Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkää, miksi joku ei ottaisi miestä joka käy jätkien kanssa etelässä?

Vierailija
31.08.2015 |

Miten tuollainen juttu voi olla este parisuhteelle ja miehen hyvyydelle?

Vai onko niin, että mies voi olla hyväkin mutta lisäksi hänen on tehtävä asiat niin kuin ne naisen vaatimuksiin sopii?

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska ei ole mitenkään erityisen vaikeaa löytää miestä, joka ei käy jätkien kanssa etelässä vaan reissaa puolison kanssa.

Vierailija
2/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:20"]Siksi, koska ei ole mitenkään erityisen vaikeaa löytää miestä, joka ei käy jätkien kanssa etelässä vaan reissaa puolison kanssa.
[/quote]
Ok, ensimmäinen puuaivoinen mustavalkokommentti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulla kävis mielessäkään että mun mies lähtisi mielummin vähillä rahoillaan jonkun muun kanssa ulkomaille tai mihinkään reissuun, kuin oman perheen. Minä ja lapsetko ei olla sit ansaittu lomaa ollenkaan?

Ja se miksi en ottaisi sellaista miestä joka haluaa kavereiden kanssa etelään, että se kertoisi siitä että ryyppyreissulle ollaan menossa, ja pahimmassa tapauksessa huoriin, ei miehet käy shoppailureissuilla kavereiden kanssa kuten naiset, tai edes maisemia tai nähtävyyksiä katsomassa, kyllä ne katellaan vaimon ja lasten kanssa. En halua juoppoa, enkä huoraavaa miestä.

Vierailija
4/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:18"]No ei mulla kävis mielessäkään että mun mies lähtisi mielummin vähillä rahoillaan jonkun muun kanssa ulkomaille tai mihinkään reissuun, kuin oman perheen. Minä ja lapsetko ei olla sit ansaittu lomaa ollenkaan?

Ja se miksi en ottaisi sellaista miestä joka haluaa kavereiden kanssa etelään, että se kertoisi siitä että ryyppyreissulle ollaan menossa, ja pahimmassa tapauksessa huoriin, ei miehet käy shoppailureissuilla kavereiden kanssa kuten naiset, tai edes maisemia tai nähtävyyksiä katsomassa, kyllä ne katellaan vaimon ja lasten kanssa. En halua juoppoa, enkä huoraavaa miestä.
[/quote]
Kertoo enemmän sinusta jos tuollaisia miehiä tunnet.

Vierailija
5/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:18"]No ei mulla kävis mielessäkään että mun mies lähtisi mielummin vähillä rahoillaan jonkun muun kanssa ulkomaille tai mihinkään reissuun, kuin oman perheen. Minä ja lapsetko ei olla sit ansaittu lomaa ollenkaan?

[/quote]
Entä jos mies säästi rahoistaan pitkään?
Tuskin sinua on kielletty säästämästä lomaan rahaa?

Vierailija
6/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:20"]Siksi, koska ei ole mitenkään erityisen vaikeaa löytää miestä, joka ei käy jätkien kanssa etelässä vaan reissaa puolison kanssa. [/quote] Ok, ensimmäinen puuaivoinen mustavalkokommentti.

[/quote]Ap, eköhän se mustavalkoisuus löytynyt juuri sinun omasta viestistäsi?

Vierailija
7/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:18"]

No ei mulla kävis mielessäkään että mun mies lähtisi mielummin vähillä rahoillaan jonkun muun kanssa ulkomaille tai mihinkään reissuun, kuin oman perheen. Minä ja lapsetko ei olla sit ansaittu lomaa ollenkaan?

[/quote]

Noita Välimeren kohteita kun katselee, niin ei niillä tyttöporukoilla kyllä shoppailu päällimmäisenä mielessä ole.  Aamusta iltaan vedetään skumppaa, drinkkejä ja viinejä, sitä ei kai vain saa sanoa ryyppäämiseksi niin kuin miehillä.  Iltapäivällä ehkä käydään vähän shoppailemassa tai kierretään väksin joku museo, että voidaan sitten kotona kertoa kuinka kulturelli ja sivistynyt matkailja sitä onkaan.

Vierailija
8/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ottaisi, syystä että olisi minulle kotihissukalle introvertille vaan ihan väärä mies. En ajattele että tuossa on mitään pahaa sinänsä että käy kaverien kanssa matkoilla, mutta minä tykkään että mies on samanluontoinen epäsosiaalinen erakko kuin minäkin.

Vierailija
9/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:18"]No ei mulla kävis mielessäkään että mun mies lähtisi mielummin vähillä rahoillaan jonkun muun kanssa ulkomaille tai mihinkään reissuun, kuin oman perheen. Minä ja lapsetko ei olla sit ansaittu lomaa ollenkaan? [/quote] Entä jos mies säästi rahoistaan pitkään? Tuskin sinua on kielletty säästämästä lomaan rahaa?

[/quote]

Kumpi ottaa lapset mukaan?

Mitäs jos säästettäis perheenä perheen lomaan.... ryyppyreissut kavereiden kanssa kannattaa hoitaa alta pois ensin ja vasta sitten lähempänä 30v miettiä sitä perheen perustamista, kun tuo sinkkuiluelämä on jo niin nähty.

Vierailija
10/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy joka vuosi kavereidensa kanssa pohjoisessa, onko se sama asia? Sinä kesänä, kun esikoinen oli vastasyntynyt, olin kyllä reissua vastaan, mutta muuten asia ok ok. Itsepähän kulunsa maksaa, ei ole pois minulta. Vastaavasti mies ei voi kieltää minun reissujani.

Vierailija
11/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:26"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:20"]Siksi, koska ei ole mitenkään erityisen vaikeaa löytää miestä, joka ei käy jätkien kanssa etelässä vaan reissaa puolison kanssa. [/quote] Ok, ensimmäinen puuaivoinen mustavalkokommentti.

[/quote]Ap, eköhän se mustavalkoisuus löytynyt juuri sinun omasta viestistäsi?
[/quote]
Selitätkö miten?

Vierailija
12/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:35"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:23"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:18"]No ei mulla kävis mielessäkään että mun mies lähtisi mielummin vähillä rahoillaan jonkun muun kanssa ulkomaille tai mihinkään reissuun, kuin oman perheen. Minä ja lapsetko ei olla sit ansaittu lomaa ollenkaan? [/quote] Entä jos mies säästi rahoistaan pitkään? Tuskin sinua on kielletty säästämästä lomaan rahaa?

[/quote]

Kumpi ottaa lapset mukaan?

Mitäs jos säästettäis perheenä perheen lomaan.... ryyppyreissut kavereiden kanssa kannattaa hoitaa alta pois ensin ja vasta sitten lähempänä 30v miettiä sitä perheen perustamista, kun tuo sinkkuiluelämä on jo niin nähty.
[/quote]
Omalla lomalla tietysti puoliso hoitaa lapset.

Vierailija
13/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies käy lomalla tyttöjen kanssa etelässä. Paheksutaanpa sitä!

Vierailija
14/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on nainen joka luottaa eikä vainoharhaisesti kyttää tekemisiä. Hänkin käy ulkomailla ilman minua silloin tällöin, eikö ole ihmeellistä, pitäisikö teljetä tohon patteriin kiinni, tuskin, senkus käy.

Vierailija
15/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIV.

Vierailija
16/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:16"]Miten tuollainen juttu voi olla este parisuhteelle ja miehen hyvyydelle?

Vai onko niin, että mies voi olla hyväkin mutta lisäksi hänen on tehtävä asiat niin kuin ne naisen vaatimuksiin sopii?
[/quote]
Homostelevat. Mä haluan heteron.

Vierailija
17/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Aika säälittävä käsitys maailmasta. Naiset shoppailee, miehet huoraa, niin se vain menee. 

Mun mies käy matkoilla ilman mua. Siskonsa kanssa. Panevatkohan, kun ei miestä nyt vain voi kiinnostaa nähtävyydet?

Vierailija
18/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:07"]

[/quote]

Aika säälittävä käsitys maailmasta. Naiset shoppailee, miehet huoraa, niin se vain menee. 

Mun mies käy matkoilla ilman mua. Siskonsa kanssa. Panevatkohan, kun ei miestä nyt vain voi kiinnostaa nähtävyydet?

[/quote]Matkoilla ei voi käydä ilman pervoilua, panemista ja irstailua. Jotkut eivät voi käydä edes saunassa ilman, että siitä tulee tunteja kestävät orgiat irstailuineen, ihan täältä olen tämän oppinut.

Vierailija
19/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:21"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:18"]No ei mulla kävis mielessäkään että mun mies lähtisi mielummin vähillä rahoillaan jonkun muun kanssa ulkomaille tai mihinkään reissuun, kuin oman perheen. Minä ja lapsetko ei olla sit ansaittu lomaa ollenkaan? Ja se miksi en ottaisi sellaista miestä joka haluaa kavereiden kanssa etelään, että se kertoisi siitä että ryyppyreissulle ollaan menossa, ja pahimmassa tapauksessa huoriin, ei miehet käy shoppailureissuilla kavereiden kanssa kuten naiset, tai edes maisemia tai nähtävyyksiä katsomassa, kyllä ne katellaan vaimon ja lasten kanssa. En halua juoppoa, enkä huoraavaa miestä. [/quote] Kertoo enemmän sinusta jos tuollaisia miehiä tunnet.

[/quote]

Sepä se, että en tunne. Täältä olen juttuja lukenut, oma mies tai sukulaismiehet tai ystävien miehet eivät kukaan käy missään ilman vaimoa/tyttöystävää, korkeintaan työmatkoilla, harvalla niitäkään on.

Vierailija
20/63 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Att ha kakan och äta upp den, sanoo ruotsalainen. Se sopii tähänkin tilanteeseen. Mies kyllä haluaa sitoutua, ainakin jossakin määrin (hankkii kotiorjan), mutta haluaa myös säilyttää vapautensa ja elää poikamieselämää. Ei ole kasvanut aikuiseksi, kun ei osaa tehdä valintoja. Mitä se sellainen mies sanoo, jos vaimo haluaa lähteä tyttöjen kanssa etelään ja mies jää lasten kanssa kotiin? Aivan oikein, ei käy, ei sitten millään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan