Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ihan ymmärrä miksi kukaan nainen haluais olla miehen kanssa?

Vierailija
30.08.2015 |

Itsellä lähtee järki jo noin parin tunnin sisällä jos sellaisten seurassa vietän aikaa. Ja kun on pettämistä,valehtelua, naisten esineellistämistä, ilkeilyä, riitelyä, kotitöitä ei meinaa tehdä, vähättelyä ja muutoin laiminlyöntejä, sen lisäksi ne on usein todella herkkiä ja tyhmiä. Miksi tosiaan kukaan nainen haluais tuollasten kanssa viettää aikaa. Jollei sitten satu näyttämään Dima Bilanilta, sen kans ehkä kaks tuntia vois hengata. Mutta joo ,ei mulla muuta. Mulla on hyvä olla yksin, sinkkuna. En halua. Hyih. Ja itse kyllä otan jos haluan. Että ei tarvi tulla säälittelemään että voi kyllä se mies vielä löytyy. Siis mun elämä on nyt täydellistä! Ärsyttää kun jotkut selittää aina että mistäs sen miehen löytää jne. No sallittakoon se lampaille. Itse lähinnä naureskelen että olen kyllä jo naimisissa. Itseni kanssa. Ja olen ihan törkeän upeaa seuraa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi olla myös naisen kanssa :)

Vierailija
2/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olet varmasti hyvää seuraa. Hassua, että ne joilla on negatiiviset stereotyyppiset käsitykset vastakkaisesta sukupuolesta, onnistuvat aina löytämään just sellaisen mielikuviensa mukaisen paskan kumppanin. Että sikäli parempi sinunkin vaan olla itseksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja väkivaltaisuus unohtui listasta -ap

Vierailija
4/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:21"]

Itsellä lähtee järki jo noin parin tunnin sisällä jos sellaisten seurassa vietän aikaa. Ja kun on pettämistä,valehtelua, naisten esineellistämistä, ilkeilyä, riitelyä, kotitöitä ei meinaa tehdä, vähättelyä ja muutoin laiminlyöntejä, sen lisäksi ne on usein todella herkkiä ja tyhmiä. Miksi tosiaan kukaan nainen haluais tuollasten kanssa viettää aikaa. Jollei sitten satu näyttämään Dima Bilanilta, sen kans ehkä kaks tuntia vois hengata. Mutta joo ,ei mulla muuta. Mulla on hyvä olla yksin, sinkkuna. En halua. Hyih. Ja itse kyllä otan jos haluan. Että ei tarvi tulla säälittelemään että voi kyllä se mies vielä löytyy. Siis mun elämä on nyt täydellistä! Ärsyttää kun jotkut selittää aina että mistäs sen miehen löytää jne. No sallittakoon se lampaille. Itse lähinnä naureskelen että olen kyllä jo naimisissa. Itseni kanssa. Ja olen ihan törkeän upeaa seuraa.

[/quote]

t feministilesbo

Vierailija
5/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllisen seksin takia ja koska haluan, että lapsillani on isä. Ilman seksiä en pärjäisi ja en jaksaisi harrastaa irtoseksiä (taudit, epäluotettavat kumppanit, osaamattomat kumppanit jne). Lapset tarvitsevat isän. Taloudellisestikin olisi rankempaa olla yksin, siis jos olisi lapsia ja minä olen aina halunnut lapsia. Mies myös hoitaa kaikkia sellaisia hommia joista itse en pidä tai koen ne liian rankoiksi, eli esim. pilkkoo puita, vaihtaa autoihin renkaat, remontoi taloa. Harmi vaan kun nuorena älynnyt, että olisi pitänyt ottaa rikkaan suvun poika mieheksi, niin olisi vähän helpompaa. Ei tahdo kahden keskituloisen palkat riittää enää ihan normaaliin elämään.

Vierailija
6/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:26"]

Nainen voi olla myös naisen kanssa :)

[/quote]

t feministilesbo

Vierailija
7/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:40"]

Säännöllisen seksin takia ja koska haluan, että lapsillani on isä. Ilman seksiä en pärjäisi ja en jaksaisi harrastaa irtoseksiä (taudit, epäluotettavat kumppanit, osaamattomat kumppanit jne). Lapset tarvitsevat isän. Taloudellisestikin olisi rankempaa olla yksin, siis jos olisi lapsia ja minä olen aina halunnut lapsia. Mies myös hoitaa kaikkia sellaisia hommia joista itse en pidä tai koen ne liian rankoiksi, eli esim. pilkkoo puita, vaihtaa autoihin renkaat, remontoi taloa. Harmi vaan kun nuorena älynnyt, että olisi pitänyt ottaa rikkaan suvun poika mieheksi, niin olisi vähän helpompaa. Ei tahdo kahden keskituloisen palkat riittää enää ihan normaaliin elämään.

[/quote]

niin, teillä naisilla on valinnanvaraa. äijän piti vain tyytyä siihen joka hänet hyväksyi. tässä tapauksessa sinuun

Vierailija
8/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, että muuten olisin mieluusti naisen kanssa, mutta ei sitten olisi sitä isää perheessä ja toisekseen, seksi toisen naisen kanssa ei kiinnosta pätkääkään, haluan munaa. t. 6

Vierailija
9/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, miehiä on hyviä yksilöitä, fiksuja, välittäviä, toiset huomioon ottavia! Ja minulla ainakin on hienoja miehiä kavereina, ihana veli ja isä. Sinkku minäkin olen, nautin myös tästä elämästä, mutta en ajattele noin negatiivisesti kuin sinä. Relax! :)

Vierailija
10/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:41"]

[/quote]

niin, teillä naisilla on valinnanvaraa. äijän piti vain tyytyä siihen joka hänet hyväksyi. tässä tapauksessa sinuun

[/quote]Varmaan juuri  näin. Minulla olisi ollut varaa valita, tarjolla oli rikaskin mies, mutta jostain mielenhäiriöstä johtuen otin taviksen. Mieheni on komea, mutta sen verran ujonpuoleinen, että ei hänellä ihan hirveästi naisia ollut ollut ennen minua. t. 6

Vierailija
11/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on lassukan provo, esittäytyy överinä miesvihaajana. Mä ainakin arvostavan miehiä, jotka on arvostuksen arvoisia :)

Vierailija
12/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:45"]Tää on lassukan provo, esittäytyy överinä miesvihaajana. Mä ainakin arvostavan miehiä, jotka on arvostuksen arvoisia :)
[/quote]
Siis arvostan

Vierailija
13/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ihan hyvin. Jos ei haaveile perheestä eikä tarvitse elättäjää, niin ei sitä miestä mihinkään tarvitse. Seksiäkin voi harrastaa soolona.

Vierailija
14/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:45"]

Tää on lassukan provo, esittäytyy överinä miesvihaajana. Mä ainakin arvostavan miehiä, jotka on arvostuksen arvoisia :)

[/quote]juu, ajattele mitä haluat :D -AP

Vierailija
15/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla kävi ihan niin vanhanaikaisesti, että rakastuin mieheen. Jos valita olisin voinut, olisin rakastunut naiseen, mutta vahinko kyllä, olen syntynyt heteroksi. Mieheni on (sen lisäksi että ihana, älykäs, hauska ja eroottisesti parasta mahdollista seuraa) homo- ja ulkomaalaisvihamielinen, satunnaisesti sovinisti eikä aina tajua miten herkkiä voivat herkät paikat olla. 

Olen jumissa häneen, syystä jota joku voi kutsua rakkaudeksi, joku toinen pakkomielteeksi ja joku kolmas biologiaksi. Voisin tietenkin lopettaa suhteen, mutta se tuntuisi samalta kuin käsivarren irti hakkaaminen. Teen sen vain todellisen pakon edessä. Vastasiko tämä kysymykseesi?

ww

Vierailija
16/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:44"]

[/quote]

[/quote]Varmaan juuri  näin. Minulla olisi ollut varaa valita, tarjolla oli rikaskin mies, mutta jostain mielenhäiriöstä johtuen otin taviksen. Mieheni on komea, mutta sen verran ujonpuoleinen, että ei hänellä ihan hirveästi naisia ollut ollut ennen minua. t. 6

[/quote]

Lompakkoloisen asema olisi ihana?

Vierailija
17/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:50"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:44"]

[/quote]

[/quote]

Lompakkoloisen asema olisi ihana?

[/quote]No ei kai miehistä muutakaan hyötyä ole. Että se on melkein ainoa ymmärrettävä syy, jos ei itse voi tehdä rahaa niin hommata paksulompakkoinen mies -ap

Vierailija
18/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... Itse kai hakeuduin suhteeseen miehen kanssa pitkälti seksin vuoksi. Nyt kun se on tämän aviomiehen kanssa kuivahtanut kokoon ja loppunut, huomaan toisinaan ihmetteleväni, että mitä oikein ajattelin.

Vierailija
19/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:21"]Itsellä lähtee järki jo noin parin tunnin sisällä jos sellaisten seurassa vietän aikaa. Ja kun on pettämistä,valehtelua, naisten esineellistämistä, ilkeilyä, riitelyä, kotitöitä ei meinaa tehdä, vähättelyä ja muutoin laiminlyöntejä, sen lisäksi ne on usein todella herkkiä ja tyhmiä. Miksi tosiaan kukaan nainen haluais tuollasten kanssa viettää aikaa.
[/quote]

Miksipä tosiaan. Mutta muista, että ei ne kaikki miehet ole tuollaisia. Minä löysin neulan heinäsuovasta eli aivan upean ja ihanan miehen, joka ei myöskään vähättele naisia, ei ole koskaan ilkeä, tekee kotitöitä, ei esineellistä, kunnioittaa naisia, on älykäs ja kaikenkaikkiaan on minulle täydellinen kumppani tässä elämässä. Minä kaipasin nimenomaan kumppanuutta, hyvää seksiä luotettavan ihmisen kanssa, arjen ja elämän jakamista tasaveroisina puolisoina ja hyvin valitsin. Mieheni ja minun parisuhde on meille molemmille voimauttava ei kuluttava. Mutta parisuhde on minun valintani ja olen samaa mieltä kanssasi siitä, että mielummin olisin yksin kuin ääliö-sovinistimiehen kanssa. Kaikki miehet eivät kuitenkaan ole sellaisia.

Vierailija
20/21 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku taso trolleillakin pitäisi olla. Tai no, onhan surkea tasokin taso.