Onko Jenkeissä noloa olla ympärileikkaamaton?
Ensi vuonna menossa Jenkkeihin vaihtoon ja alueeksi sattui just Keskilänsi. Tarkistin juuri, että siellä tänäkin päivänä noin 80% kaikista pojista ympärileikataan ja luvut olivat todennäköisesti suuremmat silloin kun itse synnyin. Erikoinen aihe on, mutta jänskättää vähän liikunnan tuntien jälkeen, jos on ainut leikkaamaton tai jos joku sanoo jotain. Toivottavasti ei tyttöjäkään haittaa.
Kommentit (73)
Ap, noin niinkuin aluksi (ennenkuin hermoilet peniksestasi) opettele sanomaan vaikka "amerikkalaiset". Keskilannessa kun ei ole jenkkeja, mika osavaltio on kysymyksessa?
Jenkiksi nimittelijaa katsotaan hyvin karsaasti, etelassa voi tulla tappelu.
Koulupojat joilla ei ole paljon kokemusta voivat luulla etta olet ollut onnettomuudessa jossa siittimesi on vaurioitunut pahasti.
Kuinka vanha olet? USAssa ei koulutytot hyppaa sankyyn niinkuin Suomessa tehdaan. Voi jaada seksiseikkailut vahiin.
Vierailija kirjoitti:
No vedä hyvä mies liikkuvat taakse, niin täydestä menee.
Tämä. Eihän tässä ole mitään hätää. Best of both worlds.
Vierailija kirjoitti:
Ap, noin niinkuin aluksi (ennenkuin hermoilet peniksestasi) opettele sanomaan vaikka "amerikkalaiset". Keskilannessa kun ei ole jenkkeja, mika osavaltio on kysymyksessa?
Jenkiksi nimittelijaa katsotaan hyvin karsaasti, etelassa voi tulla tappelu.
Koulupojat joilla ei ole paljon kokemusta voivat luulla etta olet ollut onnettomuudessa jossa siittimesi on vaurioitunut pahasti.
Kuinka vanha olet? USAssa ei koulutytot hyppaa sankyyn niinkuin Suomessa tehdaan. Voi jaada seksiseikkailut vahiin.
17
Minä en omastani luovu vaikka olisi kuinka muotia rapakon tuolla puolen…
Ainoa syy lienee lääketieteellinen minkä vuoksi kannattaa harkita ympärileikkausta.
Ehkä siellä keskilännessä vaikuttaa jokin mikälie uskonlahko?
Juu, sain minä kuulla paskaa siitä kokoajan.
Mutta. Ei tarvii mennä suihkuun pe luokassa eikä tarvii kertoa siitä kellekään.
Naiset eivät ole yhtä lrttoja kuin suomessa. Pitkäaikaisessa suhteessa eivät välitä. Älä vaan sitten pane sitä muijaa joka on antanut bjobit koko futisjoukkueelle bleachereiden alle. Se kyllä juoruilee.
Vierailija kirjoitti:
Naiset eivät ole yhtä lrttoja kuin suomessa. Pitkäaikaisessa suhteessa eivät välitä. Älä vaan sitten pane sitä muijaa joka on antanut bjobit koko futisjoukkueelle bleachereiden alle. Se kyllä juoruilee.
Mitä käy jos just tuon muijan kaa käy panemassa
Vierailija kirjoitti:
Moni nuori nainen on neitsyt viela yliopistossakin. Ei ole samanlaista lasten naimakulttuuria kuin Suomessa.
Oletko menossa yliopistoon?
Vierailija kirjoitti:
Mun ennakkoluulo väittää, että jenkeissä ei kikkeliä näytetä kellekään, edes suihkussa, joten tuskin tuottaa ongelmaa.
Erikoinen kulttuuri tosiaan, karvoja ei saa missään nimessä olla mutta missään nimessä ei näyttäydytä alasti edes kavereiden kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa nyt etta USAssa ei nuoriso paneskele samalla innolla kuin Suomessa.
Deitti on yleensa dinner and a show ja mies maksaa aina.
Jos sex and the cityä on uskominen niin naisille on jenkeissä kaikista tärkeintä, että miehellä ei ole esinahkaa... mutta näin suominaisena vaikea uskoa, että se olisi tärkempää kuin kenessä tatti on kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun ennakkoluulo väittää, että jenkeissä ei kikkeliä näytetä kellekään, edes suihkussa, joten tuskin tuottaa ongelmaa.
Erikoinen kulttuuri tosiaan, karvoja ei saa missään nimessä olla mutta missään nimessä ei näyttäydytä alasti edes kavereiden kesken.
Erikoisempi se suomalainen kulttuuri on kun ei vaatteet pysy paalla mutta kengat jalassa on kauhistus. Mika ihmeen avu se on etta kekkaloidaan alasti joukolla?
Onhan se leikkaamaton todella ruman näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deitti haetaan aina kotoa ja vanhemmat saattavat "kuulustella" ja maarata kotiintulon ajan. Deitti myos saatetaan takaisin kotiovelle.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se leikkaamaton todella ruman näköinen.
Miten niin? Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit kaikki tietää plus alkaa kirvelemään kun käyt kusella. Mut oli se melkein sen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää paremmalta, kun on leikattu. Tämä minun mielipiteeni.
Varaudu siihen, että nainen ei syty. Varsinkin, kun sen maan naiset ovat tottuneet leikattuihin.
Oikeesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitäkin on ja slut shaming on voimissaan. Mutta se meno on kyllä keskimäärin todella kesyä suomeen verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Jos sex and the cityä on uskominen niin naisille on jenkeissä kaikista tärkeintä, että miehellä ei ole esinahkaa... mutta näin suominaisena vaikea uskoa, että se olisi tärkempää kuin kenessä tatti on kiinni.
Sex and the city hutsuilla ja high school elämällä ei kyllä ole mitään yhteistä.
Eihän ne edes saa käydä siellä baareissa ennen 21v synttäreitä.
Rajuja kotibileitä on mutta useimmat eivät pääse niihin koska on tiukat vanhemmat. Todellinen holhouskulttuuri.
Tuskinpa ne päästää ap:n noihin menemään.
Vierailija kirjoitti:
Naisena kyselen tyhmiä että tuntuuko seksi erilaiselta leikatun kanssa? Ei ole kohdalle koskaan tullut leikattua.
Omalle kohdalleni on osunut peräti kolme ympärileikattua suomalaismiestä (plus muutama amerikkalainen). Ainoastaan ulkonäkö eroaa leikkaamattomasta.
Up