Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te epäselvästi puhuvat

Vierailija
20.03.2022 |

Tässä taannoin työkaverin kanssa puhuttiin kuinka rasittavaa on kommunikoida epäselvästi puhuvan ihmisen kanssa. Tällaisia ihmisiä on loppujaan varsin paljon. Sanoisin, että 10-20% ihmisistä. Ettekö te epäselvästi puhuvat itse tajua, että puheenne ei ole normaalia? Ihmiset esim toistuvasti kysyvät teiltä, että "mitä?". Siitä pitäisi jo tajuta.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kassalla on välillä vaikea saada selvää asiakkaista. Pleksi välissä ja maski niin ei mitään käsitystä mitä asiakas puhuu. Puhukaa kovempaa ja selkeästi. Musiikki soi, kova hälinä niin piiperrystä ei kuule.

Vierailija
42/43 |
22.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko yksikään nuori nainen nykyään normaalisti? Ihme narisijoita ja sössöttäjiä tuntuu ainakin suurin osa olevan. Elämä on heille jotain esitystä ja siihen kuuluu myös opeteltu puhetapa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
31.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa koska oma puoliso puhuu välillä epäselvästi ihan kuin hänellä ei kieli kääntyisi kunnolla suussa.

Kieltämättä ärsyttää mutta ymmärrän ettei ihminen välttämättä  voi tuolle mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä