Miks mulla tulee JOKA SAAKUTIN PVÄ haisevaa valkovuotoa.. gynellä oon
käyny normaalisti, ei tauteja, pillerit diane nova
:((
Kommentit (16)
peset liikaa. Eli lopeta se, pese max 2 kertaa päivässä. Ja aluksi tilanne tietysti pahenee, kunnes tilanne normalisoituu.
Älkää nyt herrajumala ihmiset tunkeko alapäähänne mitään Sebamediä. Lisäksi puuvillaiset pöksyt ja stringit käyttöön vain silloin tällöin, ei kokoajan.
Ei saippuaa, viis siitä mille ruumiinosalle se on tarkoitettu
Ei pikkuhousunsuojia
Puuvillaiset alushousut
Ei stringejä
Vierailija:
Ei saippuaa, viis siitä mille ruumiinosalle se on tarkoitettu
Ei pikkuhousunsuojia
Puuvillaiset alushousut
Ei stringejä
en tiedä... en tiedä ees mikä hiiva on :S *nolona*
ison asian jälkeen. Puhdas olo sitte.
hygienian laita? kalsarit puhtaat joka päivä, alapesut päivittäin, käsien pesu yms?
seksiä ei oo meillä ollut aikoihin... ei mitään tauteja..mies tosi hygieninen kanssa!
Mulla tosi runsasta ja kokkareista vuotoa,mutta aika neutraalin hajuista. muttei jatkuvaa kutinaa. ei lähtenyt hiivakuurillakaan pois...
Emätin erittää puhdistuakseen jatkuvasti nestettä - valkovuotoa, joka tulee emättimestä ulos. Sitä alkaa erittyä usein jo runsas vuosi ennen kuukautisten alkamista. Valkovuodon erittyminen voi olla monelle vaikealta tuntuva asia. Emätin on kostea elin niin kuin suu tai silmät. Sen kostea erite kulkeutuu valkovuotona ulospäin pikkuhousuihin. Jokaisella esiintyy siis jonkin verran valkovuotoa ja se on emättimen tapa puhdistautua.
Valkovuotoa voi erittyä ajoittain runsaammin. Se voi olla ruskehtavan sävyistä ennen kuukautisia ja niiden jälkeen. Normaali valkovuoto ei ole koskaan pahan hajuista. Pikkuhousun suoja on kätevä keino hoitaa valkovuodon haittoja.
eli alapäähän EI SAA KÄYTTÄÄ SAIPPUAA
jos käytät tuhoat normaali bakteerikannan alapäästäsi, eli nyt sinun on lopetettava saippuan käyttö ja suihkutat vaan vedellä, ja lisäksi voit laittaa alapäähäsi piimää se auttaa oireisiin
pesen vedellä pilluni 2-4 kertaa päivässä...
en käytä saippuoita
seksiä ei ole ollut vuoteen
gynellä oon juossut asian kanssa monesti... ei mitään bakteeria
tuli raskausaikana.. ei ole loppunut synnytettyä
ja jos mahdollista älä käytä housusuojia, ne vaan hautoo ja lisää vuotoo
ja liian montaa kertaa ei saa pestä, eli aamuin illoin riittää. ja tietty ulostamisen jälkeen, ja jos kukautiset niin tilanne eri.
käykää ostaas apteekista sitä mitä ne mainosti alapäävaivoihion, en muista nimeä. tai sit laittakaa vähäks aikaa piimää alapäähän. ja kandee myös syödä maitohappobakteereja esi asidofilus yms
ei käytä pikkuhousun suojia