MIES TULI KERTOMAAN YÖLLÄ UNISSAAN, ETTÄ ON PETTÄNYT MINUA USEITA KERTOJA!
Ei kuulemma jaksa enää kantaa syylisyyttä. Aamulla ei muistanut koko sekoilua, mutta meni heti vaikeaksi, kun kerroin tuon. Selitti asian sillä, että on nähnyt jotain unta eikä tuo pidä paikkaansa. Voinko mieheen?
Kommentit (12)
Ohho ai yöllä alkoi sängyssä maatessaan epäselvällä äänellä sönkätä? Saattoi kai se ollakin unta, itsehän miehesi tunnet.
Minäkin puhun unissani ihan kummallisia ja sekavia. Onneksi kukaan ei ole vielä ottanut yöllisiä höpinöitäni kovin vakavasti.
Riippuu miehestä ja reagointitavasta. Mun mies ois syyllinen jos olisi vaikeaksi mennyt.
Mies siis ravisteli minut hereille ja näin kun istui sängyssä ja selitti jotain tuollaista. Ap
Veikkaisin että oli unta. Itse höpötän ha teen unissani ihan ihme asioita..joita jopa luulen että mieheni selittää mutta kun tarpeeksi usein toistuu samat jutut/teot eivät satua ehkä olenkaan.
Jostain olen joskus lukenut, että tietyssä u envaiheessa ihminen ei pystyisi valehtelemaan. Itse olisin hyvin epäluuloinen tilanteessasi ja epäilisin kyllä pahinta. Valitettavasti.
Jos minun kerrottaisiin puhuneen höpöjä, pelästyisin ja yrittäisin hädissäni vakuuttaa, ettei se ole totta. En menisi vaikeaksi. Se kuulostaa erikoiselta reaktioita. Mutta itse tunnet miehesi parhaiten. Minä en ole edes mies.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:19"]Jos minun kerrottaisiin puhuneen höpöjä, pelästyisin ja yrittäisin hädissäni vakuuttaa, ettei se ole totta. En menisi vaikeaksi. Se kuulostaa erikoiselta reaktioita. Mutta itse tunnet miehesi parhaiten. Minä en ole edes mies.
[/quote]
...tarkoitan, jos tietäisin itse, ettei se ole totta. Ja jos kyse olisi noin vakavasta asiasta. Pelästyisin.
Oma (onneksi jo ex) akka herätti minut yöllä litsareilla koska olin pettänyt häntä unessa...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:18"]Jostain olen joskus lukenut, että tietyssä u envaiheessa ihminen ei pystyisi valehtelemaan. Itse olisin hyvin epäluuloinen tilanteessasi ja epäilisin kyllä pahinta. Valitettavasti.
[/quote]
Sama.
Ja tiedän erään tuttavan, jolle pettäminen paljastui näin. Unissaan paljasti ja oli totta.
Tarkkaile miestä. Huomaat kyllä oliko unta vai ei.
Luottaa siis. Ap