Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ostitko seksiä tältä naiselta? - ota heti yhteys poliisiin

Vierailija
31.08.2015 |

Kuinka moni ehti saada tartunnan, miesten vaimot mukaanlukien?

http://m.iltalehti.fi/uutiset/2015083120275657_uu.shtml

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:15"]onnex mun ukko ei voi olla sillä se ei tykkää mustista
[/quote]se inhoaa kiinalaisiakin.

Vierailija
22/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:12"]

Ainoa asia, jota tässä jutussa ihmettelen, on että miksi ihmeessä kukaan olisi harrastanut seksiä tuon näköisen naisen kanssa. Ja vielä maksanutkin siitä..?

[/quote]

Voi voi. Vähänpä tunnet suomalaisia miehiä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:12"]

Ainoa asia, jota tässä jutussa ihmettelen, on että miksi ihmeessä kukaan olisi harrastanut seksiä tuon näköisen naisen kanssa. Ja vielä maksanutkin siitä..?

[/quote]

Kännipäät eivät välttämättä pimeässä erota paljoakaan tuollaisen tummaihoisen mukaan lähtiessään. Moni mies on niin himojensa orja, että kelpaa lähes mikä vaan. Sitten jellut huutelee perään, kun hiv leviää! Mut ihan oikein niille vaimonsa pettäjille ja hivin vaimoonsa tartuttaneille.

Vierailija
24/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:59"]Kiva huomata, että tiedän tuon naisen... Ei ole omia tuttuja, mutta tavannut useampaan kertaan. Ja oikeasti aika harvan tuosta kannattaa huolestua. Muistan meinaan ko. naisen todenneen minulle, etten tiedä mistään mitään, kun en ole mustaa saanut. "Once you go black, you can never go back" taisi olla tarkka sanoma. [/quote] Mitäpä veikkaat mitä tuo uutinen meinaa?

[/quote]

No mun veikkaus on se, että nyt kannattaisi kiireen vilkkaa ilmoittautua. Epäilen, että väittää olleensa poikkeuksellisen rankan ihmiskaupan uhri, ja sitä nyt selvitellään. 

Tämä on kuitenkin vain arvaus, joten on jopa todennäköistä, että olen väärässä. 

Minusta kuitenkin vaikuttaa siltä, että jos ilmoittautuu vapaaehtoisesti, ei ole tiennyt ihmiskaupasta.

Vierailija
25/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on minun vaimoni!

Vierailija
26/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:09"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:59"]Kiva huomata, että tiedän tuon naisen... Ei ole omia tuttuja, mutta tavannut useampaan kertaan. Ja oikeasti aika harvan tuosta kannattaa huolestua. Muistan meinaan ko. naisen todenneen minulle, etten tiedä mistään mitään, kun en ole mustaa saanut. "Once you go black, you can never go back" taisi olla tarkka sanoma. [/quote] Mitäpä veikkaat mitä tuo uutinen meinaa?

[/quote]

No mun veikkaus on se, että nyt kannattaisi kiireen vilkkaa ilmoittautua. Epäilen, että väittää olleensa poikkeuksellisen rankan ihmiskaupan uhri, ja sitä nyt selvitellään. 

Minusta kuitenkin vaikuttaa siltä, että jos ilmoittautuu vapaaehtoisesti, ei ole tiennyt ihmiskaupasta.
[/quote]

Siis nyt tuli se uusi laki että syyte voidaan nostaa vaikkei ole tietoinen parituksesta. Senhän takia poliisi tiedottaa tosta noin.

Vierailija
27/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. ja ihan tasan en ottais, vaan menisin testeihin.

Vierailija
28/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:22"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:09"] [quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:59"]Kiva huomata, että tiedän tuon naisen... Ei ole omia tuttuja, mutta tavannut useampaan kertaan. Ja oikeasti aika harvan tuosta kannattaa huolestua. Muistan meinaan ko. naisen todenneen minulle, etten tiedä mistään mitään, kun en ole mustaa saanut. "Once you go black, you can never go back" taisi olla tarkka sanoma. [/quote] Mitäpä veikkaat mitä tuo uutinen meinaa? [/quote] No mun veikkaus on se, että nyt kannattaisi kiireen vilkkaa ilmoittautua. Epäilen, että väittää olleensa poikkeuksellisen rankan ihmiskaupan uhri, ja sitä nyt selvitellään.  Tämä on kuitenkin vain arvaus, joten on jopa todennäköistä, että olen väärässä.  Minusta kuitenkin vaikuttaa siltä, että jos ilmoittautuu vapaaehtoisesti, ei ole tiennyt ihmiskaupasta. [/quote] Siis nyt tuli se uusi laki että syyte voidaan nostaa vaikkei ole tietoinen parituksesta. Senhän takia poliisi tiedottaa tosta noin.

[/quote]

Mjoo, mutta uskon kyllä, että sillä on jotain merkitystä onko ollut aktiivinen toimija, vai palvelun käyttäjä (hyi yök, vihaan itseäni jo sanan käytöstä).

Ei tuo laki sitä tarkoita, että prostituoitujen palveluita käyttävillä miehillä ja heidän parittajillaan olisi sama vastuu.

Vierailija
29/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskennellyt dominana. Kuvannut sidottujen asiakkaidensa nöyryytyksen. Vaatinut lisämaksua siitä, ettei levitä videoita nettiin.

Jotain tällaista arvaan, koska sp-taudeissa toimintatapa on välittömästi käskeä kaikki asiakkaat tautitesteihin, eikä ottamaan yhteyttä poliisiin.

Vierailija
30/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:32"]Työskennellyt dominana. Kuvannut sidottujen asiakkaidensa nöyryytyksen. Vaatinut lisämaksua siitä, ettei levitä videoita nettiin.

Jotain tällaista arvaan, koska sp-taudeissa toimintatapa on välittömästi käskeä kaikki asiakkaat tautitesteihin, eikä ottamaan yhteyttä poliisiin.
[/quote]

Näinpä.

Vierailija
31/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Eikö tossa jutussa mainita, että naista epäillään rikoksesta ja että seksiä ostaneet ovat mahdollisia uhreja?

Vierailija
32/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisin ansa miehille. Mut hei, en ikinä panis tuon näköistä. Hyi.

Vierailija
33/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:34"]

[/quote]

[/quote]

Eikö tossa jutussa mainita, että naista epäillään rikoksesta ja että seksiä ostaneet ovat mahdollisia uhreja?

[/quote]

Ei oo mitään selviteltävää tässä huuhaa keississä. Jos on uhri, niin etsikööt ne parittajat sitten. Uhrihan se ei ole, koska Suomessa voi kävellä poliisin juttusille koska vain.

Vierailija
34/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:34"][/quote]

[/quote]

[/quote]

Niinpäs mainitaankin en silti usko että sp-taudista kyse, koska silloin poliisi olisi kehottanut kaikkia menemään testeihin tottakai!

Vierailija
35/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:52"]

Onpa kyllä jännä kun ei kerrota mistä epäillään. Hiv:kö? Aiemmin vastaavissa tapauksissa on kerrottu että kantaa HIViä

[/quote]

Eikö asiakkaat käytä kumia ollenkaan?

Mies jolla ilmeisesti aukko yleissivistyksessä.

Vierailija
36/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:03"]

Suomalaiset miehethän kuvittelee että hiv:n voi saada vain jos on homo tai tummaihoinen. Ja hei, se kortsun suoja ei ole 100 %.

[/quote]

Suomalaiset miehet tietävät, että HIV tarttuu vaginaaliyhdynnässä alle promillen todennäköisyydellä ilman kortsuakin.

Vierailija
37/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:22"]

[/quote]

Oliko tämä vitsi? :D

Vierailija
38/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäpä taas loistava esimerkki niille, jotka väittävät, ettei pettäminen ja huorissa käyminen ole mitenkään vaimolta pois...

Vierailija
39/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:43"]

Tässäpä taas loistava esimerkki niille, jotka väittävät, ettei pettäminen ja huorissa käyminen ole mitenkään vaimolta pois...

[/quote]

Mikä ihmeen pettäminen?

Vierailija
40/114 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten  kukaan kehtaa ilmoittautua ja paljastaa, että on käynyt huorissa? Itse menisin vain vaivihkaa testeihin enkä ilmoittautuisi yhtään kenellekään. Vaikka periaatteessa en sitä seksin ostajaa tuomitsekaan.