Jättäisitkö avimiehesi jos hän pettäisi?
Oletetaan että olisitte ollut naimisissa 7 vuotta ja teillä olisi 6 ja 3 vuotiaat lapset. Pettäminen olisi eka kerta ja katuisi tosi kovasti. Jättäisitkö vai antaisitko toisen mahdollisuuden?
Minä jättäisin.
Kommentit (47)
Tuskinpa jättäisin. Jos tuo olisi ainoa ongelma ja perhe-elämä muuten hyvää, uskon että pystyisin antamaan anteeksi. Harva meistä on erehtymätön. Olen itsekin tehnyt tyhmyyksiä, ja niistä on päästy yli. Avioliitossa en tosin ole pettänyt, mutta seksi ei ole ainoa asia maailmassa eikä parisuhteessakaan.
Ei yksi virhe voi kumota pitkää liittoa. Jos olisi kroonista, asia tietysti muuttuisi toiseksi.
En ehkä yksittäisestä yhdenyön pettämisestä jättäisi jos mies itse olisi sitä mieltä että haluaa olla kuitenkin kanssani.
Pelkään kuitenkin että se saattaisi vaikuttaa omaan käytökseeni.
Nimittäin en ole pettänyt mutta tilaisuuksia on ja kerran aika hilkulla
En tiedä kuinka itselleni kävisi jos tulisi tilaisuus.
Toista kertaa en sulattaisi koska en kuitenkaan oikein usko että ns avoimet suhteet pitkän päälle toimii.
En jättänyt.parisuhde oli kriisissä ja itsessäkin vikaa.ei monen vuoden liitto yhteen erehdyksen kaadu.jos jatkuisi,sitten varmaankin.
En varmaan jättäisi kerrasta jos uskoisin että oikeasti katuu. Jos toistuu tai olisi pidempi suhde, niin sitten olisi jo eri juttu.
Riippuu tilanteesta, ja onko kyseessä yksi pano vai salasuhde. Suhdetta johonkin en voisi koskaan antaa anteeksi. Yhden panon takia voisin YRITTÄÄ antaa anteeksi, jos olisi kerta yhteisiä lapsiakin. Mutta onnettomassa liitossa jossa ei ole luottamusta en alkaisi kituuttamaan.
Tuskin. en jättänyt. vaikka lapsia ei olekaan.
näihin kyllä vaikuttaa ihan sen hetken rakkaus puolisoa kohtaan. jos olet harkkinu vaikka eroa jo pitkään niin kyllä pettäminen on se viimeinen tikki. myös eri asia yhden illan juttu vai vuoden kerstänyt salasuhde.
En suorilta käsiltä jättäisi. Jatkamisen ehdoksi asettaisin parisuhdetyöskentelyn. Pitäisi pöyhiä pohjamutia myöten, miksi pettäminen tapahtui. Mut pitäis olla myös valmis siihen, et mun oma toimintani käytäis läpi. Omat toiveet ja tarpeet, miehen samaiset. Sit jos työskentelyssä todettais, et eri suuntiin ollaan menossa, niin sit erottais. Mut pelkällä pettämisellä ei musta eroon pääse