Astral-tv:n ennustajan FB-sivut on täynnä venäjän ihannointia. Oletko joskus saanut häneltä ennustuksen?
Tältä Tiina E. Sillankorvalta. Ja mikä näitä mukamas henkisiä vaivaa, kun ihannoivat putinia ja kieltävät koronankin kokonaan. Saavatkohan jotain palkkaa venäjältä?
Olisi vaan kiva tietää kuinka sekoa ennustusta tuolta tyypiltä on saatu kun fb-sivutkin on aivan kamalaa pas*aa.
Kommentit (13)
Katsopa se Anita de Coteaun sivuja (toinen Astral-TV tyyppi).
Täytyy kyllä saada rahaa noista päivityksistään, ei tuota älytöntä fb-sisältöä voi muuten selittää. Ja kaiken lisäksi sen rahasumman täytyy olla todella iso, ei kai kukaan pikkurahasta mainettaan noin pahasti muuten pilaa.
Jostain syystä nää salaliittoteoreetikko koronanvastustajat on Putinisteja.
Mitä väärää Venäjän ihannoinnissa on?
Aihe kun aihe ollaan aina valtavirtaa vastaan. Tyypillistä ihmisille joiden elämäntehtävä on vain provoilla eikä huomiota muuten saa.
Nehän huijaa rahaa myös uskonnoilla. TV 7 yhtä samaa huijausta.
Silloin kun mä olin lukemassa Tarot kortteja jossain puljussa, niin se paikka ainakin kuhisi kaiken maailman huijareita, jotka jotka metsästivät erityisesti salaliittoihin taipuvaisia.
Oli yks ukko joka oli mukamas kontaktissa avaruusolentoihin, jotka kertoivat hänelle kuinka Trumppi tulisi kukistamaan NWO:n ja sen sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa se Anita de Coteaun sivuja (toinen Astral-TV tyyppi).
Outo sekin, mutta ei niin paha kuin toi Tiina ton venäjä-mielisyytensä kanssa.
Katsoin kerran sen henkisen Pykärin videopätkää ihan mielenkiinnosta, ja oli kyllä järkyttävää katseltavaa ja kuunneltavaa. Hän luki viestiä joltain enkeliltä joka mukamas haukkui maskia käyttäviä ihmisiä rättinaamoiksi ja Pykäri kertoi kuinka hän itse kulkee kaupoissa pelkästään hymy naamalla ja ottaa näin raitista ilmaa ja energiaa vastaan ja muut jotka ei näin tee, ovat lampaita. Aika aggressiivista tekstiä joltain enkeliltä haukkua muita ihmisiä. Tuo Pykäri ihaili myös Trumppia ja voin asiaa sen enempää tutkimatta veikata, että ihailee myös venäjän sotatoimia.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun mä olin lukemassa Tarot kortteja jossain puljussa, niin se paikka ainakin kuhisi kaiken maailman huijareita, jotka jotka metsästivät erityisesti salaliittoihin taipuvaisia.
Oli yks ukko joka oli mukamas kontaktissa avaruusolentoihin, jotka kertoivat hänelle kuinka Trumppi tulisi kukistamaan NWO:n ja sen sellaista.
Niin ja näillä ihmisillä on myöskin yksi lahjakkuus, jota minulla selvästi ei ole: kyky takoa rahaa. Sen takia näitä ihmisiä on joka pulju täynnä, sillä muuten ne menisivät konkkaan samantien. Niin se vaan valitettavasti on.
Eihän noilla ole moraalia muutenkaan kun laskuttavat järjettömiä summia älyttömistä höpötyksistään.
Astral-tv on syvältä. Onneksi loppui tv:stä, etteivät siellä julista enää näitä juttuja ja propagandaa.
Varmaan sosiopaatti joka huijaa ihmisiä rahasta ja kenties saa vielä palkkaa trotinin pullina.