Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkonäöstä huolehtiminen on muiden kunnioittamista?

Vierailija
29.08.2015 |

Selittäkää.
Juhliin laitan juhlavaatteet jne. mutta tähän vedotaan sellaisissakin yhteyksissä, että kauppaan ei saisi mennä kotihousuissa, arkisinkin on pakko meikata jne.

En itse koe epäkunnioittavana, jos joku ei meikkaa tai vaatteet ei sovi yhteen, kunhan ei haise pahalle ja käyttäytyy ihmismäisesti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kanssasi samaa mieltä. Tiedän että jotkut hienoperseet eivät, mutta ei haittaa, mielipiteitä maailmaan mahtuu.

Vierailija
2/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perinteisesti julkisesti on esiinnytty huolitellummin kuin yksityisesti tai työssä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveen törkeetä ja moukkamaista poistua kotoota ilman jakkupukua ja hattua! Hameen helma ei saa ylettyä yli polven ja sukkahousuja kuuluu käyttää aina. Muistakaa hillitty meikki ja vähän koruja. Helmet on aina varma valinta.

Vierailija
4/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:20"]Perinteisesti julkisesti on esiinnytty huolitellummin kuin yksityisesti tai työssä.
[/quote]
Eli joku kokee loukkaavana huolimattoman ulkonäön, koska perinne niin määrää?

Vierailija
5/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma ei ole siinä, että ihmiset liikkuvat julkisesti kotivaatteissaan, vaan siinä, että ihmiset eivät osaa pukeutua kotioloihin soveliaasti.

Vierailija
6/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut jo vuosia PT, stylisti ja tapakouluttaja, ihan vain fiilaamaan lopputusta, koska itse olen tyylikäs ja mulla on hyvä maku. Olen sen kanssaihmisille velkaa.

Vierailija
7/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään kirjoituksen opettajallekin ois töitä -7

Vierailija
8/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:33"]Ongelma ei ole siinä, että ihmiset liikkuvat julkisesti kotivaatteissaan, vaan siinä, että ihmiset eivät osaa pukeutua kotioloihin soveliaasti.
[/quote]

Millaista on sovelias kotipukeutuminen?

Vierailija
9/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä kuin ap? En tajua, ketkä näistä asioista jaksavat olla harmissaan tai huolissaan? Siis sosioekonomiselta kannalta katsottuna? Onneksi omassa suvussani asiasta ei ole koskaan tehty numeroa, eli vaikka pukeudummekin siististi, niin ei ole ikinä sanottu, että se on muita varten tai muiden pitää meitä kunnioittaakseen pukeutua kauppaan vaatteissa X. 

Ja vaikea sanoa sosioekonomista taustaa tarkasti, mutta ehkä taustani olisi ylempi keskiluokka.

Vierailija
10/10 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun kotona aina kylpytakkiin. Onko se soveliasta? Joskus on lisäksi villasukat, yleensä talvella. Kun menen kauppaan vedän jalkaan jotkut housut, jonkun mekon tai tunikan ylle, kengät ja ison takin, ja yleensä pipon päähän. Olen mielestäni ihan sovelias lähikauppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän