Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä ajattelet naisesta joka kerää pussiin roskia lenkkimatkan varrelta?

Vierailija
20.03.2022 |

:D

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että onpas hienoa, kunnioitettavaa ja viitseliästä!

Vierailija
2/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin vastaaavaa tekevästä miehestä. Kunnioitettavaa toimintaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että tuo ei ole varmasti ainakaan tuleva vaimoni.

Vierailija
4/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ja toivon, että heitä olis enemmänkin sukupuoleen ja ikään katsomatta.

Vierailija
5/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilahdun kun huomaan etten ole ainoa. Mutta tunnen kyllä myös vähän surua koska normaalitilanteessa roskia ei pitäisi olla teiden varsilla.

Vierailija
6/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen että toivottavasti on riittävää suojaa antavat siivoushanskat ja keppi keräämiseen jne. 

Vierailija
7/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyn hieman, sillä tähän mennessä näkemäni roskien kerääjät ovat olleet keski-iän ylittäneitä miehiä.

Vierailija
8/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli tuollainen, ei mahtanut itselleen mitään. Eikä hänellä ollut edes pussia, keräsi niitä käteensä, ellei sitten löytänyt maasta pussia, mihin sai laitettua.

Minä olen miettinyt, että saisinko ulkoiltua paremmin jos ottaisin missioksi kerätä samalla koirankakkoja, nyt kun niitä lumien sulaessa tulee esiin. En jotenkin osaa ulkoilla muuten vaan ja tuntuisi kivalta, jos olisi joku missio :-D

Vierailija
9/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitettavaa toimintaa jolla on oikeasti merkitystä.

Kun vaan roskaajat saisi käsittämään että ne roskat pitäisi jaksaa kantaa roskikseen ja että tupakantumpit ja purkkakin ovat roskaa josta irtoaa mikromuoveja ympäristöön. Joidenkin ihmisten laiskuutta ja välinpitämättömyyttä ei vaan jaksa ymmärtää. Korona-aikanakin puistot olivat täynnä roskaa vaikka isoja roskiksia oli tarjolla eivätkä kaikki todellakaan täynnä.

Vierailija
10/32 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellaset ihan  tayspäisiä ole, mutta.... Hupinsa kullakin.

Vierailija
11/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilisin vaistomaisesti, onko minulla taskussani muovipussia roskia varten. Joskus unohdan sen.

Vierailija
12/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai mitään. Nostan itsekin lasinsirut pois aina kun niitä näen.

Vierailija
13/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sellainen nainen, 70 vee. Meidän sukupolvemme ymmärtää jo, että tämä yhteinen maapallomme ei kestä mm. roskittajien välinpitämättömyyttä. Roskien laadusta voi melko helposti päätellä, minkä ikäiset roskaavat: roskat ovat yleensä karkkipusseja, suklaapatukoiden kääreitä, take away -kuppeja, tupakka-askeja, nuuskapurkkeja, Lidlin paistopistepusseja jne. Tuommoista roskaa eivät lapset ja seniorit jätä jälkeensä.

Vierailija
14/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea hyvää.

Vierailija
15/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pitäisi itsekin tehdä samoin"

Vierailija
16/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini teki eläessään samoin. Hänellä oli aina pussi taskussa roskia varten. Ihailin häntä siitä, sillä hän teki sen ilman mainostamista ja itsekorostusta. Ei odottanut koskaan siitä mitään kiitosta. 

Vierailija
17/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista Panisin. Roskan heittäjän panisin lukko-otteella keräämään hampaillaan roskia.

Vierailija
18/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot kiitokset roskien kerääjälle.

Samalla toivon, että jokainen muistaisi viedä jatkossa omat roskansa roskiin. 👍🏻😀

Vierailija
19/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harrastan tätä samalla kun käyn pskattamassa koiraani. Senkin jätöksen korjaan mukaani.

Aika oaljon on tupakabtumppeja, maskeja ja muuta muoviroinaa, joka maatuu vasta sadoissa vuosissa. Monet löytyy vielä esim. roskiksen vierestä. Kumma , kun näistä ei kukaan täällä vaahtoa suu vaahdossa, pelkästään koiranpaskoista.

Vierailija
20/32 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. En ylipäänsä vietä kaikkea aikaani ajattelemalla tuntemattomia ihmisiä.