Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva flunssa

Vierailija
31.08.2015 |

Mitä tämä on?? Olen jo melkein kuukauden ollut flunssassa, mihin kuuluu kurkku(ja korva!)kipu, nuha ja yskä... Loppuu hetkeksi mutta tulee aina takaisin. Olen myös sairastanut ns. Miniflunssia, missä nämä kaikki oireet menevät yhdessä päivässä ohi. Kuumetta ja väsymystä ei kuitenkaan ole, vaan yleiskuntoni on hyvä.
Mitä tämä on?? Pelkään jo, että minulla on jotain vakavampaa... Olen 20 vuotias. Lääkäriin olen jo menossa, mietin vain onko kenelläkään muulla ollut tällaista...

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:08"]

Up

[/quote]

Mitä tällä Up tarkoitetaan?

(olen uusi täällä)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekaksi tulee mieleen allergia tai yliherkkyys jollekin. Itselläkin tukkoisuuden syyksi paljastui allergisuus.

Vierailija
4/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:08"]

Up

[/quote]

Mitä tällä Up tarkoitetaan?

(olen uusi täällä)
[/quote]

Nostetaan ketjua etusivulle kommentoimalla.

Vierailija
5/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä se voisi olla eikä kyllä vittuakaan kiinnosta. Eikö elämässäsi ole suurempaa kuin nuha? tuut joskus vielä huomaan, että maailma voi olla julma paikka.

Vierailija
6/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia, hometta töissä/kotona? Esimerkiksi hajusteallergia voi alkaa tuolla tavoin.

Vierailija
7/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:18"]En tiedä mitä se voisi olla eikä kyllä vittuakaan kiinnosta. Eikö elämässäsi ole suurempaa kuin nuha? tuut joskus vielä huomaan, että maailma voi olla julma paikka.
[/quote]
Eipä taida sinunkaan elämässäsi mitään suurempaa olla kun vietät vapaa-aikasi vittuilemalla vauva.fi palstalla asiasta joka ei edes "vittuakaan kiinnosta" :DD voi luoja sentään kun ei saa edes tällaisestä kysyä

Allergiaa olen itsekin miettinyt, mitään allergiaa minulla ei ole koskaan todettu mutta pitää sekin käydä tarkistamassa

Ap

Vierailija
8/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:18"]En tiedä mitä se voisi olla eikä kyllä vittuakaan kiinnosta. Eikö elämässäsi ole suurempaa kuin nuha? tuut joskus vielä huomaan, että maailma voi olla julma paikka.
[/quote]
Eipä taida sinunkaan elämässäsi mitään suurempaa olla kun vietät vapaa-aikasi vittuilemalla vauva.fi palstalla asiasta joka ei edes "vittuakaan kiinnosta" :DD voi luoja sentään kun ei saa edes tällaisestä kysyä

Allergiaa olen itsekin miettinyt, mitään allergiaa minulla ei ole koskaan todettu mutta pitää sekin käydä tarkistamassa

Ap

[/quote]

Mee lääkäriin, vittuako täällä vikiset? luulitko, ettö saat tietokoneen välityksellä diagnoosin ja e-reseptin?

Vierailija
9/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:18"]En tiedä mitä se voisi olla eikä kyllä vittuakaan kiinnosta. Eikö elämässäsi ole suurempaa kuin nuha? tuut joskus vielä huomaan, että maailma voi olla julma paikka.
[/quote]

Ap

[/quote]

Mee lääkäriin, vittuako täällä vikiset? luulitko, ettö saat tietokoneen välityksellä diagnoosin ja e-reseptin?
[/quote]
Opettele rakas lukemaan, olen menossa lääkäriin :) mietinkin että onko kenelläkään ollut SAMANLAISIA KOKEMUKSIA että mitä voisi olla.
Ap

Vierailija
10/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mykoplasma?

Vierailija
11/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:42"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:34"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:30"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:18"]En tiedä mitä se voisi olla eikä kyllä vittuakaan kiinnosta. Eikö elämässäsi ole suurempaa kuin nuha? tuut joskus vielä huomaan, että maailma voi olla julma paikka.
[/quote]

Ap

[/quote]

[/quote]
Opettele rakas lukemaan, olen menossa lääkäriin :) mietinkin että onko kenelläkään ollut SAMANLAISIA KOKEMUKSIA että mitä voisi olla.
Ap
[/quote]

Samanlaisia kokemuksia? Nauraaaa. Usko pois lapsirakas, et ole ainoa ihminen tässä maailmassa, jolla on ollut vähän nenä tukossa ja kurkku kipee. Mitä haluat? vertaistukea? eikö ole äiti niistämässä sun sun nenää?

Vierailija
12/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä se täällä valitat ja märiset nuhasta kun monilla on oikea hätä, pakolaiset....

Vierailija
13/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sormenpään kokoinen mustelma kädessä. Mikähän se voisi olla? kolautin kyllä pöydänkulmaan. Onko kellään muulla ollu mustelmaa mikä kosketusarka???????

Vierailija
14/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:11"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 01:08"] Up [/quote]   Mitä tällä Up tarkoitetaan? (olen uusi täällä) [/quote] Nostetaan ketjua etusivulle kommentoimalla.

[/quote]

ok, kiitos.

Vierailija
15/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergia

Tulehdus

Hammasongelmia

Homealtistus

Nukut vedossa

Pöly tai hengitysilmassajotakin

Kemikaalialtistus

Pyykinpesuainejäämät, esim nukkasuodin tukossa koneesta

Infektio, sieni tai muu

yms

Vierailija
16/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri! Elokuun alussa sain tämän, ja melkein kolme viikkoa sairastin ja olin puolikuntoinen. Helpottui vähän, mutta piti koko elokuun vähän otteessaan ja nyt viikonlopulla puhkesi kunnolla uudestaan :( Kurkku- ja korvakipua, huonoa oloa ja yskää. Minullakaan ei kuumetta. Ihan eka kertaa minulla näin sitkeä ja kova tauti, ja harvoin on muutenkin ollut flunssia. Eli ihan uusi kokemus mulle tää yli kuukauden tauti, ja mietin myös onko jotain vakavampaa. Olen 25-vuotias.

Vierailija
17/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai.. en oo kyllä kuullut et kellään yli kuukautta kestäis. Ap

Vierailija
18/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli sama tauti heinäkuun puolenvälin jälkeen. Alkoi korvakivulla/kurkkukivulla. Kesti pari vikkoa, tuntui että kuulo lähtee toisesta korvasta. En yleensä flunssaa sairasta mutta tämä oli jo toinen tänä vuonna, talvella lentsu kesti yli kolme viikkoa. Kämppä on vetoinen ja viileä jos sillä nyt on tässä mitään merkitystä.

Vierailija
19/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja en kyllä ole tuo 18/19 viestin ap :D on kyllä aivan uskomatonta et voi saada tällaisestä kysymyksestä näin kovat vittuilut, taitaapa olla vika kerta kun kysyn enää mitään. Aikuiset ihmiset!!
Kiitos asiallisista vastauksista :)

Ap

Vierailija
20/37 |
31.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos jos jatkossa siirrät tohtori-palstasi muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi