Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minäkin olen erityisherkkä!

Vierailija
30.08.2015 |

Tein testin netissä ja arvasin jo rukseja laittaessani ,että saan kyseisen tuloksen.

Nyt on helpompi ymmärtää itseäni ja tehdä töitä sen eteen, että osaan säästää omia voimavarojani oikein.

Muita?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole älä höpötä!

Vierailija
2/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverinikin on nyt päättänyt olevansa erityisherkkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös. Illmeisesti olen tietämättäni onnistunut tekemään jotain oikein. Pyrin olemaan muuttamatta, pysyn samassa työpaikassa, ja vietän vapaa-aikani ennakoitavasti ja mukavasti kotosalla. Olen jo joitakin vuosia sitten päättänyt, että urakehitys saa olla nyt tehty, koska vaikka olen hyvä alallani, uuden työpaikan ihmissuhteet ovat valtavan kuormittavia ensimmäiset vuodet. Ihmiset eivät tajuakaan millaista tunnemyrskyä kylvävät ympäristöönsä.

Vierailija
4/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän ilman testejäkin että olen erityisherkkä ja yliherkkä, kristallilapsi ja adhd, add, maanis-depressiivinen bipo sekä av-mamma.
Uniikki lumihiutale siis!

Vierailija
5/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruksasitko kohdan:"minulla on suuri tarve korostaa herkkyyttäni koska se on niin kiinnostavaa. Viittaan siihen aina kun mahdollista vaikka ihmiset ympärillä nukahtaisivat kuunnellessaan"

Vierailija
6/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain herkkyystestistä, että olen erittäin herkkä, sekä erityisherkkyystestistä aika paljon, mutta en jaksanut keskittyä loppuun asti. Minä en tajua yhtään mitä nämä palstan erityisherkkiä pitää kohdella jotenkin erikoisesti -väitteet ovat. Minä säikähdän helposti, kavahdan kovia ääniä, silmät vuotaa auringossa, jos on kirkas talvipäivä ja lunta tai liikutun herkästi, mutta en varsinaisesti itke kuin joskus.

En kestä että minulle huudetaan, mutta miksi kukaan normaali ihminen huutaa, asiat voi sanoa asiallisestikin. Ei se, että toivoo toisten käyttäytyvän ihmiksiksi, ole mitään erityiskohtelun vaatimista vaan käytöstapojen vaatimista. 

Vierailija
7/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielensäpahoittaja - erityisherkkä

Vierailija
8/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 22:27"]Mielensäpahoittaja - erityisherkkä
[/quote]

Isänikin taitaa olla.. Pahoitti mielensä lasten leikkien äänistä

Vierailija
9/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en kestä että minulle huudetaan. Ex-mies ei tajunnut sitä missään vaiheessa, olisi halunnut saada huutoriidan aikaiseksi, ja minä vain mykistyin ja jähmetyin ja kyyneleet alkoi valua. Pitäisi olla joku avioliitonajokortti ennen kuin saa mennä yhteen. Minä olisin varmaan saanut jonkun mopokortin jolla saa ajaa vain neljääkymppiä.

Vierailija
10/10 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä testin teit? Minäkin haluan tehdä sen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän