Mies menossa kiinalaiseen hierontaan. Millaista hierontaa näissä tarjotaan?
Eihän nää oo mitään happyending-paikkoja?
Se on saanut kavereiltaan lahjakortin, jonka haluaa käyttää ennen kuin menee vanhaksi kuukauden kuluttua. Oli unohtanut koko asian ennen kuin ilmoitti viikonloppuna, että menee tänään vähän myöhempään, kun käy töiden jälkeen hieronnassa.
Huolettaa :(
Kommentit (13)
Ap: siinä oli vain ilmoitettu lahjakortin arvo 70€
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:19"]Ap: siinä oli vain ilmoitettu lahjakortin arvo 70€
[/quote]
Sillä saa jo suikkarin!
Eiköhän noistakin seksiä saa. Näät varmaan ukon ilmeestä, että kuinka rentoutunut on. Kullihieronta tuo aina vähän leveemnän hymyn.
No kai nyt voit mieheesi sen verran luottaa ettei kulliaan hierotuta vaikka sen saisikin. Jos et, niin aika vakavan keskustelun paikka.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:00"]
No kai nyt voit mieheesi sen verran luottaa ettei kulliaan hierotuta vaikka sen saisikin. Jos et, niin aika vakavan keskustelun paikka.
[/quote]
Ap: oon mä tähän mennessä luottanut mieheeni aina 100% ja antanut tehdä mitä vaan, mutta kun tää ilmoitus tuli kuin puun takaa ja ei se koskaan käy missään hieronnoissa. Täällä mä jänskään, kun odottelen sitä kotiin vielä 4 tuntia. :(
Aika kallis hierontakortti, tolla saa varmaan 1,5h hieronnan jo. Tai sit siinä on se happyending. En ole kyllä kiinalaisesta hieronnasta ikinä edes kuullutkaan:D Mutta joo,voithan testata että heti koitat itse sitten sänkyyn kammeta ja katsot vähän seisooko miten kovaa- >jos kieltäytyy niin eiköhän se sitten saanut hierojalta.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:14"]
Aika kallis hierontakortti, tolla saa varmaan 1,5h hieronnan jo. Tai sit siinä on se happyending. En ole kyllä kiinalaisesta hieronnasta ikinä edes kuullutkaan:D Mutta joo,voithan testata että heti koitat itse sitten sänkyyn kammeta ja katsot vähän seisooko miten kovaa- >jos kieltäytyy niin eiköhän se sitten saanut hierojalta.
[/quote]
Ap: no ehkä mä teen noin, kiitos paljon!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:14"]
[/quote]
No mitä jos sen miehen ei vaan tee mieli tänään? Tää on niin naistenlogiikkaa. Miksei vaan voi suoraan kysyä siltä mieheltä, millanen hieronta kyseessä.
Oliko kortti Liangtseen? Jos oli niin ei siellä mitään happy endingiä ole :) Pelkkää vanhaa kiinalaista vyöhyketerapiaa :) Ne hoidot on kalliita. Kannattaa googlata!
Pippelille kivaa tiedossa! Pienet vikkelät kädet!
No kyllä se runkkaamiseksi menee, mutta onko se niin paha kun lahjaksikin saatu. Ovat ammattilaisia ja ei siihen liity mitään tunnetta, eli turhaan pahoitat mielesi.
Sanoo mies mitä hyvänsä, runkattu melkovarmasti on. Totuutta ei miehen tarvitse kertoa, koska sinä et sitä verhon takana tapahtunutta saa mitenkään selville jos mies kiistää... paitsi...
Ainoa konsti on päästä heti analysoimaan se miehen siitin ympäristöineen. Jos siellä on ihan pantu, niin kuin esimerkiksi joissakin Thai-hieromoissa saa tehdä, mies tuoksuu sieltä kortsulle. Jos taas runkattu tuoksuu käsirasva tms. voide.
Suihku tms. pesu mahdollisuutta ei näissä paikoissa ole, tarjoavat ainoastaan talouspaperia tai käsipaperia, eli sinun tulee olla todella tarkkana kun saapuu, ettei pääse tuhoamaan näitä ainoita todisteita. Paras on jos pääset hieromon ovelle heti vastaan ja siitä tarkastukseen asti huolehdit, että mies ei pääse peseytymään.
Hinta muodostuu näissä yleensä niin, että 40-70€ on hieronta, jos ottaa happy endin siihen perään niin toiset 50-70€ ja jos ihan pukille niin se kustantaa yleensä 120€-150€ lisää.
Hinnat pääkaupunkiseudun hintoja ja perustuu omiin kokemuksiin.
Etköhän sä miehen olemuksesta huomaa minkälainen hieronta oli. :D
Ei siihen lahjakorttiin varmaan sisältynyt happy endiä?