Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamupahoinvointi ilman pahoinvointia??

Vierailija
31.08.2015 |

Olen nyt rv 6+0 ja nyt oli ensimmäisen kerran ns. aamupahoinvointia. Join energiajuomaa pari kulausta, ja kaikki tuli ns. vatsan kouristellessa ulos. Ei ollut kuitenkaan ns. huono-olo, tunsi vaan et tavaraa tulossa ylöspäin. ja sen jälkeen kaikki ok.

Eli onko muilla pahoinvointi just tällaista, että oksentaa mutta ei pahoinvointia? 

First world problems.. tiedän :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jättäisit ne energiajuomat juomatta

Vierailija
2/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, energiajuoma ja raskaus ei oikein käy yksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda kahvit ja energiajuomat ekana pois. Joskus voi oksentaa ilman pahoinvointia. Minä ekassa raskaudessa pulautin mihin sattuu rv 8-12.

Vierailija
4/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika monta alapeukkua.. en nyt normaalisti edes juo mitään energiajuomia.. Vai onko muka jotenkin hengenvaarallista paksuna?

Vierailija
5/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on kofeiinia kuten kahvissakin.

Vierailija
6/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäpä luulet, miksi kehosi yritti päästä eroon siitä energiajuomasta? Älä juo sellaista, mitä kehosi ei halua vastaanottaa. Äläkä käytä sanaa aamupahoinvointi, se on raskauspahoinvointi ja voi kestää viikkoja ilman taukoa yöllä tai päivällä.

Vierailija
7/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme kaikki erilaisia ja kehomme reakoi raskauteen eritavalla ja pahoinvointikin on yksilöllistä. Sinun kannataa ottaa riittävän kattavastsi selvää raskaudesta. Kirjastosta voi lainata kirjoja ja neuvolasta saat paljon tietoa siitä mitä kaikkea raskaana kannattaa vältää, että voi paremmin.

Vierailija
8/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kahvia saa juoda raskaana? o_O

Vierailija
9/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:22"]

Eikö kahvia saa juoda raskaana? o_O

[/quote]

Suositellaan rajoittamaan määrä aika pieneksi, kokonaan ei ole tietääkseni vielä kielletty. Mutta kyllä sen huomaa, jos ei itselle sovi jossakin raskauden vaiheessa (pelkkä haju oksettaa tms.).

Vierailija
10/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutulta kuulostaa.

Tosin mulla kävi niin, että join kaakaota. Ja sitten se tuli ulos. Yöksis vaan, en ehtinyt edes lavuaariin.

Miksi elimistöni halusi eroon maidosta ja kaakaojauheesta?

Vierailija
11/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Energiajuoman kammoajille tiedoksi, että kofeiinia niissä on just saman verran kuin kahvissa. Lisäksi on sitten tietysti tauriinia ja guaranaa jotka myös piristävät hieman. 

Energiajuomia en itse joisi raskaana, koska en halua että vauvani "juo" niitä.

Vierailija
12/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:41"]Tutulta kuulostaa.

Tosin mulla kävi niin, että join kaakaota. Ja sitten se tuli ulos. Yöksis vaan, en ehtinyt edes lavuaariin.

[/quote]
Kaakaojauhe eikä maito ole terveellistä. Siksi.

Vierailija
13/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit miettii ap niin et kun lapsillekaan ei suositella energiajuomia tai Light limppareita niin nyt raskaana sunkaan ei suositella juovan niitä. Kahvista sanotaan ett noin 2 kuppii päivässä. Kyllä sulle ekassa neuvolassa nää käydään läpi mut sitä ennen suosittelisin et selaisit vaikka netistä kielletyt ruuat.

Vierailija
14/14 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:41"]Tutulta kuulostaa.

[/quote]
Kaakaojauhe eikä maito ole terveellistä. Siksi.
[/quote]

Kaakao on kyllä terveellistä. Siis ihan puhdas perus kaakaojauhe.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi