Kaikkien aikojen hevilaulaja?
Ronnie James Dio, Ian Gillan, David Coverdale, Bruce Dickinson vaiko James Hetfield?
Vaikea on, mutta ehkä kuitenkin Ronnie.
Kommentit (133)
Dave Mustainella on paikka minun sydämessäni.
Naisista:
Josh Stone - I put a spell on you ( esim.)
Miehet :
David Byron (jonnet ei kyllä......)
No mihin unohtui Rob Halford?
Entä Ozzy?
Dio kuitenkin oli paras.
Elävistä paras on Bruce Dickinson, olen alkanut tykätä hänen soolotuotannostaan aina vain enemmän.
Aina ei laulajan tarvitsenolla loistava laulaja, jos hänen äänensä sopii kyseiseen musiikkiin. Eihän Dioa ja Ozzya voi verratakaan laulajina toisiinsa.
T: nimim. Assburger
Mä pitäydyn klassikoissa: parhaat ovat Zeppelinin Robert Plant ja Uriah Heepin David Byron.
Muut ovat imitoijia.
Vierailija kirjoitti:
Plant
Ei ole tietääkseni ikinä heviä laulanut.
1. Rob Halford 'The Metal God' - Judas Priest
2. Phil Mogg - UFO
3. Dee Snider - Twisted Sister
4. David Coverdale - Deep Purple, Whitesnake
5. Paul Di'Anno - Iron Maiden
Vierailija kirjoitti:
Mä pitäydyn klassikoissa: parhaat ovat Zeppelinin Robert Plant ja Uriah Heepin David Byron.
Muut ovat imitoijia.
Ihanata, ketjuun löysi toinen Byron-fani
Luin koko ketjun eikä näkynyt aikaisemmin mainintaa.
N 63 vee
Vierailija kirjoitti:
No mihin unohtui Rob Halford?
Entä Ozzy?
Dio kuitenkin oli paras.
Elävistä paras on Bruce Dickinson, olen alkanut tykätä hänen soolotuotannostaan aina vain enemmän.
Aina ei laulajan tarvitsenolla loistava laulaja, jos hänen äänensä sopii kyseiseen musiikkiin. Eihän Dioa ja Ozzya voi verratakaan laulajina toisiinsa.
T: nimim. Assburger
Ozzy mainittu kyllä useaan kertaan 👍
N 63 vee
Loistavia laulajia mainittu läjäpäin. Itselleni ei ole tärkeää laatia mitään paremmuusjärjestyslistaa, eikä minlla edes olisi tarvittavaa asiantuntemusta siihen. Yhden laulajan haluan mainita jo esiteltyjen jatkoksi, koska ainakaa omaan silmääni ei osunut aikaisemmista viesteistä ja kyseinen herra on itselleni yksi tärkeimmistä heavy-laulajista.
Jari Mäenpää
Itse asiassa i surrender varhaisversion lauloi bonnet mutta hän lähti lätkimään rainbowsta ja joe lynn turner lauloi uudelleen bonnetin lauluosuudet.
Asia on tosi.
Kyllä Ronniesta kieltämättä lähti.