Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista seksi on salasuhteessa?

Ajatuksissa
20.03.2022 |

Te, joilla on kokemusta salasuhteista: miltä seksi tuntuu ”vieraan” kanssa? Onko se sitä alkujaan kaivattua, sukat pyörimään laittavaa himoa, joka pitkässä suhteessa väljähtyy? Onko rohkeampaa ja kokeilevampaa, estottomampaa? Saatteko aina orgasmin vai tuleeko syyllisyys pettämisestä, joka estää laukeamisen? Ja vielä: missä ja milloin harrastatte seksiä?

Itse vasta haaveilen…..

N

Kommentit (108)

Vierailija
41/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ollut muutama. Sala suhde. Seksi on kyllä ollut aina hyvää. Ei mitenkään poikkeavaa mutta paikka on aina kyllä löytynyt. Viimeksi nainen oli naimisissa ja minä sinkku. Päättyi siihen kun nainen rupesi haluamaan minusta isää lapsilleen ja tuli kotiini vaikka pyysin olla tulematta koska minulla oli muuta kiireitä. Kaikki suhteet ovat olleet kyllä kokemuksen arvoisia. Mutta naisten tavoitteet ovat muuttuneet suhteenaikana. Näin jälkeenpäin seuraava salasuhteen nainen on kylä minua vanhempi. Näillä on yleensä järki päässä ja elämän kokemusta.

Mistä ihmeestä löytää naisen joka antaa naimisissa saati haluaa salasuhteen??

Olen avoliitossa. Sivussa pari salasuhdetta (toinen kestänyt jo 11 vuotta, pari muuta tuoreempia) ja silloin tällöin seksiä jonkun kivan, satunnaisen miehen kanssa.

Nautin suunnattomasti seksistä, enkä näe syytä, miksi itseänsä pitäisi antaa vain yhdelle ihmiselle. Seksi tuottaa paljon nautintoa.

Vierailija
42/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pystyy siihen niin jokainen tekee miten tahtoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos pystyy siihen niin jokainen tekee miten tahtoo

Tarkoitatko, että jos pystyy salasuhteeseen, niin on ihan ok tehdä, mitä haluaa?

Vierailija
44/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa isoa +20 senttistä.

Mulle ei 15cm riitä

Vierailija
45/108 |
14.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi salasuhteessa on kiiman täyttämää panemista, mm. Koko touhussa on kova intensiteetti. Kun ei asuta yhdessä, tapaamiset yhtä juhlaa ja täynnä seksiä. Sitä antaa ja ottaa täydet, kun henkilö on valikoitunut, ja mukana ei tuoda mahdollisia ongelmia. Salasuhteessa ei koskaan voi saada riittävän paljon seksiä yhdellä kertaa, koska on olemassa joku aikaraja, joten polte koko ajan tavata uudestaan.

Vierailija
46/108 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso musta kulli maistuu suussa ihanalta 😍

Vierailija
47/108 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa salaa mieheni kaverin todella isoa.

15cm ei riitä.

Vierailija
48/108 |
15.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kuin nuorena parisuhteessa - koko ajan haluaa saada miehen munaa, spermat sisään, imeä kalua, peppupanot, naintia rintojen väliin, himokasta suutelua, intiimialueiden nuolentaa jne. Kyltymätön olo.

Vierailija
49/108 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun saa isoa +20 sentistä hotellihuoneessa.

Vierailija
50/108 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti pääsiäisen jälkeen taas tavataan yhden kaverin kanssa, 10 vuotta nuorempi kuin minä. Hän käy ihan kuumana kaikkeen minussa - se kiihottaa todella. Olemme molemmat varattuja. Seksi on kuin huumetta salasuhteessa, sitä ei tunnu koskaan saavan tarpeeksi. N50+

Vierailija
51/108 |
16.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

haluaisin mielelläni hoidella jotain 40-50 v estotonta vanhempaa naista. Itse olen 30v hoikka liikunnallinen mies. Mistä te löydätte noita salasuhteita ja varattuja kenen kanssa tapailla?

Kuulostaa just hyvältä. Teitä nuoria kavereita on paljon, jotka osaatte arvostaa kokenutta naista. Löydät varmasti jonkun, sun täytyy osata markkinoida vain itsesi. Joku saa susta ihanan oriin.

52/108 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paharet kirjoitti:

Tietenkin. aina ja jokakerta ( Varmaankin kaikista elämän aikana koetuista..) Vain ja Ainoastaan: PARASTA seksii IKINÄ! - Suosittelen kokeilemaan, kaikille ja kaikkee.. Et tule ikinä pettymään.

Täytyykin ehdottomasti kokeilla, kiitos vinkistä.

Vierailija
53/108 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsellä oli salasuhde naimisissa olevaan naiseen. menin rakastumaan ja sitten astui mukaan ahdistus siitä, kun nainen tietenkin pani myös oman miehen kanssa. ei aikonut erota, mutta halusi jatkaa kanssani panemista. todella viattoman oloinen nainen, ei olisi uskonut että ryhtyy moiseen ja en ole itsestänikään ylpeä. hankala enää luottaa naisiin kun tuntuu että kaikki tekee sitä, tietysti myös miehet. seksi oli kiihkeää ja ihanaa, mutta en enää koskaan lähde siihen leikkiin.

Vierailija
54/108 |
24.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa. Kotona ei seksiä ole, mutta kakkosen kanssa aivan järkyttävän ihanaa. Hänen luona treffaillaan ja yleensä tunnin kahden maratonin. Aivan mielettömän ihanaa, kumpikin nauttii.

Vierailija
55/108 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten selviätte sen huonon omatunnon takia salasuhteissa pyöriessä??

Vierailija
56/108 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti pääsiäisen jälkeen taas tavataan yhden kaverin kanssa, 10 vuotta nuorempi kuin minä. Hän käy ihan kuumana kaikkeen minussa - se kiihottaa todella. Olemme molemmat varattuja. Seksi on kuin huumetta salasuhteessa, sitä ei tunnu koskaan saavan tarpeeksi. N50+

Kyllä kelpaisi sinun ikäinen kiimainen ja himokas nainen. Olen itse 30 v liikunnallinen mies. Mistä tuo homma teillä lähti? Tapasitteko tinderin kautta?

Vierailija
57/108 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten selviätte sen huonon omatunnon takia salasuhteissa pyöriessä??

Kyllähän joskus pistää irvistyttämään ja vaihtamaan kaupassa osastoa kun salamiehen vaimo on siellä yksin tai lapsien kanssa. Mutta muuten en pode huonoa omatuntoa edes tapaamisten jälkeen kun molemmat palataan kotiin perheidemme luo.

Vierailija
58/108 |
25.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen salasuhteessa vain ja ainoastaan seksin takia. Olemme molemmat aviossa tahoillamme. Tapaamiset ovat hotelleissa. Missään muualla emme edes tervehdi toisiamme. Parasta seksiä mitä nainen voi toivoa.

Vierailija
59/108 |
19.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

..veikkaisin (ei omaa kokemusta) ..öö.

salaista?

jännää?

kiihottavaa?

pelottavaa..

jotai. tollaista ehkä? yksin. tai yhdessä.. vaikea sanoo kun ei oo ikinä.. harrastanut moista 'salailua'..?

ehkä. jokukipee.tms (rikkimenny) ihminen. saa tollasestakin ne ..kiksinsä? ehkä. tai vaapahenee..

Vierailija
60/108 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä uskaltaisinko tätä ikinä käytännössä toteuttaa, mutta haluaisin salasuhteen tutun miehen kanssa, joka myöskin on naimisissa (kuten itsekin). Olemme vuosia himoinneet toisiamme, ja jos menisimme päätyyn asti niin olen varma ettei se jäisi yhteen kertaan. Koko ajatuskin hirvittää, kun menetettävää on kuitenkin niin paljon. Olen vakuutellut itselleni että ei siitä mitään tulisi ja ainakin pidemmän päälle kyllästyisin. Mutta joka kerta kun kohtaamme ilma on sakeanaan ties mitä feromoneja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän