Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eivät ne kohonneet hinnat ole mitenkään vaikuttaneet suomalaisiin

Vierailija
20.03.2022 |

Olen sittarissa töissä. Päivittäin näen sen miten asiakkaat tuhlailevat paljon enemmän rahaa kalliin luokan tuotteisiin kuin pari vuotta sitten. Nyt ei todellakaan ole rahasta puutetta vaan kaikki ostetaan mitä mieli tekee. Kassajonot ovat myös paisuneet ja se on varmaan tapahtunut lidlin kustannuksella.

Nyt on ihan päinvastainen tunnelma kuin joskus ysärin lamassa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei ne ole edes vielä nousseet....odotapa muutama kk-

Vierailija
2/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katsos helppoa vinguttaa visalla ja palkkapäivänä kuitata velat pois, jos vaan rahat riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä jonotan siellä kilpailevassa s marketissa klo 21:00 ilta-alen alkaessa ja jonot tosiaan on pitkät juuri silloin.

Vierailija
4/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta tuo, että eihän ne vielä ole edes nousseet. 

Kassaneiti ei nyt taida olla ihan kartalla asioista. 

Vierailija
5/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, osa on rikastunut ja osa köyhtynyt. Suomessa liki 700 000 ihmistä elää köyhyysrajan alapuolella. Ei meillä hyvin mene.

Vierailija
6/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä nyt täällä vaan ollaan puoli vuotta ruikutettu nousseista hinnoista.

Juuri sen takia ne ovat nousseet koska porukalla jostain syystä on millä tuhlata.

Vierailija
7/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ihmiset hamstraavat nyt, eli ostavat pahan päivän varalle. Kyllä se varmaan näyttäytyy nyt aapeelle tuhlailuna, mutta odotas kesäkuuhun, silloin ostokäyttäytyminen on toisenlaista, kiitos hyvän puskurivaraston.

Vierailija
8/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Ihmiset hamstraavat nyt, eli ostavat pahan päivän varalle. Kyllä se varmaan näyttäytyy nyt aapeelle tuhlailuna, mutta odotas kesäkuuhun, silloin ostokäyttäytyminen on toisenlaista, kiitos hyvän puskurivaraston.

Tämä holtiton tuhlailu ei ole mikään uusi juttu joka alkoi sodan myötä.

Ap

Vierailija
9/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä jonotan siellä kilpailevassa s marketissa klo 21:00 ilta-alen alkaessa ja jonot tosiaan on pitkät juuri silloin.

Sinne markettiin mennään 45 min ennen alen alkua poikimaan punalaputetut kärryyn tai piilottamaan kylmätuotteita niin etteivät haukat niitä löydä.

Vierailija
10/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on liikaa rahan Koronan takia. Puolet kansasta jopa sijoittaa eli käytännössä uhkapelaa.

Vierailija
11/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monella tosiaan on pandemian aikana säästynyt rahaa, kun matkustelut ja monet muut huvitukset ovat olleet tauolla. Jos on tehnyt etätöitä, ei ole ollut työmatkakuluja eikä työpaikkalounaitakaan. Ja jos siis viettää suurimman osan ajastaan kotona, mihin sitä rahansa muuhun laittaisikaan kuin parempaan ruokaan. 

Vierailija
12/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
13/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen varastoinut nyt kuivakaapin täyteen. Itseasiassa täytyy keksiä jostain tilaa lisää sillä purkit ja purnukat eivät mahdu enää keittiöön.

Ostan vielä kun halvalla saan.

Vierailija
14/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut miten ravintolat ovat nykyisin useasti niin täynnä ettei edes löydy vapaata pöytää. Niin on tapahtunut minulle kolmesti tällä viikolla.

Ostarissakin on nykyisin vaikeampaa löytää vapaata pysäköintipaikkaa.

Vierailija
15/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinne markettiin mennään 45 min ennen alen alkua poikimaan punalaputetut kärryyn tai piilottamaan kylmätuotteita niin etteivät haukat niitä löydä.

45 min? Olet auttamattomasti myöhässä. Olen käynyt jo yhdeltä piilottamassa lihat ja menen kuudelta keräämään ne pois. Kolmisen tuntia kuuntelen äänikirjaa kaupassa ja klo 21 marssin täyden kärryn kanssa kassalle jossa sinäkin seisot, 45 minuuttia sitten tulleena ja säälittävän saaliin kanssa jonotat ja katselet kuinka minulla on kärry täynnä punalaputettuja ja mietit mistä minä löysin ne kaikki. Sinun korissasi on ne tuotteet joita minä en kärryyni huolinut. Edes -60% alella.

Vierailija
16/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa se vaan on.

Vierailija
17/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

45 min? Olet auttamattomasti myöhässä. Olen käynyt jo yhdeltä piilottamassa lihat ja menen kuudelta keräämään ne pois. Kolmisen tuntia kuuntelen äänikirjaa kaupassa ja klo 21 marssin täyden kärryn kanssa kassalle jossa sinäkin seisot, 45 minuuttia sitten tulleena ja säälittävän saaliin kanssa jonotat ja katselet kuinka minulla on kärry täynnä punalaputettuja ja mietit mistä minä löysin ne kaikki. Sinun korissasi on ne tuotteet joita minä en kärryyni huolinut. Edes -60% alella.

Miten se myyjä voi punalapputtaa ne tuotteet jos ne ovat jossain piilossa?

Vierailija
18/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ne punalapputarrarullat?

Vierailija
19/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ne punalapputarrarullat?

Joo niillä

Vierailija
20/23 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni pääsi irti peliaddiktiostaan kun peliautomaatit suljettiin. On sen takia enemmän rahaa muuhun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi