Bottas.2022.
F1-jytky.Bottas aika-ajon 6.Alfa Romeolla.
Kyllä tämä nyt lupaa hyvää alkavalle F1-kaudelle.
Kommentit (63)
Olen kyllä aina pitänyt Kimi Räikköstä Valtteri Bottasta parempana kuskina. Onko saman tallin auto nyt sitten muka yhtä äkkiä paljon parempi kuin viime kaudella?
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä aina pitänyt Kimi Räikköstä Valtteri Bottasta parempana kuskina. Onko saman tallin auto nyt sitten muka yhtä äkkiä paljon parempi kuin viime kaudella?
Miks ei olisi, kun viime kauden auton kehitys lopetettiin hyvissä ajoin ja siirrettiin resurssit tähän autoon.
Tämä + ferrarin parantunut kone.
Simppeliä.
Bottas pallille, jos Alfa kestää maaliin. Siinä onkin hyvä kosto Mersulle ja Lebersnitzelille & Yrjölle.
Plan
Lähdössä kinkun ohi. Ferrarit törmää ja Maxi voittaa.
Pässin lihaa. Sitten jännitetään kestääkö kumi.
Mikään ei ole muuttunut, häviää samat 0,3s Hamiltonille kuin ennenkin.
Ei uskaltanut ajaa kun pelkäsi että tulee raketti-isku niskaan. Selitys moottorin ylikuumenemisesta oli suorastaan huvittava.
Vierailija kirjoitti:
Australia.BOT lähtöruutu 12.
Voi hyvinkin olla kisassa pisteillä.9.-10.
Bottas v2.022 vaikuttaa samantasoiselta kuin aikaisemmatkin versiot. Nyt ei vaan ole alla autoa jolla ajaa huononakin päivänä varmasti palkintopallille.
Lässyn lässyn lää ja sössön sössön sööö!
Joka haastattelussa saamme kuulla selityksiä selitysten perään ja välillä taas kuinka hän on tuleva maailmanmestari.
Kun ei vaan enää jaksa eikä kiinnosta tuon ukon selittelyt kyvyttömyydestään.
gigachad bottas