Mies ei halua, että laihdun!
Mies ei halua, että laihdun, vaan aina tuo kotiin kaikenlaisia herkkuja, jos edes mainitsen sanan dieetti. Silti on todella tarkka omasta painostaan ja muiden. Jos syön jotain, niin näen selvän inhon hänen naamaltaan. En ymmärrä tätä miksi sitten ei halua, että laihdun?
Kommentit (18)
Sanot herkuille kiitos ei. Muutaman kerran jälkeen se alkaa tulla jo selkärangasta.
Sinähän voit tietysti itse päättää että et ota niitä herkkuja joita mies kotiin kantaa. Toki sitten tässä herää tärkeämpi kysymys, että miksi olet yhdessä miehen kanssa joka tekee sinulle henkistä väkivaltaa? Katsoo inhoten kun syöt mutta sitten ei tue laihtumisessa eli käytännössä tahallaan kiusaa ja ilkeilee. Kukaan ei tee niin ihmiselle jota rakastaa tai edes jollain tasolla välittää. Mies manipuloi sinua, haluaa sinun tuntevan alemmuutta, nöyryyttää sinua puuttumalla painoosi ja sinä vaan kiltisti jatkat suhteessa hänen kanssaan.
Jätä se. Tai sitten vaan itsekuria ja et syö niitä herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Sinähän voit tietysti itse päättää että et ota niitä herkkuja joita mies kotiin kantaa. Toki sitten tässä herää tärkeämpi kysymys, että miksi olet yhdessä miehen kanssa joka tekee sinulle henkistä väkivaltaa? Katsoo inhoten kun syöt mutta sitten ei tue laihtumisessa eli käytännössä tahallaan kiusaa ja ilkeilee. Kukaan ei tee niin ihmiselle jota rakastaa tai edes jollain tasolla välittää. Mies manipuloi sinua, haluaa sinun tuntevan alemmuutta, nöyryyttää sinua puuttumalla painoosi ja sinä vaan kiltisti jatkat suhteessa hänen kanssaan.
Just joo. Eipä pitkälle ehditty kun tuli jo ensimmäinen - mies paha manipuloija ja eroa -kommentti. Et itsekään toimisi neuvojesi mukaan vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just joo. Eipä pitkälle ehditty kun tuli jo ensimmäinen - mies paha manipuloija ja eroa -kommentti. Et itsekään toimisi neuvojesi mukaan vastaavassa tilanteessa.
Taisi osua ja upota. Mitä sinä tiedät minun elämästäni? Aivan oikein, et yhtään mitään. Nyt kannattaa ehkä katsoa peiliin ja miettiä miksi sinua niin ärsyttää kommenttini, kertoo ehkä nyt aika paljon sinusta ja luonteestasi. Kaiken tarpeellisen kertoo jo se että koet selvästi tarpeelliseksi puolustaa "miestä" joka ensin inho kasvoillaan osoittaa että naisen pitää laihduttaa mutta sitten tietoisesti sabotoi naisen laihdutuksen. Osuu näköjään arkaan paikkaan. Miksi?
Jos todella katsoo inhoten niin lähde jo. Henkistä väkivaltaa tosiaan, jotain ihme alistusfantasiaa jossa haluaa ylenkatsoa sinua ja jos laihtuisit niin ei voisi enää tehdä niin.
Outo tyyppi. Mun mies ei ole koskaan puuttunut painooni. Valis
Ensin ajattelin että kuulostaa tutulta, mutta ei sittenkään. Mies osti minulle herkkuja koska halusi ilahduttaa eikä tajunnut että minua päinvastoin ahdisti. Mutta on selvästi paljon pahempi tilanne jos miehesi tuo herkkuja ja samalla katsoo sinua inhoten jos syöt niitä.
Jätä tuollainen mies. Haluaa alistaa ja hallita sua. Sitten kun oot läskipossu, se dumppaa sut kuin ongelmajätteen Ja ottaa tilalle fitnessmuijan.
Vierailija kirjoitti:
Outo tyyppi. Mun mies ei ole koskaan puuttunut painooni. Valis
Mutta alkoholin juomiseen on. Kontrolloi myös rahoja ja mitä ostat kaupasta, et saa mennä festareille jne. Ihan itse olet kertonut.
No, älä mainitse dieetistäsi mitään.
Vierailija kirjoitti:
No, älä mainitse dieetistäsi mitään.
Tätä olen koittanut, mutta heti, kun laihdun niin pistää astetta kovemmalle eli tuo sellaisia herkkuja kotiin, vaikka sanon ei ja tivaa koko ajan, että mitä voisi tuoda. Kieltämättä nyt, kun asiaa miettii, niin joku alistamisen muotohan tämä on. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään syö, mitä en tahdo. Tarjotaan tai ei
Laita herkut heti roskikseen. Tai mies mappi ööhön.
Vierailija kirjoitti:
Laita herkut heti roskikseen. Tai mies mappi ööhön.
Ei ruokaa saa heittää roskikseen :/
Kerro hänelle mitä muuta hän voisi tuoda niiden herkkujen sijaan ja mikä ilahduttaisi sinua. Kai se herkkujen tuominen on kuitenkin joku rakkauden tai välittämisen osoitus, vaikka ei ihan nyt natsaa tilanteeseen.