Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei halua, että laihdun!

Vierailija
19.03.2022 |

Mies ei halua, että laihdun, vaan aina tuo kotiin kaikenlaisia herkkuja, jos edes mainitsen sanan dieetti. Silti on todella tarkka omasta painostaan ja muiden. Jos syön jotain, niin näen selvän inhon hänen naamaltaan. En ymmärrä tätä miksi sitten ei halua, että laihdun?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro hänelle mitä muuta hän voisi tuoda niiden herkkujen sijaan ja mikä ilahduttaisi sinua. Kai se herkkujen tuominen on kuitenkin joku rakkauden tai välittämisen osoitus, vaikka ei ihan nyt natsaa tilanteeseen.

Vierailija
2/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot herkuille kiitos ei. Muutaman kerran jälkeen se alkaa tulla jo selkärangasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit tietysti itse päättää että et ota niitä herkkuja joita mies kotiin kantaa. Toki sitten tässä herää tärkeämpi kysymys, että miksi olet yhdessä miehen kanssa joka tekee sinulle henkistä väkivaltaa? Katsoo inhoten kun syöt mutta sitten ei tue laihtumisessa eli käytännössä tahallaan kiusaa ja ilkeilee. Kukaan ei tee niin ihmiselle jota rakastaa tai edes jollain tasolla välittää. Mies manipuloi sinua, haluaa sinun tuntevan alemmuutta, nöyryyttää sinua puuttumalla painoosi ja sinä vaan kiltisti jatkat suhteessa hänen kanssaan. 

Vierailija
4/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Tai sitten vaan itsekuria ja et syö niitä herkkuja.

Vierailija
5/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinähän voit tietysti itse päättää että et ota niitä herkkuja joita mies kotiin kantaa. Toki sitten tässä herää tärkeämpi kysymys, että miksi olet yhdessä miehen kanssa joka tekee sinulle henkistä väkivaltaa? Katsoo inhoten kun syöt mutta sitten ei tue laihtumisessa eli käytännössä tahallaan kiusaa ja ilkeilee. Kukaan ei tee niin ihmiselle jota rakastaa tai edes jollain tasolla välittää. Mies manipuloi sinua, haluaa sinun tuntevan alemmuutta, nöyryyttää sinua puuttumalla painoosi ja sinä vaan kiltisti jatkat suhteessa hänen kanssaan. 

Just joo. Eipä pitkälle ehditty kun tuli jo ensimmäinen - mies paha manipuloija ja eroa -kommentti. Et itsekään toimisi neuvojesi mukaan vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
6/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just joo. Eipä pitkälle ehditty kun tuli jo ensimmäinen - mies paha manipuloija ja eroa -kommentti. Et itsekään toimisi neuvojesi mukaan vastaavassa tilanteessa.

Taisi osua ja upota. Mitä sinä tiedät minun elämästäni? Aivan oikein, et yhtään mitään. Nyt kannattaa ehkä katsoa peiliin ja miettiä miksi sinua niin ärsyttää kommenttini, kertoo ehkä nyt aika paljon sinusta ja luonteestasi. Kaiken tarpeellisen kertoo jo se että koet selvästi tarpeelliseksi puolustaa "miestä" joka ensin inho kasvoillaan osoittaa että naisen pitää laihduttaa mutta sitten tietoisesti sabotoi naisen laihdutuksen. Osuu näköjään arkaan paikkaan. Miksi?

Vierailija
7/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todella katsoo inhoten niin lähde jo. Henkistä väkivaltaa tosiaan, jotain ihme alistusfantasiaa jossa haluaa ylenkatsoa sinua ja jos laihtuisit niin ei voisi enää tehdä niin.

Vierailija
8/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo tyyppi. Mun mies ei ole koskaan puuttunut painooni. Valis

Vierailija
9/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ajattelin että kuulostaa tutulta, mutta ei sittenkään. Mies osti minulle herkkuja koska halusi ilahduttaa eikä tajunnut että minua päinvastoin ahdisti. Mutta on selvästi paljon pahempi tilanne jos miehesi tuo herkkuja ja samalla katsoo sinua inhoten jos syöt niitä.

Vierailija
10/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen mies. Haluaa alistaa ja hallita sua. Sitten kun oot läskipossu, se dumppaa sut kuin ongelmajätteen Ja ottaa tilalle fitnessmuijan.

Vierailija
11/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät sen nyt vaan.

Vierailija
12/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo tyyppi. Mun mies ei ole koskaan puuttunut painooni. Valis

Mutta alkoholin juomiseen on. Kontrolloi myös rahoja ja mitä ostat kaupasta, et saa mennä festareille jne. Ihan itse olet kertonut.

Vierailija
13/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, älä mainitse dieetistäsi mitään.

Vierailija
14/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, älä mainitse dieetistäsi mitään.

Tätä olen koittanut, mutta heti, kun laihdun niin pistää astetta kovemmalle eli tuo sellaisia herkkuja kotiin, vaikka sanon ei ja tivaa koko ajan, että mitä voisi tuoda. Kieltämättä nyt, kun asiaa miettii, niin joku alistamisen muotohan tämä on. Ap

Vierailija
15/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään syö, mitä en tahdo. Tarjotaan tai ei

Vierailija
16/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies54v

Vierailija
17/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita herkut heti roskikseen. Tai mies mappi ööhön.

Vierailija
18/18 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita herkut heti roskikseen. Tai mies mappi ööhön.

Ei ruokaa saa heittää roskikseen :/