Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetunnot toista maata

Vierailija
20.03.2022 |

Miehellä on varmaankin ihan terve itsetunto. Pitää itseään hyvännäköisenä ja sitä kyllä onkin. Elintavat ei vaan anna itsekehuun aihetta. Hygienia ja kohtuuton alkonkäyttö ärsyttää minua. Itse suihkuttelen usein enkä käytä alkoa yhtään. En ole sitä häneltä kieltämässäkään, kun nyt reippaasti vähentäisi. Haittaa suhdettakin semmonen.

Mä olen aika huonolla itsetunnolla varustettu. Olen ihan nätti ja mulla on ihan ok kroppa, ei ylimääräistä. Molemmat käydään töissä. Hän on sanonut joskus exänsä olleen hyvin kaunis ja kuuma sängyssä, isot rinnat..Ei samassa lauseessa mut kuitenkin. Katuu sanomistaan eikä kuulemma tarkoittanut sitä niin. Pitää mua hyvännäköisenä, vaikkei sitä sanokkaan, ellei tule jotenkin puheeksi. (En siis suoraan kysy et oonko hyvännäköinen).
Tunnen olevani kakkosvaihtoehto. Riidellessä sanoo mun olevan hankala ja siks hän juo. Mä hoidan kodin töiden lisäksi sekä kodin asiat ja hänenkin, omat tietty myös. Myönnän et ne käy multa näppärämmin eikä sinänsä oo ongelma, ihan vaan tasapuolisuuden vuoksi mainitsin. Tunnen olevani tyhmä ja et hän vaan vedättää mua ja tietää etten lähde.
Hän on mun ensimmäinen kunnon suhde joka kestänyt jo yli 20v. eli ei ole oikein muistakaan kokemusta mihin verrata. Näin kun ikää tulee niin ei fiilikset ainakaan parane.
Mikähän nyt mättää? Mun huono itsetunto? Onko hän narsistinen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hänelle kynnysmatto, ja hän haluaakin, että itsetuntosi on huono. Lopeta suhde.

Vierailija
2/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mättää.

Sinä näytät perustavan itsetuntosi sen sijasta, mitä olet, sille mitä ajattelet miehesi sinusta ajattelevan. Eikö tuossa iässä (jos sulle on ollut yli 20v kestänyt parisuhde, et voi olla enää teini) pitäisi jo perustaa oma itsetunto jollekin muulle kuin rintojen koolle?

Ja olet naimisissa juomisestaan muita syyttävän alkoholistin kanssa. Ei siitä mikään parane.

Ota ero ja tee itseksesi jotain, mistä nautit. Perusta itsetuntosi sille, kuka olet ja mitä teet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli teidän mielestä hän vedättää? Valehtelee kun sanoo rakastavansa yli kaiken? Enkä mä aina ole ollu tämmönen. Nuorena tiesin itsekin arvoni. Kyllä mäkin sanon riidellessä asioita joita en tarkoita. Mä en vaan usko kun hän sanoo et ei tarkoittanut. Hoiti asioita kyllä ennen nettiaikaan, nyt ei osaa.

Vierailija
4/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli teidän mielestä hän vedättää? Valehtelee kun sanoo rakastavansa yli kaiken? Enkä mä aina ole ollu tämmönen. Nuorena tiesin itsekin arvoni. Kyllä mäkin sanon riidellessä asioita joita en tarkoita. Mä en vaan usko kun hän sanoo et ei tarkoittanut. Hoiti asioita kyllä ennen nettiaikaan, nyt ei osaa.

En sano, että mies vedättää ja valehtelee kun sanoo rakastavansa. Sanon, ettei sillä ole väliä, rakastaako vai ei, jos se kerran tekee sun olon huonoksi.

Vierailija
5/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukiessani aloituksen sain mielikuvan, että ap on noin parikymppinen. Aikuinen kypsä nainen ei tommosta miestä jaksaisi kauaakaan katsella.

Vierailija
6/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että otit asian esille koska se häiritsee sua. Täältä saa ihan hyviä mielipiteitä, kaikkia ei tartte uskoa, kuten ei kaikkea mitä miehesikään sanoo.

Jos se näyttää ankalle, kävelee kuin ankka se tod näk on ankka.

Mutta yksi juttu on varma, miehesi juominen ei johdu susta, eli vikka muuttaisit mitä itsessösi se ei saa hakkumista ym loppumaan. Miehen pitää itse muutta omaa elämäänsä jos ei ole tyytyväinen. Monet yli 40 v miehet muuttuu kärttyisiksi ja katkeriksi. Sille ei ulkopuolinen voi mitään :(

Vierailija
7/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänestä on tullut viime vuosina jotenkin välinpitämättömämpi. Ikäkö sen sitten tekee.. itseäni en ole koskaan hänen juomisestaan syyttänyt ja olen sen sanonut myös hänelle, että se on hän, joka sitä kurkkuunsa kaataa, turha yrittää syyttää siitä mua.

Toista ei ole siitä olen varma, asiaa tässä kummemmin avaamatta.

Voikohan olla niin, että hän ei vaan ymmärrä ihmistä, joka on niin erilainen ja jonka itsetunto ei kestä minkäänlaista kolausta?

Vierailija
8/8 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan raskasta koittaa kokoajan olla toista kehumassakaan. Ja kuunnella toisen valitusta miten huono on. Kai hän luulee muiden ajattelevan samoin kuin hän ajattelee itsestään. Hän ei mua oikeestaan hauku. Ja tiedän olevani hankala ihminen. Itsepäinen jäärä joka ei muuta mielipiteitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme