Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvimmat vauvanruuat,mistä?

Vierailija
29.08.2015 |

Mistä kaupasta saa halvimmat vauvanruuat  (+8kk)? Kaveri asuu Virossa ja sano et Virossa on paljon kalliimmat ruuat,kuin Suomessa. (En tiiä mistä on moista kuullu). Anyway, pyys mua tuomaan seuraavalla kerralla vauvanruokaa kun meen Viroon. En jaksais mennä kauppoihin vertailemaan vauvanruokien hintoja. Osaako joku mua hjelppaa? =)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse me ollaan tehty. En tue kaupallista paskaa

Vierailija
2/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semper merkki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisma,citymarket ja lidl.

Vierailija
4/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei sitten tee itse? Ei ole iso homma.

Vierailija
5/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta pakastimesta.
Lihasoseita. Kasviksia. Makaronia ja hiutaleita kuivakaapista.

Vierailija
6/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako Semper merkkii joka ruokakaupasta? Ap

Vierailija
7/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa.comissa taitaa olla halvimmat jos ei itse tee.

Vierailija
8/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun tekee erilaisista kasviksista ja lihasta karkeita soseita isomman satsin kerralla ja pakastaa annoksissa niin saa halvimmalla ja on myös terveellisin vaihtoehto vauvalle. Miksi vauvan pitäisi syödä eineksiä, jos muu perhe syö itse tehtyä kotiruokaa?

Vierailija
9/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita maanantaina giganttiin ja kysy. Tai käy paikan päällä.

Vierailija
10/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoissa marketeissa (esim. citymarket) on jatkuvasti jotain tarjouksia, käy sieltä ostamassa. Yleensä parin purkin pakkaukset ovat edullisempia. Joku mainitsi Semperin, mutta kyllä välillä ihan perus Piltti on myös tarjouksessa. Totta, että Virossa lastenruokapurkit ovat aika kalliita, muistaisin yhden purkin maksaneen 2-3 euroa, jonka täältä Suomen puolelta saa eurolla. Lisäksi hedelmäsoseet ovat Virossa todellisia sokeripommia, kun Suomessa sokeria ei mihinään omenasoseeseen käsittääkseni lisätä.

Vierailija
11/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:18"]Itse kun tekee erilaisista kasviksista ja lihasta karkeita soseita isomman satsin kerralla ja pakastaa annoksissa niin saa halvimmalla ja on myös terveellisin vaihtoehto vauvalle. Miksi vauvan pitäisi syödä eineksiä, jos muu perhe syö itse tehtyä kotiruokaa?
[/quote]

Näin just. Vain tyhmät ostavat purkkeja.

Vierailija
12/12 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän tekee itsekin ruokaa vauvalle, mutta jostain syystä hän halusi,että vien valmisruokaa vauvalle. Joten ihan turhaa kirjottelette tänne,et kannattaa itse tehdä, terveellisempää jne. Odotin/odotan vastauksia, mistä kaupasta saa halvinta valmisruokaa! =)