Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä saarioisten roiskeläppä on..

Vierailija
30.08.2015 |

...hyvä välipala/iltapala tms. Ala-asteikäiselle lapselle? hävetkää! juuri kaupassa äiti lappasi ison pinon mikropizzoja kärryyn. Mukana oli kaksi ala-astelaista. Ei tulisi mieleenikään syöttää lapselleni mikropizzaa ruuaksi. Olen sanaton.

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:54"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:17"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:14"]Eihän tuossa roiskeläpässä edes ole lisäaineita:

Vehnäjauho, tomaatti, naudan- ja sianliha 19 % (Suomi), juustovalmiste (juusto, palmuöljy, perunatärkkelys,maitoproteiini), sipuli, rypsiöljy, sokeri, suola, mausteet (mm. mustapippuri, paprika, valkosipuli, sinapinsiemen), hiiva, muunnettu maissitärkkelys. [/quote] Tarjoatko oikeesti lapsellesi ravinnoksi jotain minkä lihapitoisuus 19%? kasvava lapsi tarvitsee oikeaa ruokaa, eikä mikropizzoja

[/quote]

No lihapitoisuushan tuossa ei kyllä ole ongelma, tai on sillä tavalla että sitä on jopa liikaa. Ei välipalan tarvitsis sisältää lihaa ollenkaan, kun suomalaiset syö sitä muutenkin epäterveellisen paljon. Ongelma tuossa on lähinnä se että ei ole kasvksia tai hedelmiä, ja ne olisivat parempi välipala.
[/quote] sinulla ei taida olla lapsia
[/quote]
En oo tuo kenelle vastaat mutta minä söin lapsena kasviksia, hedelmiä ja marjoja. Juureksista en oikein pitänyt, mutta ihan itse mä jääkaapista niitä hedelmiä otin ja söin.

Vierailija
62/62 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on KOKONAISUUS. Einespizza silloin tällöin ei kenenkään ruokavaliota tee epäterveelliseksi. Esimerkiksi kesällä, kun koululaisilla piti olla itse lämmitettävää lounasta kun me olimme töissä, käytännössä kerran viikossa se oli Saarioisten pizzaam. Joka päivä ei vain jäänyt ruokaa seuraavalle päivälle eikä aamulla jaksanut aina alkaa kokata ruokaa lapsille jääkaappiin. Usein kuitenkin pilkoin kasviksia valmiiksi, jotta niitä sai syödä sen pizzan kanssa. Lautasmalli taisi olla kuitenkin ihan kohdillaan...

Ihanaa kun on elämää helpottavia vaihtoehtoja! Ja kun ruokavalio on muuten kunnossa, niin einekset silloin tällöin eivät haittaa mitään.

Sen sijaan en enää ihmettele miksi tuttavan lapset lihovat. Viikonloppuaamun päivitys: "En ehtinyt edes sängystä nousta kun lapset jo omatoimisesti lämmittivät lihapiirakkaa aamupalaksi". Miksi ihmeessä kenelläkään on niitä rasvapommeja jääkaapissa? Ja kenen lapsi haluaa sellaista aamupalaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla