Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies sanoi seksin alussa että
30.08.2015 |
"Et oo tainnut panna pitkään aikaan." Tämän sanoi työntyessään sisään. Kyseessä baarissa tavattu mies. Mitähän tämä nyt tarkoittaa?
Kommentit (25)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:26"]Siis miten kukaan voi möläyttää kesken seksin jotain noin pölöä!
[/quote]sehän oli alussa, ei kesken.
Ehkä se tajusi, ettei olisi tekemässä mitä teki ellet olisi tosi puutteessa. :D
Että se haluaisi lainata sulta rahat uusien kesärenkaiden ostoon.
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:55"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:35"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 20:31"]
Ilman aktiivista seksiä lantionpohjan lihakset kadottavat massaa ja pillu löystyy. Olen huomannut ilmiön vaimollani aina silloin, kun hän on pihdannut yli kuukauden putkeen.
[/quote]
Meillä huomaan käyvän toisinpäin. Kun en pitkään aikaan ole harrastanut mieheni kanssa seksiä niin paikat tuntuu tiukemmilta. Tosin mä harrastan päivittäin pariin kertaan itsetyydytystä, saan aina orgasmin ja tyydytän vaan ulkopuolelta, joten kai ne lihakset siellä sillon jumppaa aika tiiviisti.
[/quote]
No sä osaat pitää itsestäs huolta, mutta mun vaimo ei edes runkkaa itteensä ollenkaan. Ainakaan omien sanojensa mukaan, enkä usko, että sen tarvis asiasta valehdellakaan. Se on jollain tapaa frigidi, vaikka en tietenkään sano sitä ääneen.
t 14
[/quote] tai sit vaimos on niin kyllästynyt sun lahnailuun eikä seksi kiinnostaa. anna sen käydä vieraissa niin piristyy