Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
On tuo Tarja Halonen vaan nätti nainen
29.08.2015 |
Ei saa tarpeekseen sen katselusta. Saisi olla useammin tv:ssä.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
On hän melko kaunis kyllä. Erikoisennäköinen.
Oli nuorena oikein sutjakka neito. Harva enää 70-vuotiaana on.
Miksi Tarjan ulkonäköä pitää aina haukkua. Persoonallisen ja ikäisekseen nuoren näköinen nainen.
Et sitten persuliini parempaa pilkkaa keksinyt?
Alue: Aihe vapaa
On tuo Martti Ahtisaari vaan komea mies.
On Tuo Timo Soini vain hottis hunk, iso kyrpä piilossa?