Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paljasta syntisi tässä ketjussa

Vierailija
20.03.2022 |

söin viime viikolla kaksi pussia karkkia.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen piilottanut eteisen vaatekomeroon ihania muumikonvehteja. Luulin, että ne olivat alennuksessa, eivät olleetkaan.

En kuitenkaan viitsinyt olla ostamasta niitä, koska kassaneiti oli niin mukava. Eilen söin piilossa 2. Riittävät pitkin kevättä onhan käyttöön.

Omaan käyttöön.

Vierailija
42/49 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein kerran perättömän ilmoituksen naapuristani. Olin täydessä kännissä ja sinä päivänä olin riidellyt naapurini kanssa. Siinä hyvässä humalassa sain loistavan idean soittaa kännissä lastensuojeluun ja tein ilmoituksen. Tietysti sossut ottivat tosissaan minut. Nyt perheessä ei ole lasta. Kaikki on minun syytä.

ja höpönlöpöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

esitän aina lastensuojelun työntekijälle olevani sossu itsekin kun tee lasuja joistakin vihaamista perheistä joita vihaan. ja lasu uskoo kaiken kyselemättä.

Vierailija
44/49 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastin teininä rahaa äitini lompakosta aina välillä, jotta sain ostaa sillä karkkia tai mäkkiruokaa.

Luin myös teininä salaa parhaan kaverini päiväkirjaa aina hänen luona käydessäni, sillä aikaa kun kaveri istui olohuoneessa katsomassa youtubevideoita. Kävin muka vessassa, ja menin hänen huoneeseensa lukemaan päiväkirjaa. Olin sairaalloisen utelias hänen ajatuksistaan ja kirjoituksistaan.

Olen myös lukenut ilman lupaa mieheni tekstiviestejä ja kirjeitä, tämän kyllä tunnustin ja pyysin anteeksi, sekä lupasin etten enää lue ilman lupaa. Enkä ole sen jälkeen lukenutkaan, mutta välillä iskee ahdistus kun en tiedä kenelle hän laittaa viestiä ja alan miettiä että entä jos hän viestitteleekin jollekin naiselle tms... Vaikka ei ole siis koskaan pettänyt, eikä kukaan muukaan (tämä on eka suhteeni) mutta isäni petti äitiäni ja aiheutti minulle pahan turvattomuus- ja epäluottamustrauman lapsena. Olin pitänyt häntä ihanteellisena isänä ja muutenkin roolimallina, ja perhettämme erittäin rakastavana ja lämpimänä. Isän teko romutti täysin turvallisuudentunteeni ja traumatisoi minut niin, että koko ajan pelkään pahinta omassakin suhteessani vaikkei siihen olisi edes aihetta. Mieheni on aina ollut uskollinen eikä ole osoittanut mitään kiinnostusta muita naisia kohtaan.

Olen siis lähes sairaalloisen utelias, pelokas ja vähän vainoharhainenkin, noita miehen viestejä luin sen takia koska pelkäsin hänen salaavan minulta jotakin. Ei salannut, vaan se oli vain omaa ylireagointiani ja turhia pelkojani... Haluaisin päästä tästä ongelmasta, en tiedä miten.

Vierailija
45/49 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidän päiväkirjaa naapurin liikkeistä ja tekemisistä. Minulla on myös kamera ovessa jolla kuvaan häntä.  kiharapäistä mummelia.

Vierailija
46/49 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi v.

Vierailija
47/49 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

T.Lja J.W kakkavideot ne vaan leviää netissä :D

Vierailija
48/49 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pidän päiväkirjaa naapurin liikkeistä ja tekemisistä. Minulla on myös kamera ovessa jolla kuvaan häntä.  kiharapäistä mummelia.

Ei ulko-ovessa saa pitää mitään kameraa ja kuvata ihmisten liikkeitä.

Vierailija
49/49 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ulko-ovessa saa pitää mitään kameraa ja kuvata ihmisten liikkeitä.

kuvitteletko tosissasi minua liikuttavan tuon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi