Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harmittaako miestä koskaan, että ei kiinnostunut naisesta, kun oli mahdollista?

Vierailija
20.03.2022 |

Jääkö miestä koskaan jälkeen päin mietityttää se, jos hän ei lähtenyt viemään tutustumista sen pidemmälle jonkun naisen kanssa?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan päinvastoin. Tuhlasin liikaa molempien aikaa, kun yritin väkisin tsempata kiinnostumista.

Vierailija
2/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Naiset on kulutustavaraa. Niitä tulee ja menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tapahtuuko tuollaista oikeasti, mutta epäonnisen ”rakkaus”elämäni jälkeen yksi säälittävä fantasiani on, että löytäisin jonkun upean miehen ja sitten olisin sille niin hyvä ja meillä olisi niin upea rakkauselämä, että jotkut menneisyyden kusiluikkarijäbät miettisivät ”se olisin voinut olla minä..😿”

Säälittävää, tiedän, eikä realistista ollenkaan, mutta tuollainen olisi kyllä ihanaa :D

Vierailija
4/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oma kokemukseni on että mies sanoo ettei häntä kiinnosta ja kuitenkin jatkaa yhteydenottoa että näyttää harmittavan kovasti...

Vierailija
5/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oma kokemukseni on että mies sanoo ettei häntä kiinnosta ja kuitenkin jatkaa yhteydenottoa että näyttää harmittavan kovasti...

Varmaan haluaa vaan roikottaa ja on riippuvainen huomiosta.

Olen huomannut, että jotkut miehet on tuollaisia, ettei niitä oikeasti kiinnosta minä ja seurani, mutta ovat riippuvaisia huomiostani eli jos lakkaan ottamasta kokonaan ikinä enää mitään yhteyttä ym., niin he alkavat itse lähestymään aina välillä sen verran, että saisivat huomiota.

Vierailija
6/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei ole minulle tapahtunut mutta käsittääkseni ei ole mitenkään harvinaista, että mies lopettaa itse tapailun, mutta myöhemmin (ehkä pitkänkin ajan jälkeen) ottaakin yhteyttä naiseen ja yrittää lämmitellä välejä. Harvemmin kuitenkaan siinä onnistuu, sillä naista ei enää kiinnosta mies, joka on jo kertaalleen torjunut.

Vierailija
7/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ei ole minulle tapahtunut mutta käsittääkseni ei ole mitenkään harvinaista, että mies lopettaa itse tapailun, mutta myöhemmin (ehkä pitkänkin ajan jälkeen) ottaakin yhteyttä naiseen ja yrittää lämmitellä välejä. Harvemmin kuitenkaan siinä onnistuu, sillä naista ei enää kiinnosta mies, joka on jo kertaalleen torjunut.

Jep ja vaikka kiinnostaisikin, niin kuka haluaa olla varavaihtoehto joka kaivetaan viimeisenä hyllyn pohjalta esille?

Vierailija
8/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on justiinsa päinvastoin. Itsekin ollut aina haku päällä,m utta mitään ei ole ikinä lohjennut. Kaikki miehet ei vaan herätä naisen sympatioita ja seksuaalista halua. Johtunee paljolti ulkonäöstä ja naiset yrittää tämänkin väittää vääräksi, mutta turha luulo. Ei tässä mitään pikkupoikia enää olla ja naisten valheet ei minuun uppoa. Naiset on melko yksinkertaisia otuksia ja niitten mielihalut sekä käyttäytyminen.

Vierailija
9/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alku on paras. Arki pas​kaa.

Vierailija
10/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep ja vaikka kiinnostaisikin, niin kuka haluaa olla varavaihtoehto joka kaivetaan viimeisenä hyllyn pohjalta esille?

Krapula-aamun panoja tuollaiset varanaiset ovat.

Silloin kun mistään muualta ei lohkea, niin teille laitetaan viesti. Mies kyllä tietää että saanti on tuossa tapauksessa noin 2% luokkaa, mutta yrittäminen ei maksa mitään...

Vierailija
11/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on niin päin, että olen ollut monesti kiinnostunut naisesta, mutta nainen ei koskaan ole kiinnostunut minusta.

Vierailija
12/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko39 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krapula-aamun panoja tuollaiset varanaiset ovat.

Silloin kun mistään muualta ei lohkea, niin teille laitetaan viesti. Mies kyllä tietää että saanti on tuossa tapauksessa noin 2% luokkaa, mutta yrittäminen ei maksa mitään...

Ei minulle ole tullut ikinä aamulla viestiä, joten ei nyt oikein osu.

Vierailija
13/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ehkä. jostain syystä jäi mielikuva että lukion meidän luokan (toiseksi) kaunein tyty olisi ollut kiinnostunut tai jopa halunnut olla vanhojen tansseissa kanssani, mutta itselleni kelpasi silloin vain paras tyty joka sai hengitykseni salpautumaan.

saatuani elämässä turpaan tajusin että edes toiseksi paras olisi ollut riittävän hyvä itselle.

Vierailija
14/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni mies on kyllä ottanut yhteyttä jopa vuosi jälkikäteen, vaikka oltaisiin käyty vain kerran kahvilla ja molemmat todennut tahoillaan, ettei kiinnosta tarpeeksi. Joistain on tullut hyviä platonisia ystäviä.

Vierailija
15/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ei ole kyse ettei ole kiinnostanut aikanaan, elämäntilanteet on vaan vieneet toiseen suuntaan. Sit ne polut saattaa kohdata myöhemmin.

Vierailija
16/18 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä tapahtuuko tuollaista oikeasti, mutta epäonnisen ”rakkaus”elämäni jälkeen yksi säälittävä fantasiani on, että löytäisin jonkun upean miehen ja sitten olisin sille niin hyvä ja meillä olisi niin upea rakkauselämä, että jotkut menneisyyden kusiluikkarijäbät miettisivät ”se olisin voinut olla minä..😿”

Säälittävää, tiedän, eikä realistista ollenkaan, mutta tuollainen olisi kyllä ihanaa :D

Kyllä sitä tapahtuu.

Ihan oikeassa elämässä. Ne kusiluikkarit on sitä harjoittelua, niin tietää mitä ainakaan ei halua tai mitä hyvää kenessäkin… ja mihin suuntaan haluaa elämässään mennä ja millainen mies on itselle sopiva.

Opettelua se on.

Se itsen säästelty ja luulo, että yksi vain voi olla oikea… se eka tai toka kolmas… voimilla joillekin just se hyvä.

Joillakin menee kauemmin.

Oma elämä on ainakin ollut niin sekava ja kriisejä täynnä, niin ihan tasaisesti ei nuo miesmarkkinatkaan ole menneet. Olen tehnyt sitä sun tätä.

Ihmettelen edelleeN, että miten niin hyvä mies mun elämääni sitten tuli.

Hän sanoi, että ei hyville aina voi käydä huonosti.

Vierailija
17/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt paljon myös sitä, että voiko mies säikähtää naista joka on hänestä kiinnostunut ja jos niin miksi niin? Ottaako miehet liian vakavasti asiat?

Vierailija
18/18 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt paljon myös sitä, että voiko mies säikähtää naista joka on hänestä kiinnostunut ja jos niin miksi niin? Ottaako miehet liian vakavasti asiat?

Itse en säikähdä minusta kiinnostunutta naista, päinvastoin. Mutta ajattelisin että osa miehistä saattaa miettiä että jos sitten itse ei olekaan kiinnostunut siitä naisesta niin asiasta voi tulla jotenkin kiusallista jos ei kehtaa sanoa ihan suoraan sille naiselle. Naiset ovat ehkä keskimäärin tottuneempia antamaan miehille pakkeja kuin miehet naisille.