Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksifantasianovelli, kysymys miehille

Vierailija
31.08.2015 |

Mies, mitä ajattelisit tällaisesta tilanteesta?

Työpaikallasi on sinua ehkä 15 vuotta vanhempi nainen, joka eräänä päivänä kertoo että on fantasioinut sinusta. Olet hieman yllättynyt; vaikka olettekin viihtyneet toistenne seurassa, sinulla ei koskaan ole ollut vastaavia ajatuksia hänestä, hänhän voisi melkein olla äitisi. Nainen kertoo, että ei koskaan voisi tai uskaltaisi tehdä mitään kanssasi. Mutta - hän harrastaa kirjoittamista, ja on kirjoittanut fantasioistaan novellin. Hän kysyy haluaisitko lukea sen.

Mitä teet? Oletko kauhuissasi vai kiinnostunut?

Tähän ei ole olemassa oikeaa vastausta, olen kiinnostunut kaikista mielipiteistä ja näkökulmista.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin "ei kiitos" ja toivottaisin onnea ja menestystä tulevaisuuden haasteissa.

Sen jälkeen menisin omaan työhuoneeseeni ja voisin todennäköisesti loppupäivän pahoin.

Pahinta on, että kysyt täällä, voitko mennä kuvaamallasi tavalla kokeilemaan onneasi nuoreen mieheen työpaikallasi.
Jos sukupuolet olisivat toisin päin, täällä alkaisi välittömästi hirveä huuto vanhoista perversseistä äijistä.

Vierailija
2/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista, mieluummin 15 vuotta nuoremmista. Mutta olisin kiinnostunut lukemaan hänen kirjoittamansa fantasian. Eihän sitä lukematta tiedä minkälainen se on. Toivoisin, että siinä olisi useampi nainen ja minä. Fantasioissa saa olla aika "tuhmakin", joten seksileikissä voisi olla mukana vaikka joku naispuolinen sukulainenkin, joka harrastaisi seksiä koiran kanssa.

Jos se hänen kirjoittama novelli olisi jotain tuollaista, niin sitten sen voisi toteuttaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 13:40"]

Sanoisin "ei kiitos" ja toivottaisin onnea ja menestystä tulevaisuuden haasteissa.

Sen jälkeen menisin omaan työhuoneeseeni ja voisin todennäköisesti loppupäivän pahoin.

Pahinta on, että kysyt täällä, voitko mennä kuvaamallasi tavalla kokeilemaan onneasi nuoreen mieheen työpaikallasi.
Jos sukupuolet olisivat toisin päin, täällä alkaisi välittömästi hirveä huuto vanhoista perversseistä äijistä.

[/quote]

Erittäin mielenkiintoista. Kokisit siis olevasi hauras ja hyveellinen neito, jota vanha perverssi äijä ahdistelee? Millä tavalla mielestäsi olisi "onnensa kokeilemista", kun nainen sanoisi ettei oikeasti voisi tai haluaisi tehdä mitään kanssasi?

- ap

Vierailija
4/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:10"]

En ole kiinnostunut itseäni vanhemmista naisista, mieluummin 15 vuotta nuoremmista. Mutta olisin kiinnostunut lukemaan hänen kirjoittamansa fantasian. Eihän sitä lukematta tiedä minkälainen se on. Toivoisin, että siinä olisi useampi nainen ja minä. Fantasioissa saa olla aika "tuhmakin", joten seksileikissä voisi olla mukana vaikka joku naispuolinen sukulainenkin, joka harrastaisi seksiä koiran kanssa.

Jos se hänen kirjoittama novelli olisi jotain tuollaista, niin sitten sen voisi toteuttaakin.

[/quote]

Siis haluaisit tietää enemmän novellin sisällöstä, ennen kuin päättäisit haluaisitko lukea sen? (Toteuttaminen olisi ehdottomasti poissa laskuista.)

- ap

Vierailija
5/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella myötähäpeää herättävä tilanne olisi. En ole kiinnostunut lukemaan kenenään vanhan naisen hengentuotoksia enkä olisi halunnut edes tietää mistään kiimasta itseäni kohtaan. Suosittelen jättämään äijäpolon rauhaan.

Vierailija
6/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 14:16"]

Todella myötähäpeää herättävä tilanne olisi. En ole kiinnostunut lukemaan kenenään vanhan naisen hengentuotoksia enkä olisi halunnut edes tietää mistään kiimasta itseäni kohtaan. Suosittelen jättämään äijäpolon rauhaan.

[/quote]

Kiitos, tämä oli hyvä ja rehellinen vastaus.

- ap

Vierailija
7/12 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luen sen tietysti mielelläni, tuohan olisi joka tapauksessa aika kiinnostava ja ehkä myös imarteleva tilanne. Pitäisi tietenkin tarkkaan arvioida jos "ei koskaan voisi tai uskaltaisi tehdä mitään kanssasi" on tosiaan totta, tuo sana "uskaltaisi" on aika epäilyttävä, ja muutenkin kuulostaa siltä ettei hakusessa ole pelkkä ajatustenvaihto. En haluaisi loukata häntä, joten mikäli suhde omalta osalta on mahdoton, edes seksisuhde, pitäisi tehdä tämä selväksi heti.

Minun tapauksessa nainen olisi 50, ja oma äitini on kylläkin 30 vuotta itseäni vanhempi, et ei se 15v nyt maailmaa kaada :D

Oisko AP siinä 40 tienoilla oikeasti? Vai 35? Vai 30! :O

Vierailija
8/12 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota ikäeroa voi noin yksiselitteisesti laittaa. Kun minä olin parikymppinen, niin 35v nainen olisi ollut minulle märkä päiväuni. Nyt kun olen 50v, niin 65 vuotias eläkeläinen ei sitä ole.

Vierailija
9/12 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tietysti millä mielellä kumpikin on liikkeellä ja mikä heidän parisuhdestatuksensa on. Jos ei ole sitoumuksia muihin henkilöihin ja sellaisia ei ole tarkoitus tässä muodostaakaan niin tilannehan on ainoastaan siitä kiinni että kokeeko mies tuon naisen mitenkään haluttavana.

Minä olisin ainakin sopivissa olosuhteissa halukas lukemaan tuon novellin

Vierailija
10/12 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostunut tietenkin, nelikymppisenä, juuri nuo +50 naiset on hotteja !

Vierailija
11/12 |
01.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kohdallani riippuisi täysin naisen viehättävyydestä haluaisinko lukea juttua tai tietää hänen kiinnostuksestaan. Jos nainen olisi mielestäni viehättävä, lukisin fantasian oikein mielelläni. Mikäli ei olisi, kieltäytyisin kohteliaasti.

Vierailija
12/12 |
02.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakait ottaisin luettavaksi tarinat. Vaikka ikä eroa olisi melkoisesti, ei se ikä kaikkea tee. Vaikka ei heti tule mieleen, että tuollaista tapahtuisi, mutta ei se tietenkään mahdotonta ole. Saattaisi hieman muuttua jatkossa keskustelut :) Riippuen tietysti henkilöstä, olisihan se tietysti mukavaa, jos joku saa nautintoa minusta.

Ei se minulta ole pois, jos joku tykkää minusta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan