Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saunalahden vai Soneran puhelinliittymä??

Vierailija
31.08.2015 |

Kumpi on parempi?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti.

Vierailija
2/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:18"]Saunalahti.
[/quote]

Miks?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kummallakin on sulle tärkeissä mestoissa sama kuuluvuus / peitto, ottaisin Soneran. Saunalahden kaikkiin liittymiin lähetettiin ainakin vuosi sitten mainostekstareita, ellei maksanut siitä, että niitä ei lähetetä. Tää oli mulle niin selvä viesti niiden suhtautumisesta asiakkaisiin, että operaattori vaihtui lennossa.

Vierailija
4/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitäkin, omistatko Elisan ja/tai Soneran osakkeita. Ainahan omaa pitää tukea, sillä mikä puhelinlaskuna  menee, se osinkoina tulee. Ainakin osittain. Tämä on erinomainen peruste omistaa myös Olvin osakkeita...

Vierailija
5/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota Soneraa, netti tökkii ympäri Suomea ja verkon katkoksia on ollut nyt kesän aikana paljon ja niistähän on saanut lukea lehdistä ja kuulla radiosta. Kuuluvuusongelmia on Soneralla muutenkin, itselläni on kotona puhelimessa vain yksi tolppa ja kaikkien muiden operaattoreiden liittymillä tulee täydet kentät puhelimeen ilman ongelmia.

Vierailija
6/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti selvästi parempi, sillä Soneraa käyttäessäni isoja ongelmia kuuluvuuden kanssa ja vielä isompia netin tökkimisen takia. Epäilin jopa puhelimen toimintaa mutta Saunalahdelle vaihtaessani ongelmat katosivat.

Vierailija
7/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis missä PÄIN SUOMEA??

Vierailija
8/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei Soneran kanssa mitään ongelmaa, Saunalahden kanssa on saanut takuta senkin edestä.

Vierailija
9/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottais kumpaakaan. Saunalahden laskutus on jotain aivan hirveetä. Itse sain toisen ihmisen laskut omalla nimellä. Arvaa oliko kiva selvittää asiaa kun kukaan ei uskonut. Viikon verran yhteydenotot minun puolelta eikä kukaan pyytänyt edes anteeksi.  Ja oli niitä laskutusvirheitä muutenkin ihan riittävästi. 

Soneran laskutus on mennyt aivan oikein mutta Soneralla on ollut jonkin verran verkko-ongelmia viimeaikoina joten siitä syystä vaihdatan liittymät dnahan. 

Vierailija
10/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:19"]

En ottais kumpaakaan. Saunalahden laskutus on jotain aivan hirveetä. Itse sain toisen ihmisen laskut omalla nimellä. Arvaa oliko kiva selvittää asiaa kun kukaan ei uskonut. Viikon verran yhteydenotot minun puolelta eikä kukaan pyytänyt edes anteeksi.  Ja oli niitä laskutusvirheitä muutenkin ihan riittävästi. 

Soneran laskutus on mennyt aivan oikein mutta Soneralla on ollut jonkin verran verkko-ongelmia viimeaikoina joten siitä syystä vaihdatan liittymät dnahan. 

[/quote] 

Jos soneran verkko-ongelmat loppuis niin silloin jatkaisin soneralla. 

Vierailija
11/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahteen olen ollut tyytyväinen. Puhelinlasku on 8-12 euroa kuussa, sisältäen rajattoman datan (no, nopeus on 512, mutta en enempää tarvitse) ja mainostekstarikiellon.

Vierailija
12/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahtea ja Elisaa kartan kuin ruttoa. Todella vittumaisia myyntipuheluita ja ilmeisesti myös tekstareita pukkaa tytäryhtiöiltä ja niiden estämisestä laskutetaan...

Vierailija
13/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosisin kotimaista ja ottaisin suomalaisen Saunalahden ruotsalaisen Soneran sijaan.

Vierailija
14/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En fanita saunalahden puolesta minäkään 

Vierailija
15/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 21:25"]

Suosisin kotimaista ja ottaisin suomalaisen Saunalahden ruotsalaisen Soneran sijaan.

[/quote] 

Jaahas, tuoko on se syy miksi sonera on edullisempi? Pitihän se arvata. Telemaailman h&m. Ei siis mikään ihme että hinta/laatu on hyvä ja soittaa voi pohjoismaissa ja baltiassa ilmaiseksi. 

Vierailija
16/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

dna

Vierailija
17/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunalahti on paras! Mulla tullu aina laskut oikein eikä tuu mitään mainosviestejä. Pari kertaa vuodessa saattaa tulla, ei tosiaan häiritsevän usein.

Vierailija
18/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en valitse liittymää tunteiden vaan järjen ohjaamana. Ota sen palveluntarjoajan liittymä, jonka kuuluvuus on paras käyttämälläsi alueella.

Vierailija
19/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

dna

Vierailija
20/20 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonerahan on siis itseasiassa ruotsalais turkkilainen nykyään. Että tyrkätkää vaan rahanne turkkiin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi