Lähiliikenteen busseissa/junissa syöminen!!
On ihan ok syöttää pikkulapsilla jotain ei-sotkevaa jos heille tulee kova nälkä kesken reissun, ja veden tms. juomisen ymmärrän aina aikuisellakin. Sitä en kuitenkaan tajua, miksi bussissa pitää ahtaa sisäänsä Subway-leipää, joka paitsi sotkee takuuvarmasti mutta myös haisee? Eilen näin junassa uuden rimanalituksen; kokonainen perhe söi HAMPURILAISATERIAA lähiliikenteen junassa!!
Haju, sotku ym. oli huomattava. Miten alle kouluikäisten lasten kanssa matkustavalle perheelle voi muka tulla niin kiire, että eivät ehdi muka syömään niitä purilaisiaan asemalla, josta ne nytkin ostettiin mukaan? Liikkuvassa junassa pienten ihmisten ruokailu ei varmasti ole siisteimmästä päästä, voi tulla paha olo myös, ja minkälaista tapakasvatusta siinä annetaan kun ruokaillaan ei-pitkänmatkan junassa?
Kommentit (61)
Pk-seudun Lähijunissa ja busseissa on kieltotaulut: ei polteta tupakkaa, ei juoda alkoholia eikä muutakaan nestemäistä, ei syödä mitään (niissä kuvissa on jopa rastitty yli hampurilainen), ei tulla sisään rullaluistimilla.
Mikä tässä on nyt niin vaikeaa ymmärtää? Matkat on kuitenkin pk-seudulla niin lyhyet, ettei siinä nälkään tai janoon kukaan kuole.
Itse tunnen myötähäpeää niiden naisten puolesta, jotka meikkaavat matkalla. Pikkupeili kädessä vedetään pakkelia naamaan. Minulle tulee tosi nolo olo katsellessa sitä meikkaamista... Se pitäisi tehdä kotona veskissä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:11"]
Kyllä minä nyt mieleni pahoitin
[/quote]
TÄÄ ON NIIN TÄTÄ :''DD
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:17"]
On se nyt todella junttia ettei pysty sitä kymmentä minuuttia odottamaan sen hamppariaterian kanssa.
[/quote]
Et tiedä, mistä henkilö on tulossa tai minne menossa. Saattaa olla kyseessä päivän ensimmäinen/ainoa hengähdyshetki.
Pk-seudun lähiliikenteessä ei saa syödä. Selvä kieltomerkki busseissa ja junissa.
Koska siitä aiheutuu sellaista sotkua, että junavaunujen/bussien pitää mennä kesken työvuoron putsaukseen, kun kaikki paikat on täynnä märäntyvää ruokaa.
Pitkän matkan junat putsataan, kun pääsevät päätepysäkille. Nämä paikalliset linjat ajaa yötäpäivää.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Jos syöminen on merkein kielletty, niin silloin ei yksinkertaisesti syödä!
Siihen kieltoon on syynsä. Siloin syödään muualla.
Mä en kyllä tajua näitä turhasta valittajia. Joka paikassa pitäisi saada sotkea ja leikkiä ravintolaa välittämättä muista.
hohhoijaa. heillä oli varmaan ihan hyvä syy sen hampurilaisaterian syömiseen siinä. tuskin oli mikään ihana ruokailuhetki heillekään. en tajua tällaisia ihmisiä jotka jatkuvasti kyttäävät ja arvostelevat muita, ja ovat heti kirjoittamassa näkemästään nettiin, kun joku tunetmaton ei nyt noudattanut sääntöjä! suomessa eletään kuin suurennuslasin alla, joka puolella joku pahalla silmällä kyylää jokaista liikettä, ja auta armias jos joskus poikkeat kaavasta..
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:47"]Jos syöminen on merkein kielletty, niin silloin ei yksinkertaisesti syödä!
Siihen kieltoon on syynsä. Siloin syödään muualla.
Mä en kyllä tajua näitä turhasta valittajia. Joka paikassa pitäisi saada sotkea ja leikkiä ravintolaa välittämättä muista.
[/quote]
Mä en kyllä tajua näitä turhasta valittajia. Joka paikassa pitäisi saada marmattaa turhista asioista.
Söin spårassa mäkkärin nugettiateriaa parisen viikkoa sitten, kun tulin after workistä kotiin. Olenko nyt paha ihminen? En sotkenut, en maiskuttanut, roskat heitin roskikseen.
XD ootteko tosissanne? Monesti kiireessä bussi\juna nyt vaan sattuu olemaan se paikka johon pääsen hetkeksi isyahtamaan ja syömään eväitä. Hankkikaa elämä! Kulkekaa autolla! Ei saa hymyillä niin että hampaat näkyy, ei saa käveli niin että jalat heiluu, ei saa hengittää ettei kukaan nyt vaan satu pahoittamaan mieltään! Suomi on pahoinvointi valtio !
Syön, jos on nälkä, ja ruokaa sattuu olemaan mukana. Sama juttu lasten kanssa. Emme sotke, emmekä ehdoin tahdoin tunge junaan syömään. Mikä tässä on osalle teistä niin vaikeaa?
Toiset kuolee nälkään, toiset elää sodan keskellä, jotkut ovat tälläkin hetkellä raiskattavina ja täällä porukka jaksaa pahoittaa mielensä siitä että joku syö eväitä julkisissa . Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:11"]
Todella pahasti saa olla verensokeri alhaalla, että julkisissa syöminen olisi vaihtoehto, jos siis käytöstapoja ajatellaan. Mutta ei kaikilla vaan ole samoja käsityksiä käytöstavoista. Se vaan pitää kestää, kun ihmiskeskittymissä eletään.
Hyvätapainenhan ei myöskään mitenkään osoita tyrmistystään muiden huonotapaisuuden edessä.
[/quote]
Kyllä minulla on usein töistä päästessä kauhea nälkä. Enkä viitsi jäädä asemallekaan syömään kun työmatka kestää jo muutenkin 1,5h.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:31"]Pk-seudun Lähijunissa ja busseissa on kieltotaulut: ei polteta tupakkaa, ei juoda alkoholia eikä muutakaan nestemäistä, ei syödä mitään (niissä kuvissa on jopa rastitty yli hampurilainen), ei tulla sisään rullaluistimilla.
Mikä tässä on nyt niin vaikeaa ymmärtää? Matkat on kuitenkin pk-seudulla niin lyhyet, ettei siinä nälkään tai janoon kukaan kuole.
Itse tunnen myötähäpeää niiden naisten puolesta, jotka meikkaavat matkalla. Pikkupeili kädessä vedetään pakkelia naamaan. Minulle tulee tosi nolo olo katsellessa sitä meikkaamista... Se pitäisi tehdä kotona veskissä.
[/quote]
Eihän ole mitään tommosia kylttejä painu vittuun trolli
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:11"]
Todella pahasti saa olla verensokeri alhaalla, että julkisissa syöminen olisi vaihtoehto, jos siis käytöstapoja ajatellaan. Mutta ei kaikilla vaan ole samoja käsityksiä käytöstavoista. Se vaan pitää kestää, kun ihmiskeskittymissä eletään.
Hyvätapainenhan ei myöskään mitenkään osoita tyrmistystään muiden huonotapaisuuden edessä.
[/quote]
Kyllä minulla on usein töistä päästessä kauhea nälkä. Enkä viitsi jäädä asemallekaan syömään kun työmatka kestää jo muutenkin 1,5h.
[/quote]
Lisäksi tuo aika on luppoaikaa. Parempi käyttää se syömiseen kun peukaloiden pyörittelyyn. Jää enemmän vapaa aikaa kotiin päästessä
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:39"]Pk-seudun lähiliikenteessä ei saa syödä. Selvä kieltomerkki busseissa ja junissa.
Koska siitä aiheutuu sellaista sotkua, että junavaunujen/bussien pitää mennä kesken työvuoron putsaukseen, kun kaikki paikat on täynnä märäntyvää ruokaa.
Pitkän matkan junat putsataan, kun pääsevät päätepysäkille. Nämä paikalliset linjat ajaa yötäpäivää.
Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
[/quote]
Paikalliset ei tosiaan aja yötäpäivää ja siivotaan nekin. Ja minä syön jos sattuu huvittamaan. Ämmien vikinöistä välitän viis
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:31"]
Pk-seudun Lähijunissa ja busseissa on kieltotaulut: ei polteta tupakkaa, ei juoda alkoholia eikä muutakaan nestemäistä, ei syödä mitään (niissä kuvissa on jopa rastitty yli hampurilainen), ei tulla sisään rullaluistimilla.
[/quote]
Kyllä junassa saa juoda muuta kuin alkoholia, johan hullua olisi jos juominenkin olisi kiellettyä! Ja saa kyllä syödäkin.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:17"]On se nyt todella junttia ettei pysty sitä kymmentä minuuttia odottamaan sen hamppariaterian kanssa.
[/quote]
Syön hampparin usein junassa. Koska minulla on päättäriltä kiire seuraavaan tapaamiseen ja juna-aika on lounas tai illallistaukoni.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:54"]hohhoijaa. heillä oli varmaan ihan hyvä syy sen hampurilaisaterian syömiseen siinä. tuskin oli mikään ihana ruokailuhetki heillekään. en tajua tällaisia ihmisiä jotka jatkuvasti kyttäävät ja arvostelevat muita, ja ovat heti kirjoittamassa näkemästään nettiin, kun joku tunetmaton ei nyt noudattanut sääntöjä! suomessa eletään kuin suurennuslasin alla, joka puolella joku pahalla silmällä kyylää jokaista liikettä, ja auta armias jos joskus poikkeat kaavasta..
[/quote]
Kyllä! Hyvä kommentti.ehkä ovat menossa kylään, jossa on surkeat tarjoilut. Tai muuta menoa.
Julkisissa syöminen on WT-tyylisten ihmisten hommaa. Näkeehän sen aina niiden vaatteista ja muusta.
...puhumattakaan heistä, jotka meikkaavat aamujunassa! Kiva katsoa vierestä, kun leidi töpöttelee peiteainetta finneilleen ja laittelee suu auki ripsaria.