ihme on tapahtunut: hyvänmakuinen Skyr-rahka!
juustokakku :P ei maistu sappinesteelle eikä keinotekoiselle, vaan on oikeasti hyvää!
Kommentit (18)
Ihan sairaan hyvää! Muutkin on huomannut asian, on nimittäin loppunut aika monesta kaupasta.. :D
Ne skyyrit on järjestäin ihan hirveitä. Kaikissa sama oksennksen petusmaku ja joku keinotekoinen kitkeryys. Yökjospa maistais tän juuustokakun vielä. Onko siinä rasvaa? Usein rasvaton rahka maistuu oksennukselle.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 12:00"]Ne skyyrit on järjestäin ihan hirveitä. Kaikissa sama oksennksen petusmaku ja joku keinotekoinen kitkeryys. Yökjospa maistais tän juuustokakun vielä. Onko siinä rasvaa? Usein rasvaton rahka maistuu oksennukselle.
[/quote]
On rasvaton... Veikkaan ettet tykkää.... Oli aika kamala.
Juu mä en kans tajuu et miten porukat pystyy syömään niitä, usein ihan äklön makeita vielä. Se + hirveä maku, hyi öksennus.
Se "joku" + suklaahippu oli kaikkein kamalimman makuinen.
Ne perusmaut on ihan hyviä, mango, mansikka ja mustikka esimerkiksi. Mutta ne ihmeuutuudet on aivan kamalia, juuri toi juustokakku, suklaahippu ja popcorni-kinuski. Yök.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 11:54"]
Oooo! mulle kans tota! Mistähän löytyis?
[/quote]Kaupasta :D
Ihan kaikissa Skyreissä ei ole järkyttävää oksennuksen jälkimakua, mm. ananas, kiivi, mansikka, kuningatar ja vanilja ovat näitä turvallisia syötäviä :D Hmm, pitänee maistaa tuota juustokakkuakin jos sitä on saatavilla meilläpäin.
Mansikka ja vanilja :) Mansikkaan vielä tuoreita mansikoita sekaan, niin nam!
Tota juustokakkua en ole maistanut, mutta mulle riitti jo siinä vaiheessa, kun joku aiemmin kehui jotain makua, että ei muka maistu oksennukselta, vaan maistuipa sittenkin. Yhtään senttiä en enää laita noihin paskavalmisteisiin, kun ei niillä mitään terveysvaikutuksiakaan ole.
Mä syön välipalaksi Skyr rahkaa,diabeteslääkäri suositteli (OLEN YKKÖSTYYPIN,HUOM!!!) Ja lempparini on uuniomena :)
Kaikki on ihan liian makeita, ihan kun makeutusaineita vetäis suoraan purkista :X
Sitruuna/juustokakku, vadelma/granaattiomena ja uuniomena ovat syötäviä.
Mutta monissa on tosiaan sellainen "kertaalleen oksenettu maku!"
ja muutamissa, esim. Banaanissa hirveästi sokeria ! :O
Inkivääri lime on mun suosikki. Muut aika vahvasti skyr maky läpitunkeva.
Oooo! mulle kans tota! Mistähän löytyis?