Aaarg - Naiset jotka hurahtavat äitiyden myötä
Mikä siinä on kun jotkut naiset yksinkertaisesti hurahtavat äitiyden myötä? Mitään omaa ei enää ole ja itsestä ei viitsitä pitää huolta. Kaikki asiat pyörivät pikku Hugo-Robertin ympärillä, eikä muusta sitten osatakkaan puhua.
Ihmisten ilmoilla liihotetaan joku outo tunika päällä ja päässä on epämääräinen pipo joka on varustettu samalla kuviolla kuin Hugo-Robertin pipo.
Hugo-Robertin Tiksun puku pitäisi laittaa myyntiin ja ostaa tilalle Popin puku kun se on kuulemma parempi, tai ainakin niin Paulan vesselivaatekutsuilla olleet äidit sanoi. Vielä kun tietäisi mikä on Tiksu...
Pahimmillaan oma nimi on päässyt unohtumaan kun on ollut viime vuodet vain "äiti".
Lasilliselle tai oikeastaan minnekkään ei voi lähteä kun ei Huugsukka pärjää isin kanssa sitä aikaa. Tai hei, voisihan sitä käydä jossain lapsiystävällisessä kahvilassa kupposella niin Huugis voi tulla mukaan...
En puhu tässä nyt mistään ihan pienten lasten äideistä, vaan tyyliin jo 5-vuotiaiden jne.
Olen itsekin äiti joten tiedän kyllä mitä se on. Rakastan lastani enemmän kuin mitään, mutta silti tarvitsen omaakin aikaa sekä omia juttuja. Harmittaa kun olen "menettänyt" monta ystävää heidän mammailun myötä. Ps. En sano että minun tapa on ainoa oikea, olen vain... No hämmentynyt.
Kommentit (7)
Ei jestas :D Ymmärrän ihan pienten lasten äidit jotenkin mutta se ettei 5-vuotiasta voi jättää isin kanssa kahdestaan on todellakin liikaa.
näitä taitaa löytyä eniten yhden lapsen äideistä. eihän se olekaan enää niin ainutlaatuista, jos lapsia on enemmän.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:40"]En mä tunne tuollaisia. Noh, tunnenkin lähinnä työssäkäyviä naisia, kotiäidit on ehkä erikseen?
[/quote] Osa näistä on työssäkäyviä, osa kotiäitejä. Sanoinkin että joillekkin käy näin, ei kaikille :). ap
Munkaan ystävistä ei tuollaisia onneksi tullut, mutta tiedän monia juuri tuollaisia. Lisäksi ovat usein kovia kaakattamaan/kailottamaan esim. jossain jumpassa pukkarissa. Eivät oikeasti tunnu saavan jutun juurta kuin lapsistaan. Itse kun menen "ihmisten ilmoille" ilman lapsia, haluan jutella nimenomaan kaikesta muusta kuin lapsista.
Joo, tuttua on. Omassa tuttavapiirissä näitä on aika paljon. Olen jättänyt yhteydenpidon vähemmälle kun ei aina jaksa jutella vain Pikkukakkos-Carloksen pottailusta, Esikois-Lucian uhmasta ja Kuopus-Danielin tissittelystä. Erään mamman kotona ei saa sanoa edes hitsi kun se on kuulemma paha sana. Lapset ovat 6- ja 8-vuotiaita... Yksi näistä hurahtaneista mammoista ei osaa enää puhua normaalisti, jopa ilman lapsia kahvi on poppaa ja haava/vamma on pipi. Viimeinen niitti oli eräs mamma joka puhuu miehestään isinä. Sanoi että antoi isin eilen vähän paijata pimpsaa niin heti isi ollut paremmalla tuulella. Ajattelin heti että hyi jestas mitä menoa kunnes tajusin että kyse olikin tämän mamman miehestä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 18:00"]Joo, tuttua on. Omassa tuttavapiirissä näitä on aika paljon. Olen jättänyt yhteydenpidon vähemmälle kun ei aina jaksa jutella vain Pikkukakkos-Carloksen pottailusta, Esikois-Lucian uhmasta ja Kuopus-Danielin tissittelystä. Erään mamman kotona ei saa sanoa edes hitsi kun se on kuulemma paha sana. Lapset ovat 6- ja 8-vuotiaita... Yksi näistä hurahtaneista mammoista ei osaa enää puhua normaalisti, jopa ilman lapsia kahvi on poppaa ja haava/vamma on pipi. Viimeinen niitti oli eräs mamma joka puhuu miehestään isinä. Sanoi että antoi isin eilen vähän paijata pimpsaa niin heti isi ollut paremmalla tuulella. Ajattelin heti että hyi jestas mitä menoa kunnes tajusin että kyse olikin tämän mamman miehestä.
[/quote] Mukavan oloista porukkaa!
En mä tunne tuollaisia. Noh, tunnenkin lähinnä työssäkäyviä naisia, kotiäidit on ehkä erikseen?