Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Listataan terveydelle haitallisia asioita, joita ihmiset tekevät ulkonäön kohentamisen vuoksi!

Vierailija
20.03.2022 |

Aloitan: Hiusten vaalentaminen (Äärimmäisen myrkyllistä keholle)

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filttereiden käyttäminen somekuvissa

Mitä terveydelle haitallista siinä on?

Vierailija
22/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteiden käyttö. Häiritsee mm. estrogeenituotantoa.

Ja lisäksi voimakkaat ja runsaasti käytetyt hajusteet turruttaa omaa hajuaistia ja vaikuttaa aistiyhteyksien kautta muihinkin aisteihin. Parempihan se hajuaisti säilyttää toimivana ja herkkänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lävistykset. -> jättävät arpia ja hermovammoja kehoon

Vierailija
24/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäaineilla kuorrutettujen light-tuotteiden käyttö laihdutuksen välineinä

Vierailija
25/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermomyrkky nimeltään botox. Täyteaineet ja silikonit. 

Vierailija
26/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hermomyrkky nimeltään botox. Täyteaineet ja silikonit. 

Botuliinitoksiini on lääketieteellisessä käytössä turvallinen lääke

Vierailija
27/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa itselleen silikonitissit

Vierailija
28/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Pelkkä hiusten vaalentaminen ei ole ollenkaan niin vaarallista kuin värjääminen. Mitä tummempi väri, sitä enemmän allergisoivia aineita. Vaalennusaine on lähinnä ärsyttävä.

Vierailija
29/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brazilian Butt Lift. Maailman hengenvaarallisin kauneusleikkaus, aiheuttanut eniten kuolemantapauksia kaikista kauneusleikkauksista. Ja ollut viime vuosina kovasti muodissa, kun on pitänyt matkia Kardashianeja ja muita pyllytyttöjä. Pakkomielle siitä, että perseen pitäisi olla valtava. 

Suomalaisista äärimmäisin esimerkki varmaan Henny Harjusola, joka on käynyt tässä leikkauksessa jo useaan kertaan, jotta on saanut nykyisen megaperseen.

Vierailija
30/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nilkat paljaana ja ilman pipoa pakkasella

Vierailija
31/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insuliinin pistämättä jättäminen laihtumisen toivossa. 

Been there, done that. Nyt retinopatia, makulopatia, lääkitys munuaisia suojaamaan, luultavati alkavaa neuropatiaa.

....ja olen taas vajonnut samalle tielle, jolla olin aiemmin. Millään muulla ei ole väliä, kunhan en liho. 

Vierailija
32/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Been there, done that. Nyt retinopatia, makulopatia, lääkitys munuaisia suojaamaan, luultavati alkavaa neuropatiaa.

....ja olen taas vajonnut samalle tielle, jolla olin aiemmin. Millään muulla ei ole väliä, kunhan en liho. 

Mitä ihmettä? Onko laihuudesta paljonkin iloa haudassa? Siellä saatkin olla sitten ihan tosissaan laiha...

Ihan oikeasti, entisen naapurini poika kuoli 22-vuotiaana huonosti hoidetun diabeteksen aiheuttamaan sairaskohtaukseen. Tyttöystävä löysi hänet 3 päivän päästä. Ei ole leikin asia...

Vierailija
33/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä? Onko laihuudesta paljonkin iloa haudassa? Siellä saatkin olla sitten ihan tosissaan laiha...

Ihan oikeasti, entisen naapurini poika kuoli 22-vuotiaana huonosti hoidetun diabeteksen aiheuttamaan sairaskohtaukseen. Tyttöystävä löysi hänet 3 päivän päästä. Ei ole leikin asia...

Luuletko etten tiedä? Ns diabulimia on ihan todellinen sairaus, kuten muutkin syömishäiriöt. Ei silloin ajattele järkevästi terveyttään. Olen itse ollut 4 kertaa sairaalassa ketoasidoosin vuoksi, kaksi kertaa monta päivää teholla enkä ole silti oppinut.

Vierailija
34/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringossa makoilu ruskettumisen takia ja mahd. vähillä suojakertoimilla...

Ihonvaalennusvoiteet.

Vierailija
35/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden harjaus.

Vierailija
36/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontaistuotteiden ja superfoodien sekakäyttö.

Vierailija
37/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon vaalennus. Erittäin suosittua monissa maissa, kuten Intiassa ja muissa Aasian maissa, Afrikassa ym. Naiset käyttävät "skin bleaching cream"-voiteita, joissa voi olla todella kovia kemikaaleja jotka ärsyttävät ja jopa polttavat ihoa, koska mahdollisimman vaaleaa ja kalpeaa ihoa pidetään siellä kauniina ja naisellisena.

Ja sitten täällä pohjoismaissa me, jotka olemme luonnostaan maailman vaaleaihoisimpia ihmisiä, puolestaan käymme solariumissa ja käytämme itseruskettavaa että näyttäisimme "seksikkään ruskettuneilta".  :D Ja moni omaksunut tämän ajatuksen, että kalpea iho olisi ruma ja väritön. Huvittavaa, että naiset kaikkialla maailmassa ovat aina vain tyytymättömiä siihen omaan tyypilliseen väriinsä tai piirteisiinsä. Ja aina havitellaan sitä, mitä ei itsellä ole.

Vierailija
38/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvanpoisto vahalla tai sokeroinnilla. Voi aiheuttaa kipeitä ja vertavuotavia haavaumia ja vauroittaa ihoa.

Vierailija
39/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niukat ja tiukat muotivaatteet, jotka puristaa ja estää verenkiertoa sekä liikkumista.

Ei ole nykyään muodossa tällaiset.

Vierailija
40/47 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaalit, hiusvärit, kynsilakanpoistoaine, huulipuna jossa on metalleja joita nielee, kemialliset tuoksut +alkoholi päälle (migreeni), tuoksut /väriaineet voiteissa/shampoissa ym. Kannattaa tutkia ainesosia, osa allergisoi myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän