Jatkuva flunssa
Mitä tämä on?? Olen jo melkein kuukauden ollut flunssassa, mihin kuuluu kurkku(ja korva!)kipu, nuha ja yskä... Loppuu hetkeksi mutta tulee aina takaisin. Olen myös sairastanut ns. Miniflunssia, missä nämä kaikki oireet menevät yhdessä päivässä ohi. Kuumetta ja väsymystä ei kuitenkaan ole, vaan yleiskuntoni on hyvä.
Mitä tämä on?? Pelkään jo, että minulla on jotain vakavampaa... Olen 20 vuotias. Lääkäriin olen jo menossa, mietin vain onko kenelläkään muulla ollut tällaista...
Kommentit (37)
On, eikö täällä saa myös ilmaista ihan vapaasti mielipiteensä toisten aiheista?
Mitähän av päässä liikku, kun alotti ketjun? tuskin mitään... nauraaaa
Ap! Aloita D-vitamiinin käyttö 50ug päivässä. Heikentää immuniteettia jos matala.
Hitsi kiitos! (: ainoo, ku ei oo ny rahaa. Pitää katsoa kun työttömyyskorvaus tulee Ap
NOSTO, jotta kaikki huomaa, että AP llä on nuha
D-vitamiinitaso kannattaa kuitenkin mittauttaa ennen noin isojen annosten ottamista säännöllisesti.
Uppia nuhalle, vitut nälänhädästä.. nuha vie voiton
Moni murhaaja ja raiskaaja on vapaana, mutta up vain, että APn nuhalle löytyisi vertaistukea!!!
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 03:07"]
Moni murhaaja ja raiskaaja on vapaana, mutta up vain, että APn nuhalle löytyisi vertaistukea!!!
[/quote]
Menisitkö sitten huolehtimaan heistä etkä mölyäisi flunssaketjussa?
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 03:12"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 03:07"]
[/quote]
Menisitkö sitten huolehtimaan heistä etkä mölyäisi flunssaketjussa?
[/quote]
Tärkeempää on saada diagnoosi APn nuhaan ja löytää toinen flunssanen kotitohtori!
Nosto. Kadonneita on suomessa vaikka kuinka paljon, mutta pääasia, ettei APn flunssaketju huku, vertaistukea kurkkukipuun!! (luit oikein.. sairasta.. ja itsekästä, mutta nuha on tärkein)
Flussa kärkeen, ei haittaa vaikkei lastensairaalalla ole rahaa, sillä Ap llä on ollut pidempään flunssaa ja nyt kaikille kiinnostuskiikarit flunssaa varten ja metsästetään vertaistukea!! pienet kurkkukivulle!!
UP!! naisten ensi ja turvakoti etsii kokoajan apukäsiä, mutta VITUT siitä, ap.lla on niin flunssainen olo, että vertaistukea huomiseen asti? selviäisi lääkäriin??? ja.perheväkillalla on aikaa odottaa, kunhan saadaa kurkkukivun oireisiin syy
Nostoa..... lastensuojelulla ei riitä kunnolla.resurssit... yks lysti.. ap ottaa vastuun.. hänellä.on kuitenkin nuha!!!!!! Keskenkasvuinen pentu ei osaa ilman äitiä ottaa allergialääkettä, niin sw on nyt PÄÄASIA!! onko.kohtalontovereita ap lle??? antaa lasten.kärsiä.kunhan ap.saa pulista nuhastaan!!!
Masentuneet ja syrjäytyneet tarvitswvat apua ja vapaaehtoisista on pulaa!!!!!!! antaa joutaa jonon jatkoksi, koska ap n flunssa on niin paha, että.hän menee huomenna käymään.lääkärissä.. kellään muulla ollut ikinä flunssaa?! anyone?????
Sama tauti täällä, mutta kestänyt jo 3 kk. Kurkku kipuolee päivittäin edelleen. Keuhkokuvissa ei näkynyt mitään ja nyt selvitellään onko astmaa. Voihan tuo olla vain pitkittynyt flunssa, jos et ole vaikka päässyt lepäämään kunnolla.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 02:33"]
Kiitos jos jatkossa siirrät tohtori-palstasi muualle.
[/quote]
Tämä on aihe vapaa -palsta, vai mitä?