Avautumista pyykkituvasta
Että alkoi loistavasti tämäkin maanantai. Joku varannut tuvan itselleen 8-9 ja mä kävin varaamassa sitten 9-10. Tein siis eilisiltana tän varauksen ja oletan, että toi edellinen on tarkistanut onko perään kukaan varannut. 10 aikaan sitten menin tupaan ja jonkun ohjelmaa oli vielä 30 min jäljellä! Ajattelin, että ehkä edellinen ei oo tajunnut koneen "jätättävän" eli aina arvioitu aika ei tosiaankaan pidä paikkaansa. Tässä vaiheessa oletin, että 30 minuutin päästä se toinen on pahoitellen siellä tuvassa. No ei ollut. Menin sitten sinne ja kone oli pysähtynyt. Ajattelin, että ehkä se kohta tulee hakemaan pyykkinsä. Lopulta mulla meni hermot siinä 55 minuutin kohdalla kun tyyppi seisottanut pyykkejään jo 25 min,revin sen pyykit koneesta laittaen ne johonkin koriin.
Siis mitä helvettiä? Jos mä veisin toisen vuorosta 30min, olisin todella pahoillani ja en ikinä kehtais seisottaa pyykkejä koneessa muutenkaan 25 minuuttia. No mun perässä ei onneks ollut ketään ja varasin itselleni sitten lisäaikaa, mutta kyllä ihmetyttää silti.
Olisitteko itse keskeyttäneet ohjelman? Vai olisitteko heti ohjelman päättyessä ottaneet pyykit sieltä pois kun oli jo noin paljon mennyt mun vuoroa?
Kommentit (28)
Oma pyykkikone lopetti mielipahan näissä asioissa, suosittelen muillekin. :) Meillä oli maksulliset koneet, ja usein maksu kelpasi, mutta eivät käynnistyneet ollenkaan jne. skeidaa viikosta toiseen.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:39"]
Opiskelija-asunnossa asuessamme, joskus kävi niin, että joku oli vuorollani pannut pyykkinsä koneeseen. Keskeytin kylmästi ohjelman, siirsin linkoamattomat vaatteet koneesta pois ja laitoin omani tilalle.
[/quote]
Ooh.. wt älykkyyttä.
:D Ei vittu.
Juu meillä vähän samaa mutta sillä tavalla että joku käyttää AINA kuivausrumpua vuorollani. Vittu että vituttaa kun joskus tarvisin sitä.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:54"]
:D Ei vittu. Juu meillä vähän samaa mutta sillä tavalla että joku käyttää AINA kuivausrumpua vuorollani. Vittu että vituttaa kun joskus tarvisin sitä.
[/quote]Onko se kone semmoinen, ettei ohjelmaa saa keskeytettyä? Jos ei ole, en näkisi mitään ongelmaa asiassa.
Mitä jos sillä edeltävällä pyykin pesijällä on vaikka vauva ja siinä niin kiinni ettei ole päässyt pesutupaan??
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:42"]
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 15:39"]
Opiskelija-asunnossa asuessamme, joskus kävi niin, että joku oli vuorollani pannut pyykkinsä koneeseen. Keskeytin kylmästi ohjelman, siirsin linkoamattomat vaatteet koneesta pois ja laitoin omani tilalle.
[/quote]
Ooh.. wt älykkyyttä.
[/quote]Kukaan ei koskaan tullut valittamaan.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 16:06"]Mitä jos sillä edeltävällä pyykin pesijällä on vaikka vauva ja siinä niin kiinni ettei ole päässyt pesutupaan??
[/quote]
Se ei olisi minun ongelmani. Vaikka lisääntyy, niin se ei kiinnosta muita oli kuinka rankkaa tahansa. Se että ei ole lapsia ei tarkoita että voi kaiken vapaa-aikansa uhrata jos jollain muulla onkin 'kiire".