Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vikaa on naisessa jolla on paljon seksisuhteita?

Vierailija
29.08.2015 |

Täällä saa vaikka kuinka kauan elää ketjut joissa otsikossa mainitut ihmiset haukutaan 'saatanan jakorasioiksi' tai 'vitun huoriksi'. Mutta jos joskus joku heitä puolustaa ja esittää ketjun ainoat fiksut argumentit niin ylläpito toimii nopeasti ja poistaa ketjun heti.

Kommentit (123)

Vierailija
101/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät tykkää, kun tuo nainen ei ole ainoastaan heidän yksinomaisuuttaan, vaan hänellä on ollut muitakin. Toiset naiset taas ovat kateellisia.

Vierailija
102/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jotka haukkuvat monien kanssa panneita naisia ovat puutteessa. Tekis heillekin hyvää joskus panna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikon kysymys sisältää myös vastauksen kysymykseen.

Vierailija
104/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:03"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:00"]

Mä oon taas tyytyväinen että on tullu kokeiltua yhtä useampaa. Enhän mä muuten edes tietäis millaista on hyvä seksi! Tai että suomalainen mies on paras.

[/quote]

Älä nyt heiii, nainen on hu0ra heti jos kokeilee useampaa miestä. Kyllä se vaan täytyy tyytyä siihen ekaan mieheen, jolla on pieni, joka ei osaa antaa suuseksiä ja joka tulee minuutissa :D :D

Joo. Itse myös kokeilujen jälkeen tiedän millaista on oikeasti hyvä seksi. 

[/quote]

Miksi on niin kova paikka, jos jotkut miehet eivät teitä enää satunnaisten seksikumppaneidenne jälkeen parisuhteeseen huoli? Ettehän te varmaan muutenkaan ole tuollaisten miesten kanssa samalla aaltopituudella, niin on se vähän outoa, että heidän mielipiteensä noin tunteisiin menee. Jokainen valitkoon niin seksi- kuin parisuhdekumppaninsa niillä kriteereillä, jotka itse tärkeäksi kokee, eikö niin?

[/quote]

Miksi naiset valehtelevat oman menneisyytensä todellista siveämmäksi kun alkavat haluamaan omaa perhettä ja tapaavat sopivan aviomieskandidaatin? Enkä tarkoita sitä, että oma seksihistoria pitäisi ruotia yksityiskohtaisesti läpi vaan sitä että esiinnytään "kilttinä" tyttönä ja annetaan ymmärtää menneisyyden olleen hyvinkin siveä vaikka totuus olisi jotain muuta. Miksi sitä omaa menneisyyttä hävetään näin paljon, jos/kun siinä ei ole mitään pahaa ja naisella on oikeus seksuaalisuuteen siinä missä miehelläkin? Miksi naiset haluavat lyödä hynttyyt yhteen sellaisen miehen kanssa jolla on erilaiset arvot ja jolle joutuvat esittämään todellista "parempaa"? Eikö tämä oma unelmien prinssi ansaitsekaan omien kriteeriensä mukaista puolisoa ja parisuhde rehellistä ja totuudenmukaista perustaa?

Vierailija
105/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:32"]Neljä miestä vuodessa paljon?

[/quote]

Jep.

Vierailija
106/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:57"]Miehet eivät tykkää, kun tuo nainen ei ole ainoastaan heidän yksinomaisuuttaan, vaan hänellä on ollut muitakin. Toiset naiset taas ovat kateellisia.
[/quote]
Tässä se suurinpiirtein on kiteytettynä.

Vierailija
107/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs ne aktiivista seksielämää viettäviä naisia haukkuvat naiset sitten ovat, elleivät kateellisia? Minulle ei tulisi mieleenkään haukkua ketään libidonsa takia huoraksi, koska asia ei yksinkertaisesti vaivaa minua mitenkään. Tunnen eräänkin nuoren naisen, joka omien sanojensa mukaan on maanut varmaan 50 eri miehen kanssa -  mutta ei tuo mielestäni vaikuta hänen persoonaansa millään tavalla, vaan hän on yhä kaikin puolin hyvä tyyppi. -N23

Vierailija
108/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:02"]

Mä oon taas tyytyväinen että on tullu kokeiltua yhtä useampaa. Enhän mä muuten edes tietäis millaista on hyvä seksi! Tai että suomalainen mies on paras.

[/quote]

Älä nyt heiii, nainen on hu0ra heti jos kokeilee useampaa miestä. Kyllä se vaan täytyy tyytyä siihen ekaan mieheen, jolla on pieni, joka ei osaa antaa suuseksiä ja joka tulee minuutissa :D :D

[/quote]

Miksi on niin kova paikka, jos jotkut miehet eivät teitä enää satunnaisten seksikumppaneidenne jälkeen parisuhteeseen huoli? Ettehän te varmaan muutenkaan ole tuollaisten miesten kanssa samalla aaltopituudella, niin on se vähän outoa, että heidän mielipiteensä noin tunteisiin menee. Jokainen valitkoon niin seksi- kuin parisuhdekumppaninsa niillä kriteereillä, jotka itse tärkeäksi kokee, eikö niin?

[/quote]

Miksi naiset valehtelevat oman menneisyytensä todellista siveämmäksi kun alkavat haluamaan omaa perhettä ja tapaavat sopivan aviomieskandidaatin? Enkä tarkoita sitä, että oma seksihistoria pitäisi ruotia yksityiskohtaisesti läpi vaan sitä että esiinnytään "kilttinä" tyttönä ja annetaan ymmärtää menneisyyden olleen hyvinkin siveä vaikka totuus olisi jotain muuta. Miksi sitä omaa menneisyyttä hävetään näin paljon, jos/kun siinä ei ole mitään pahaa ja naisella on oikeus seksuaalisuuteen siinä missä miehelläkin? Miksi naiset haluavat lyödä hynttyyt yhteen sellaisen miehen kanssa jolla on erilaiset arvot ja jolle joutuvat esittämään todellista "parempaa"? Eikö tämä oma unelmien prinssi ansaitsekaan omien kriteeriensä mukaista puolisoa ja parisuhde rehellistä ja totuudenmukaista perustaa?

[/quote]

Tätä sopii ihmetellä. Lisäksi nämä naiset ovat usein äänekkäimmin haukkumassa niitä naisia kevytkenkäisiksi lutkiksi joilla on pokkaa olla rehellisiä omasta menneisyydestään.

Vierailija
109/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään.

Vierailija
110/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:34"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:08"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:04"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:57"] Naisena näen tuon "huomion saamisen" vähän oudoksi perusteeksi yhden yön jutuille. Jokainen nainen, joka on koskaan pistänyt jalkansa baariin tietää miten paljon huomiota siellä saa vain olemalla nainen. Ja tunnetusti miehet panee ketä tahansa kenet saa, joten miten merkityksettömän seksin voisi laskea "huomioksi" tai saada siitä itsetuntobuustia? Itsensä tilalla kun voisi olla kuka tahansa muukin nainen, ulkonäöstä viis... [/quote] Asia on tutkitusti juuri kuten sanot, miehet panevat myös omaa "tasoaan" huonompia naisia. As the researcher points out, men lower their standards when it comes to one-night stands, so the presumed flattery is a fantasy or close to it. "Often [women] said things like, 'I felt so flattered, so happy that he found me attractive. It was so nice to be wanted,'" said researcher Anne Campbell, a psychologist at Durham University in England. "What women don't seem to see is that men drop their standards massively for a one-night stand." She added, "No woman should be flattered because a man wants to have sex with her once." [/quote] Huono johtopäätös vaan lainauksessasi. Asiahan on OK, jos nainen hakee vain seksiä. Silloin ei ole väliä onko mies alentamassa standardejaan, koska joka tapauksessa kyse on molemmin puolin selvä ettei enää nähdä. Jos motiivina on pelkkä seksi, niin kuka helvetin typerys valitsisi siihen hommaan ruman miehen jos komeampi tarjoutuu. Sen sijaan on typerää harrastaa yhden illan juttuja löytääkseen pitkäaikaisempaa seuraa. [/quote] Menin sänkyyn ekana iltana miehen kanssa, joka on nyt ollut aviomieheni vuosia. [/quote] Sama täällä

[/quote]

Ilmoittaudun tähän joukkoon :D

Vierailija
111/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah. 

Olen 30v. enkä ole ikinä seurustellut. En siis saisi ilmeisesti harrastaa seksiäkään kenenkään kanssa?

Pitäisikö istua kotona kaikki illat ja olla tapaamatta ihmisiä?

Kyllä minäkin haluaisin harrastaa seksiä rakkaan kanssa, mutta sellaista ei ole siunaantunut.

Vierailija
112/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:02"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tätä sopii ihmetellä. Lisäksi nämä naiset ovat usein äänekkäimmin haukkumassa niitä naisia kevytkenkäisiksi lutkiksi joilla on pokkaa olla rehellisiä omasta menneisyydestään.

[/quote]

Pata kattilaa soimaa.

Vierailija
113/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:38"]Tjaah. 

Olen 30v. enkä ole ikinä seurustellut. En siis saisi ilmeisesti harrastaa seksiäkään kenenkään kanssa?

Kyllä minäkin haluaisin harrastaa seksiä rakkaan kanssa, mutta sellaista ei ole siunaantunut.

[/quote]
No ymmärrätkö mitä Jeesus on opettanut meille? Seksi kuuluu avioliittoon. Olet tehnyt syntiä mutta Jeesus on ne ristillä sovittanut. Sinullakin on mahdollisuus pelastautua jos muutat tapojasi. Huorinteko ei ole oikein, mutta kaiken voi saada anteeksi.

Vierailija
114/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:20"]Taas kerran saa yli viisikymppisenä naisena ihmetellä näitä nuorempien asenteita. Tulee elävästi mieleen toissavuosisadalla syntyneiden isovanhempieni mielipiteet. Ikäpolveni kuvitteli että naisen seksuaalisuus on luonnollista ja jokaisen oma asia.
"Vaimomateriaalia" "hyväksynnän hakemista".
Anna mun kaikki kestää. Taidatte olla fundamentalistimuslimeita?
[/quote]
Suomi on tyhmä maa. Ei ihme että fiksu porukka lähtee ulkomaille ja tänne jää vaan junttikansa miettimään vaimomateriaaliaan.

Vierailija
115/123 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:38"]Tjaah. 

[/quote]
No ymmärrätkö mitä Jeesus on opettanut meille? Seksi kuuluu avioliittoon. Olet tehnyt syntiä mutta Jeesus on ne ristillä sovittanut. Sinullakin on mahdollisuus pelastautua jos muutat tapojasi. Huorinteko ei ole oikein, mutta kaiken voi saada anteeksi.
[/quote]

Kerropa minullekin se Raamatun kohta missä Jeesus tuollaista sanoo.

Vierailija
116/123 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:20"]

Ei automaattisesti mitään. En kuitenkaan halua sellaista puolisokseni. Ihan ok työkaveriksi tai naapuriksi (kunhan ei rahtaa epämääräisiä miehiä kotiinsa).

Käytännössä tunnen tapauksia, jotka itkevät miten se mies halusi taas vaan seksiä, se sika. Eli naiset hauavat oikeasti vakaata parisuhdetta mutta eivät sitä saa, vaan tulevat taas huijatuiksi sänkyyn. Se kertoo huonosta elämänhallinnasta tai typeryydestä. Mutta eiväthän kaikki naiset, joilla on paljon kumppaneita, ole tuollaisia.

[/quote]

Miten se voi olla naisen vika, jos mies on se joka huijaa ja vedättää?

Vierailija
117/123 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä sitä ennemminkin on tietoinen siitä, kuinka monella eri tavalla mies voi olla umpisurkea sängyssä.

Vierailija
118/123 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:57"]

Miehet eivät tykkää, kun tuo nainen ei ole ainoastaan heidän yksinomaisuuttaan, vaan hänellä on ollut muitakin. Toiset naiset taas ovat kateellisia.

[/quote]

Kateellisia mistä? Siitä, että ämmää on liuta eri miehiä käynyt nussimassa? Mielenkiintoista, että nämä ympäriinsä nussijat vielä kehuskevat tällaisella asialla, nimittäin nainen kuin nainen kelpaa seksiin.

Vierailija
119/123 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 16:00"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:57"]

[/quote]

Kateellisia mistä? Siitä, että ämmää on liuta eri miehiä käynyt nussimassa? Mielenkiintoista, että nämä ympäriinsä nussijat vielä kehuskevat tällaisella asialla, nimittäin nainen kuin nainen kelpaa seksiin.

[/quote]

Totta. Erikoista on myös tämä näiden logiikka, että muut naiset ovat kateellisia koko kylän polkupyörälle. Silti nämä polkupyörät eivät ole julkisesti ylpeitä panemisistaan vaan päinvastoin esittävät siveyden sipulia kunnon miehille. Ettei vaan sittenkin hävettäisi?

Vierailija
120/123 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitsee naaraan sillä perusteella kuinka todennäköistä on ettei se päästä muiden miesten siemeniä sisäänsä suhteen aikana. Mies ei halua elättää muiden siittämiä lapsia

Ainut keino millä mies voi tätä arvioida on naisen maine

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä