Kotimatka-insta, onko täällä seuraajia?
Mitä pidätte heidän talosta? Ihmettelen, kuinka kolkko ja toimimaton se on. Alakerta yhtenäistä tilaa, valtava pöytä ja keittiötä yksi seinä. Pienet sohvat reunassa ja telkkarihuone ahdas koppi, missä kahdenistuttava sohva. Yläkerrassa kapea käytävä ja sen varrella makkarit. Heidän budjetillaan olisi saanut viihtyisän ja toimivan kodin, ei tuollaista hallia. Mutta makuasioitahan nämä ovat, pääasia jos itse viihtyvät.
Kommentit (4)
Itse tykkään kyllä yhdestä selkeästä, isommasta tilasta kuten heillä on se keittiö-olohuonetila. Makuja on monia. Meilläkin on isompi perhe, joka tykkää olla yhdessä ja avotilassa se onnistuu.
Seuraan ja pidän kyllä muuten, mutta aivan järkyttävän huono tämä heidän käyttämä sisustussuunnittelija.
Talossa on niin paljon neliöitä, että kuvat hämää. Makuuhuoneet on isoja, kuten kaikki muutkin tilat.
Se, että tv-huone on pieni, on minusta juuri toimiva juttu. Tämä on tietenkin makuasia, mutta jos itse saisin valita, siirtäisin telkkarin pois olohuoneesta enemmän kuin mielelläni. Harvoin meidän viisihenkisessä perheessä kaikki sitä katsoo yhtäaikaa, mutta jos katsoo, niin mukava olisin sellainen pieni huone. En ole hifistelijä, joten en ota kantaa äänentoistoon yms.
Kotimatkan koti on uusi ja hakee vielä omaa tyyliä, kuten lähes kaikki uudet kodit tekee. Järkevä ihminen tekee hankintoja pikkuhiljaa, makustellen että mistä oikeasti tykkää ja mitä oikeasti tarvitsee.
No varmasti on toimiva heillä jos ovat omiin tarpeisiinsa suunnitelleet.. He ovat nähtävästi satsanneet siihen ruokailutilaan kodin keskuksena, jospa käyttävät sitä eniten. Itse seuraan kun olen kiinnostunut sijoitusasunnoista, se heidän muu sisältö ei ole henkilökohtaisesti kovin kiinnostavaa, vaikka toki sitäkin silmäilen.