Mihin kerrostaloasukki voi mennä sanomalehden ja kahvin kera kuuntelemaan, kun vesi tippuu räystäältä ja lintu sanoo titityy
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Parvekkeelle.
Entä jos lähettyvillä ei ole aloittajan kaipaamaa titityy-lintua?
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole talon pihassa penkkejä??
En ole aloittaja, mutta ei monenkaan kerrostalon pihalla mitään penkkejä ole.
Olen useammassa paikassa keskellä kaupunkiakin nähnyt ihmisiä jotka kahvikupin kanssa seisoskelee rapun edessä sisävaatteissa. Ei sitä tarvitse nolostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Kolmessa olen asunut, jokaisessa oli penkkejä, grillikatosta, pihakeinua tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai? Kolmessa olen asunut, jokaisessa oli penkkejä, grillikatosta, pihakeinua tms.
Itse olen asunut kahdeksassa eri kerrostalossa, ehkä puolessa pihalla oli penkkejä, parissa myös grillikatos. Pihakeinua ei ole kyllä ollut missään. Nykyisen talon pihassa on penkkejä, mutta vain lasten leikkipaikalla.
asuntoloissa on asukkeja. olet asukas. no esim. pihalle? ota sateenvarjo mukaan.
Partsille tai pihalle. Jos ei kumpaakaan löydy, niin puistoon. Itse istun partsilla :)
Sanomalehden luen aina digiversiona sisällä pöytäkoneeltani. Muutoin oleskelen kuistilla sitten kun ilman lämpenee.
Ei minun tarvitse mennä kuin keittiöön. Jos haluan kuulla nuo paremmin niin aukaisen ikkunan.
No jos nyt ei valmist apenkkiä olisikaan, aina voi ottaa oman tuolin kotoa, hankkii vaikka sellaisen kevyen retkituolin. Sitten se vaan talon seinustalle tai vaikkapa peräti läheiseen puistoon ja fiilistelemään.