Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi cittarissa on aina vaan samat, huonot tarjoukset?

Vierailija
31.08.2015 |

Paitsi joskus harvoin kun on euron päivät. Tarjouksessa aina vaan makkaraa, mikroateroita, lihapiirakoita, isoja karkkipusseja, limuja, hodareita, sokerirahkoja ja keksejä. Miksei terveellisiä ruokia ole tarjouksissa enemmän?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi jos normihinnallakin menee kaupaksi.

Vierailija
2/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai maksalaatikot on taas 1e/kpl?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoukset on suunnattu köyhille, joille hinta ratkaisee ostoskärryn sisällön. Siksi tarjoukseen pannaan köyhien suosimaa mättömössöä eikä mitään lampaanpaistia tai ruusukaalia ja kikherneitä. Niiden ystävillä on varaa maksaa täysi hinta.

Vierailija
4/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules, terveellistä ruokaa saa ihan yhtä halvalla kuin epäterveellistäkin. Kasvikset, tuoreet sekä pakaste, hedelmät, siemenet, linssit/pavut/soija, halpis maustamattomat rahkat, kananmunat, vois olla vähän parempia tarjouksia kyllä...

Vierailija
5/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen. Tässä viimeviikolla oli joku kirjolohitarjous mutta kävin Stokkalla missä parempilaatuinen norjalainen maksoi saman verran normaalihintaosrna. Ja tosiaan nuo tarjoukset on yleensä sokeri jugurttia tms turhaa

Vierailija
6/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä useinkin hyviä hedelmä ja juurestarjouksia. Käyttötavaroissa ja pesuaineissa myös.

Vierailija
7/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmät ja kasvikset eivät ole tarjouksessa edes joka viikko, ja sillon kun on niin aika harvoin. Olis kiva jos jotain tuotetta mitä itse käytän olisi silloin tällön tarjouksessa, mutta ei.

Vierailija
8/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:33"]

Hedelmät ja kasvikset eivät ole tarjouksessa edes joka viikko, ja sillon kun on niin aika harvoin. Olis kiva jos jotain tuotetta mitä itse käytän olisi silloin tällön tarjouksessa, mutta ei.

[/quote]

Kas kun mä löydän sieltä jatkuvasti mm. paprikaa, tomaatteja, banaania, appelsiinia, omenaa, perunaa tarjouksesta. Nytkin on euron kilo nektariineja.

Vierailija
9/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:27"]

Kuules, terveellistä ruokaa saa ihan yhtä halvalla kuin epäterveellistäkin. Kasvikset, tuoreet sekä pakaste, hedelmät, siemenet, linssit/pavut/soija, halpis maustamattomat rahkat, kananmunat, vois olla vähän parempia tarjouksia kyllä...

[/quote]

Joo, ei terveellinen välttämättä ole kallista, mutta kun köyhät tykkäävät epäterveellisestä, niin he sanovat ostavansa sitä hinnan takia. Siksi sen pitää olla tarjouksessa. Voi sanoa, että "ei ollut varaa kuin einespyttipannuun", ja syödä sitten tyytyväisenä suursuosikkiaan.

Vierailija
10/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa et joku on huomannut saman. Alkoi viimeksi ottaa päähän kun niitä selailin. Joo syön tarpeeksi karkkia ei kiitos, en syö lihaa kotona ikinä eli lihapullat ei kiinnosta, joo en halua leikkeitä, sokerijurgurtit täyttä kuraa...

Vierailija
11/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:35"]

[/quote]

Kas kun mä löydän sieltä jatkuvasti mm. paprikaa, tomaatteja, banaania, appelsiinia, omenaa, perunaa tarjouksesta. Nytkin on euron kilo nektariineja.

[/quote]

Niin, mut aina noita samoja. Banaanit, perunat yms on muutenkin tosi halpoja et ei hirveesti vaikuta.

Vierailija
12/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:23"]Tarjoukset on suunnattu köyhille, joille hinta ratkaisee ostoskärryn sisällön. Siksi tarjoukseen pannaan köyhien suosimaa mättömössöä eikä mitään lampaanpaistia tai ruusukaalia ja kikherneitä. Niiden ystävillä on varaa maksaa täysi hinta.
[/quote]
Okei oon tavallaan samaa mieltä mut en toisaalta. Olen opiskelija ja en syö teollista mössöä. Syön wokkeja (vihannekset 1,49), sieni pastaa esim (sienet 1,49 ja pasta alle euron) ja en syö jauhelihaa tai kanasuikaleita vaan papuja. Maksavary ALLE euron per purnukka. Samaa ei voi sanoa lihasta. Myös juurekset edullisia, voi tehä kasvispihvejä. Todella edullisesti voi syötä. Couscous purkki alle euron ja kasviksia ja papuja sen kanssa. Pakastekasvikset tai pieni määrä tuoreita höyrytettynä, nami. Kokonaisuutena alle 3 euroa.

Vierailija
13/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:37"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:27"]

[/quote]

Joo, ei terveellinen välttämättä ole kallista, mutta kun köyhät tykkäävät epäterveellisestä, niin he sanovat ostavansa sitä hinnan takia. Siksi sen pitää olla tarjouksessa. Voi sanoa, että "ei ollut varaa kuin einespyttipannuun", ja syödä sitten tyytyväisenä suursuosikkiaan.

[/quote]

No einespyttipannun kilohinta on sellaisen euron tai maksimissaan puolitoista. Jos siihen itse sekoittaa mukaan vaikka halpoja lihapullia niin hinta voi nousta muutamilla kymmelinnä senteillä mutta tulee lihapullia 400 grammaa lisää. Siinä on ainakin sellaiset 1,4 kiloa erittäin täyttävää ruokaa. 

Millä saat euron kilohinnalla ruokaa noista hienoista sapuskoistasi? Muista kasvikset eivät vie nölkää joten siellä pitää olla edes jotain lihaa, kanaa, kalaa tai ainakin jotain sitä muistuttavaa.

Vierailija
14/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:35"]

[/quote]

[/quote]

Niin, mut aina noita samoja. Banaanit, perunat yms on muutenkin tosi halpoja et ei hirveesti vaikuta.
[/quote]

Banaanit halpoja Cittarissa? No ei ole! Meillä halvimmat 1,89 kun prismasta saa 1,29

Vierailija
15/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää yksineläjänä enemmän se, että cittarin tarjoukset on usein jotain useamman kappaleen nipputarjouksia, tyyliin 20 jugurttia hintaan x euroa. No jipii. Haluan halvalla yhden. 

Vierailija
16/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:35"]

[/quote]

[/quote] Prismassa oli luumut 60centiä/kg. Paskat tarjoukset cittarissa aina.

Vierailija
17/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus on tosi hyviä kosmetiikkatarjouksia (esim. kaikki Lumenen meikit -40%) ja tällöin saatan käydä Cittarissa ostoksilla. Olen itsekin kiinnittänyt huomioita siihen, että ruokatarjoukset ovat Mammuttimarkkinoita tai euron päiviä lukuunottamatta aika susia.

Vierailija
18/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 17:10"]

Mua ärsyttää yksineläjänä enemmän se, että cittarin tarjoukset on usein jotain useamman kappaleen nipputarjouksia, tyyliin 20 jugurttia hintaan x euroa. No jipii. Haluan halvalla yhden. 

[/quote]

Kuka nyt yhtä syö koskaan missään tilanteessa. Siitä tulee vain vihaiseksi

Vierailija
19/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  yhtä'äkkiä tästä köyhtyisin, esim. jäisin sairaseläkkeelle, niin vaikuttaisiko se siihen mistä ruoasta tykkään. Jos nyt tykkään vihanneksista ja hedelmistä, niin ostaisinko eläkkeellä ollessani pizzoja ja lihapiirakoita. Ja huom sairaseläkkeelle voi joutua  myöskin vaikka terveellisesti syö tai tapaturman vuoksi. 

Vierailija
20/31 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska K-ryhmä on tunnetustikin alemman sosioekonomisen luokan kauppa. S-Ryhmä on ylemmän luokan ostospaikka ja Stocca sitten eliitille ja pyrkyreille:)