Olen ihan puulla päähän lyöty siitä, että Suomesta ihan oikeasti löytyy ihmisiä joiden mielestä katujengit on vuoden 2015 syytä :o
Siis ihan oikeasti joku luulee että nykyisin noin 30-40 vuotiaat miehet olisi päätekijöinä tähän teini-ikäisten aivan mahdottomaksi räjähtäneeseen katujengiriehumiseen ja rötöstelyyn?
Kommentit (11)
Millä logiikalla eivät voi olla lapsina tänne tulleita?
Vierailija kirjoitti:
Näiden lapsosia.
Noinkohan? Ovat enintään 7-8v vanhoja, jos isukkikin on tullut maahan vasta 2015.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei sieltä lapsia tullut, vaan aikuisia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitä mieltä ettei Suomessa ollut lainkaan ma muja ennen vuotta 2015?
Onhan niillä 2015 tulleilla monella ollut jo perhe jonka on saanut tuotua tänne perheenyhdistämisen luvalla myöhemmin. Siellähän niitä katujengikakaroita on silloin mukana tullut.
Missä asut? Voin tulla myös lyömään sinua puulla päähän.
Vuosi 2015 symboloi monille maahan muuttoa.
Sieltä juurettomuuden, sopeutumattomuuden ja kaukaisten lähtöyhteiskuntien arvojen sekamelskasta ne katujengiongelmat juontuvat, vaikkakin kyseistä vuotta kauempaa.
Joukossa tyhmyys tiivistyy.
Juice lauloi jengeistä jo ajat sitten, Eikä ainakaan missään jengissä voi elämästä selvitä hengissä. Ei elämästä selviä hengissä. Samalla biisillä ätitini tuttu sai lapsen itkemään hississä. Ihan vain hyräili sen kertsin ei elämästä selviä hengissä. Silläkin ukolla oli erikoinen huumorintaju. Sen on tämän omakehun kanssa hyvin tarkkaa, haisee herkästi. Sanotaan näin että työkaverit juo varovasti kahvia mun lähellä. Niillä on tirskunut pitkin pöytiä ja lattioita.
Persut riehaantuivat vuonna 2015 ja seuraukset näkyvät nyt. Osoitellaan muualta tulleita kun ovat itse sekasorron aiheuttajia.
Joo monet on syntyneet täällä.