Millaisiin miehiin olet heikkona
Tai jos olet mies niin vastaavasti millaisiin naisiin olet heikkona?
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 14:16"]
Vahvaluonteinen, myös lihasta saa olla (ei liian nössykkää kiitos), hyväkäytöksinen ja kilttI sydäminen. :)
[/quote]
Liittyykö "nössykkyys" jotenkin lihaksiin? Eikö se ole nimenomaan luonteeseen liittyvä juttu?
[/quote]
Mies paikkaa perusarvostuksen puutteen lihaksilla. :)
Siististi pukeutunut (tummapuku on se seksyin asu enkä tiedä mistä johtuu...) pitkä, päälle 185. Hymyilevä, pehmeä ääninen. tykkään joko lyhyistä siisteistä hiuksista tai kiharoista pitkistä. Partaa en huomioi, mutta joillekkin sopii erityisen hyvin ja silloin tärähtää. Silmät ja niiden pilke on tärkeimmät ja kohteliaisuus tietenkin.
Luonnostaan vaaleisiin, sinisilmäisiin, vähän partaa,leveä selkä, isot kädet, hyvät hampaat, miehekäs ääni, miehekäs työ esim.raksalla...
Huumorintajuisiin, miehekkäisiin, reiluihin, älykkäisiin ja luonnollisiin. Julkkiksista esim Henkka Hyppösen ja Ruben Stillerin kanssa voisin kuvitella... Ja absolute no no on esim Mikko Leppilampi.
Iso mahainen, kalju, pienehkö penis, köyhä, alkoholisoitunut, paska auto, asuu kaupungin vuokra kämpässä, neljä lasta kolmen eri naisen kanssa, noin 42v. ja mielellään työtön, mutta matalapalkka-alalainen ja kouluttamatonkin käy. Kiitos-paidasta ja suomileijonakorusta saa plussaa.
Älykkäisiin ja kiltteihin miehiin. Ulkonäöllisesti en osaa sanoa, tykkään kyllä univormuista ja puvuista.
On helpompi sanoa, millaisista miehistä en syty. En tykkää ihmisistä, jotka esittävät tai vetävät jotain roolia. Varsinkin jos roolin vetäminen meinaa sitä, että esitetään "kovaa" ja kohdellaan toisia huonosti. En tykkää myös luonnostaan mulkuista miehistä. Saa olla eri mieltä ja kiistellä, mutta pitää osata asettua toisten asemaan ja miettiä muitakin kuin itseään.
Olen heikkona miehiin, jotka ovat hyväsydämisiä. Siitä tykkään eniten miehessäni. Hän kohtelee muita ihmisiä niin hyvin, oli kyseessä sitten oma läheinen tai vaikka tuntematon koditon ihminen. Hän kohtelee myös eläimiä hyvin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:00"]
Iso mahainen, kalju, pienehkö penis, köyhä, alkoholisoitunut, paska auto, asuu kaupungin vuokra kämpässä, neljä lasta kolmen eri naisen kanssa, noin 42v. ja mielellään työtön, mutta matalapalkka-alalainen ja kouluttamatonkin käy. Kiitos-paidasta ja suomileijonakorusta saa plussaa.
[/quote]
tatuoinnit unohtui, ne on iso turn on
Jos mies on semmonen humaani, vekkuli, parrakas maailmanmatkaaja niin naisejakuloin.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 09:00"]
[/quote]
tatuoinnit unohtui, ne on iso turn on
[/quote]
Varsinkin jos joku kaveri on tehnyt ne
Karhumaisiin ja vaaleisiin, sellaisiin kuulantyöntäjä-tyyppisiin, lapsista, eläimistä ja ulkoilmaelämästä tykkääviin. Pitää olla isot lihakset ja ei haittaa pieni miehinen masseliini, kunhan sitä ei liikaa ole. Kiltti, älykäs, kunnollinen ja huumorintajuinen, siisti ja osallistuva. Mitkään patalaiskat pelihullut vätykset tai kuin pallo minun jalassa roikkuvat tyypit ei mua kiinnosta. Luottaa muhun, eikä valita, jos haluan välillä omaa aikaa, eli meillä on omat harrastukset.
Onneksi tuli napattua sellainen 20 vuotta sitten. Saamme olla täysin omia persooniamme tässä liitossa.
Rokkarit, pilke silmäkulmassa, huumorintajuinen ja kevyesti flirttaileva, tyylikäs tai ainakin huoliteltu, mutta silti sopivasti renttu, uskaltaa käyttää koruja ja huiveja, ei perusmies.
Vanhemmat miehet (väh. yli 50v, itse olen 30v.+), joilla on pilkettä silmäkulmassa ja osaavat arvostaa ja kohdella naista hyvin. Huolehtii itsestään, eli pukeutuu siististi ja hyvin, hygienian kanssa ei ole ongelmia millä osa-alueella, terve, eli ei pahoja mt-ongelmia ja hoitaa työnsä. Älykäs ja kohtelias, nokkela ja sellainen, jonka kanssa voi puhua mistä vain. Jos vielä ulkonäöstä puhutaan, niin tummat ja pitkät miehet kääntävät yleensä mun pään :)
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:18"]
Vanhemmat miehet (väh. yli 50v, itse olen 30v.+), joilla on pilkettä silmäkulmassa ja osaavat arvostaa ja kohdella naista hyvin. Huolehtii itsestään, eli pukeutuu siististi ja hyvin, hygienian kanssa ei ole ongelmia millä osa-alueella, terve, eli ei pahoja mt-ongelmia ja hoitaa työnsä. Älykäs ja kohtelias, nokkela ja sellainen, jonka kanssa voi puhua mistä vain. Jos vielä ulkonäöstä puhutaan, niin tummat ja pitkät miehet kääntävät yleensä mun pään :)
[/quote]
Iskää ikävä?
Siisti, hieman treenattu, kalju, partainen, ei tatuointeja, silmistä pitää näkyä että on elossa.
Kiltteihin, rauhallisiin mutta huumorintajuisiin miehiin.
Islamistimamut on parhaita ja tykkään muutenkin pukeutua lakanaan. Ne pieksee kyllä säännöllisesti, mutta sehän vain tarkoittaa että ne välittää.
[quote author="Vierailija" time="31.08.2015 klo 10:45"]Islamistimamut on parhaita ja tykkään muutenkin pukeutua lakanaan. Ne pieksee kyllä säännöllisesti, mutta sehän vain tarkoittaa että ne välittää.
[/quote]
Hahaha, emmäkestänäitä! :D
Miehet jotka nauravat ääneen ja tuoksuvat hyvältä.:D
Mies, jolla on sellainen älykäs huumorintaju, yhdistettynä sopivasti tilannekomiikkaan, verbaaliseen lahjakkuuteen ja sarkasmiin. Sopivasti kiltti ja lempeä, osaa kuitenkin pitää puolensa eikä alistu kynnysmatoksi. Optimistinen elämänasenne, ei katkeruutta tai vihaa. Taustalla ei ole mt-, päihde- tai rikostaustaa. Ulkonäöllisesti tummapiirteiset miehet viehättää, sopivan lihaksikas mutta ei bodattu ja parransänki tai siisti kokoparta, siististi pukeutuva... Mä oon myyty.