Mitä miehesi tekee juuri nyt?
Kommentit (125)
Tiskaa. Just imuroi ja pesi lattiat. Mä oon kipee :( kohta se siivoaa kissanvessan, pesee pyykkiä ja lenkittää koirat.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:44"]On mökillä lasten kanssa
[/quote] Oliko töitä vai mikset ole mukana? :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:44"]Tiskaa. Just imuroi ja pesi lattiat. Mä oon kipee :( kohta se siivoaa kissanvessan, pesee pyykkiä ja lenkittää koirat.
[/quote]
Ja kuuntelee jotain ihan hirveetä jazzia siivousmusiikkina. Ihme partahipsteri.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:45"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:44"]Tiskaa. Just imuroi ja pesi lattiat. Mä oon kipee :( kohta se siivoaa kissanvessan, pesee pyykkiä ja lenkittää koirat.
[/quote]
Ja kuuntelee jotain ihan hirveetä jazzia siivousmusiikkina. Ihme partahipsteri.
[/quote] Hah :D
Kalassa. Laittoi just äsken kuvan, on saanut ahvenia.
Istuu lentokoneessa,lähti työmatkalle tänään.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:44"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:44"]On mökillä lasten kanssa
[/quote] Oliko töitä vai mikset ole mukana? :)
[/quote]
En ole saanut nukuttua kunnolla moneen yöhön, joten jäin kotiin rauhassa lepäämään
On koirien ja lasten kanssa takapihalla touhuamassa ja odottamassa, että teen ruuan valmiiksi
Syön nakkikeittoa ja tutkii, et millo mutakakku on valmista ;D
Istuu mun vieressä autossa ja nukkuu. Se kaatuu mun syliin kokoajan ja sit se herää ja sanoo "sori kulta".
Katsoo jalkapalloa. Olen pari kertaa aiemminkin vastannut tähän kyselyyn täällä ja vastaus on ollut silloinkin sama :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:52"]Istuu mun vieressä autossa ja nukkuu. Se kaatuu mun syliin kokoajan ja sit se herää ja sanoo "sori kulta".
[/quote]
Oo :) söpöä.
Jaa-a...äsken teki salaattia ja nyt taitaa olla makkarissa tietokoneella.
On mökillä lasten kanssa