Jakaako miehet vieläkin naisia huoriiin ja kunnollisiin?!
Tuosta yhdestä ketjusta vaan päättelin...Et siis jotkut baarilöydöt esim ovat "huonompia naisia" joita voi kohdella epäkunnioittavasti; panna nurkan takana p.rseeseen (kuten kirjoittaja sanoi) ja osa on "laadukkaampia" ja vaimomatskua joita ei voi panna miten sattuu? Elääkö miehet oikeasti näin keskiajalla? Mikä psyykkinen häiriö/perhetausta johtaa tällaiseen skitsofreeniseen ajatteluun? En ymmärrä...
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 13:41"]
Tuosta yhdestä ketjusta vaan päättelin...Et siis jotkut baarilöydöt esim ovat "huonompia naisia" joita voi kohdella epäkunnioittavasti; panna nurkan takana p.rseeseen (kuten kirjoittaja sanoi) ja osa on "laadukkaampia" ja vaimomatskua joita ei voi panna miten sattuu? Elääkö miehet oikeasti näin keskiajalla? Mikä psyykkinen häiriö/perhetausta johtaa tällaiseen skitsofreeniseen ajatteluun? En ymmärrä...
[/quote]
mies 38v. Ajan kyllä ihan tuota samaa linjaa. Alkoholisoitunut baarilöydöt, nettideitit ja kaikki ketkä antaa helposti ovat kyllä ihan tuota lutkamatskua ja ei vois edes kuvitella vakavaa suhdetta. Jos nainen antaisi ilman kortsua, niin jätän sen heti makamaan oman sänkyyn tai heitän sen ulos. Testaan aina että antaisiko ilman. Jos olisi valmis antaa niin tulee heti sellainen etova olo. Hyi helvetti!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:17"]Aivan sama, mitä joku random-jorma ajattelee. Kyllä se on niin, että nainen joka harrastaa seksiä, todennäköisesti pitää seksin harrastamisesta. Ei muuta.
[/quote]
Näin se menee. Itse harrastin eka tapaamiskerralla ja naimisissa ollaan
Mies sanoi kerran että yksi syy miksi meni kanssani naimisiin oli samantyyppiset seksitarpeet.
Ne ovat kannatelleet joskus kun muuten on ollut haastavaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:48"]
Eiköhän tämä jako huoriin ja kunnollisiin naisiin ole enemmän naisten oma juttu mitä nyt yritetään väkisin projisoida miesten harrastamaksi kaksinaismoralismiksi ?
Suurin osa miehistä pitää aktiivisista, älykkäistä naisista jotka suhtautuvat seksuaalisuuteen avoimesti ja ilman isompaa takakireyttä.
[/quote]
Mistä tuon olet keksinyt? Ethän sinä nyt tuohon voit uskoa? Minä pelaan kesällä futista ja talvella lätkää. Tunnen ehkä noin 150 miestä ihan hyvin. Kyllä meiniko on että tykkäämme naisista ketkä suhtautuu "seksuaalisuuteen avoimesti" mutta vain silloin kun käymme baareissa. Kun ollaan selvinpäin niin tuo "alykkyys" on kyllä hyvin tärkeä ja tuo avoimuus häiritsevä tekijä.
No kaikessahan on peruskysymys.. oikein ja väärin
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 15:25"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 13:41"]
[/quote]
mies 38v. Ajan kyllä ihan tuota samaa linjaa. Alkoholisoitunut baarilöydöt, nettideitit ja kaikki ketkä antaa helposti ovat kyllä ihan tuota lutkamatskua ja ei vois edes kuvitella vakavaa suhdetta. Jos nainen antaisi ilman kortsua, niin jätän sen heti makamaan oman sänkyyn tai heitän sen ulos. Testaan aina että antaisiko ilman. Jos olisi valmis antaa niin tulee heti sellainen etova olo. Hyi helvetti!
[/quote]
No mutta sinä itse sentään vaikutat varsinaiselta laatusaaliilta...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:48"]
Eiköhän tämä jako huoriin ja kunnollisiin naisiin ole enemmän naisten oma juttu mitä nyt yritetään väkisin projisoida miesten harrastamaksi kaksinaismoralismiksi ?
Suurin osa miehistä pitää aktiivisista, älykkäistä naisista jotka suhtautuvat seksuaalisuuteen avoimesti ja ilman isompaa takakireyttä.
[/quote]
Mistä tuon olet keksinyt? Ethän sinä nyt tuohon voit uskoa? Minä pelaan kesällä futista ja talvella lätkää. Tunnen ehkä noin 150 miestä ihan hyvin. Kyllä meiniko on että tykkäämme naisista ketkä suhtautuu "seksuaalisuuteen avoimesti" mutta vain silloin kun käymme baareissa. Kun ollaan selvinpäin niin tuo "alykkyys" on kyllä hyvin tärkeä ja tuo avoimuus häiritsevä tekijä.
Itse painotan, tai painotin nykyään olen onnellisesti naimissa, eri seikkojen sen mukaan minkälaista seuraa haen. Yhdenillansuhteita ja fuck buddy-tyyppisiä säätöjä varten ei tarvitse olla mikään penaalin terävin kynä eikä ole välliä onko lapsia tai koiria. Seksiä varten naisen ei myöskään tarvitse olla mikään 10+ vaan sellainen seiskakin kelpaa ihan hyvin kunhan asenne on kohdillaan. Eli kun ei ole turhan nirso niin pääsee pienellä vaivalla panemaan.
Sitten taas oikean puolison pitää olla oikeasti fiksu, mukava, hyvän näköinen, ei saa olla lapsia koiraa jne....
Mutta toimii tämä juttu toistekkin päin. Naisia seksiseuraksi saavat netistä ja varmaan baaristakin, itse käytin vaan nettiä kun se oli niin paljon helpompaa ja halvempaa, vain hyvän näköiset ja todella itse varmat miehet. Kun taas siihen 20v avioliittoon lapsineen ja muine ongelmineen valitaan se vähän rauhallisempi ja koulutetumpi kaveri sitten kun on parikymppisenä nussitettu itseään tarpeeksi kauan noilla vähän menevimillä miehillä.
Minä en ole eläessäni tavannut kuin yhden todellisen ihmisten luokittelijan, siis oikein räikeän sellaisen, ja hän on korkeakoulutettu hyvännäköinen nainen. En sitten tiedä olenko aina liikkunut kohtuullisen kivoissa ympyröissä vai mitä, mutten ole koskaan lähemmin aikuisiälläni tuntenut esim. minkäänlaisia naisia huorittelevia miehiä. Ehkä mun ympyrät ovat sitten suppeat, ja elän jossain todellista elämää huomattavasti mukavammassa kuplassa, mene ja tiedä.