Kaikkien aikojen hevilaulaja?
Ronnie James Dio, Ian Gillan, David Coverdale, Bruce Dickinson vaiko James Hetfield?
Vaikea on, mutta ehkä kuitenkin Ronnie.
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Lemmy. Ääni ei oo mikään bianca castafioren oopperakiljunta.
Lemmyllä tosin ei ollut kuin yksi nuotti, mitä lauloi. Lauloi kyllä sen ihan karismaattisesti.
Olen nähnyt livenä, hänetkin, ja oli ihan rock-uskottava. Mutta ei, Dio on Dio.
Ei ehkä the voice, mut mii laiks veri muts:
Jarkko Ahola...eiku sittenkin Kotipellon Timppa
AC/DC taitaa olla enemmän hard rockia kuin heviä, mutta Bon Scott ansaitsee maininnan.
Vierailija kirjoitti:
Entäs se Rainbow laulaja joka lauloi sen I surrenderin?
Graham Bonnet:
Graham Bonnetin "poliisin tai sotilaan tukka" oli Richie Blackmorelle kova pala.
Vierailija kirjoitti:
Graham Bonnetin "poliisin tai sotilaan tukka" oli Richie Blackmorelle kova pala.
Joo, se on sinänsä huvittavaa kun näillä hevimiehillä on itsellään naisten hiukset :D
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään naislaulajaa?
No Floor Jansen
Dio
Pidän toki myös Halfordista, Dickinsonista ja Ozzysta.
Ronnie James Dio. Pikkumenninkäinen, mutta uskomaton karisma.
Olen nähnyt hänet myös livenä esiintymässä, ja teki kyllä vaikutuksen. Positiivisen vaikutuksen (samoilla festareilla oli myös Kirka, josta en saanut kyllä ihan yhtä posiviista vaikutelmaa).
Itse kyllä olen aina pitänyt Kepa Salmirinteestä, mutta olen vissiin aika lailla marginaalissa sen kanssa. Alx Rose oli todella positiivinen yllätys viimeksi kun näin/kuulin, jotenkin kuvittelin, että olisi jo mennyttä. Jos saisi itseään niskasta kiinni, niin voisi vielä nousta suureksi.
Bruce Dickinson ja Hethfield olivat meh. Ei ihan huonoja (parempia kuin Kirka) mutta ei.
Ronnie rokkaa.