Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kinaa seksistä

Vierailija
29.08.2015 |

Tänään meni päivä kivasti. Nyt illalla mies teki aloitteen seksiin josta kieltäydyin. Nyt mököttää olkkarissa. Voi että mua ärsyttää. Ollaan seurusteltu kolme vuotta, seksiä on kuitenkin 2-3 kertaa viikossa. Mulle riittäisi yksikin, mutta hänelle ihanne olisi varmaan 4, tai jopa 5 krt viikossa. Ehkä oon nyt vaan kylmäsydäminen kun en ymmärrä miksi pitää ottaa niin kamalasti itseensä jos toinen kieltäytyy seksistä? Edellisessä suhteessani koin tuota itse, ja se oli oikeasti ihan fine kun toinen sanoi välillä ettei nyt kiinnosta.

Takana oikeasti rankka viikko, nyt haluaisi vain palautua kaikesta henkisestä ja fyysisestä rääkistä. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Vierailija
2/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miksi täytyy heti ajatella ensimmäisenä etten halua miestä, vaan sitä etten halua seksiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaanko miehiä?
Tulen 3/5 kertoima torjutuksi mieheltäni. Minulle kelpaisi 5 krt viikossa tai useammin.

Vierailija
4/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rankka viikko takana niin minä rentoutuisin nimenomaan seksillä. Hivelyä, pusuttelua, saunaan, pesisimme toisemme, seksiä suihkussa/saunan lauteilla tai viimeistään jälkijäähdyttelyllä.Hyvä ruoka, viinilasillinen ja toinenkin, telkkuilta toistemme kainalossa ja onnellisen väsyneenä nukkumaan. Miksi se seksi on niin rankkaa että sitä ei jaksaisi?

Vierailija
5/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sua oikein vaivaa? Anna nyt pillua sille. Ei ole niin iso vaiva.

Vierailija
6/6 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:57"]

Mikä sua oikein vaivaa? Anna nyt pillua sille. Ei ole niin iso vaiva.

[/quote]

Mistä sä sen koon tiedät?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan