Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei siivoa, mitä voin tehdä?

Vierailija
30.08.2015 |

Olen niin kyllästynyt tähän että yksin pidän kotia siistinä. Jos en olisi perhepäivähoitaja antaisin paskakasojen kerääntyä ja pysyttelisin itse pois kotona, mutta nyt kodin on oltava siistinä. Mitä voin tehdä että tuo mies tajuaa että kaikki ei voi olla minun vastuullani? Meillä on joka aamu kaaos, eilisen ruoka astiat pöydillä, miehen kalsarit ja sukat lattialla yms. Ennen kuin hoitolapset tulevat joudun siivoamaan... keksikää jokin radikaali keino jotta mies tajuaa että minullakin on työ enkä jaksa kaikkea yksin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkeä sitä AV-palstalla, ovimatto!

Vierailija
2/8 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaa siivoja tekemään puolet sun hommista ja lasku miehelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:38"]Itkeä sitä AV-palstalla, ovimatto!
[/quote]
Kerro oma ratkaisusi! En ole ovimatto vaan olen yrittänyt miettiä radikaaleja keinoja joista yksi on asumusero. Tai lopputili työstä. Molemmat näistä keinosta veisi talon altamme jonka eteen olemme uurastaneet joten mielelläni kuulisin mitä sinä tekisit?

Vierailija
4/8 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että saat varmaan noi kalsaris pyykkiin tai että keräätkö astias.

Vierailija
5/8 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuli nyt itselle tälläinen idea, että jos alkaisin siivoamaan aina klo.21.00 kun mies menee sänkyyn ja yrittää nukkua, imuri esiin ja tiskit koneeseen.. ei kovin radikaalia, mutta jotain kuitenkin. Olen monesti uhannut etten pese miehen pyykkejä enään ja että se ei saa syödä minun tekemää ruokaa, sitten on hetken tsempannut. Nyt uhkasin että kerään kaikki hänen tavaransa jätesäkkiin jotka ovat väärissä paikoissa ja vien autotalliin... ap

Vierailija
6/8 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois.

Vierailija
7/8 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selittäisin rauhallisesti miehelle että en toivoisi häneltä moista käytöstä.

Vierailija
8/8 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelisin kaverien ja sukulaisten kanssa, ja kysyisin heiltä olenko jotenkin outo tossales. Nimittäin aika hitaasti tuo yrittämisesi etenee, jos nyt vasta tuli mieleen jätesäkki, vaikka eroakin olet jo pohtinut.

Suora toiminta yleensä osoittaa miehelle tehokkaimmin, missä mennään. Ensin keräät kaikki miehen irtolaiselämää viettävät rojut, ja sitten annat petivaatteet ja patjan irtolaismiehellesi sinne autotalliin, jos ei sekään riitä. Hän kun selvästikään ei asu kotonaan, vaan elää hotellissa siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan