Mitä vikaa on naisessa jolla on paljon seksisuhteita?
Täällä saa vaikka kuinka kauan elää ketjut joissa otsikossa mainitut ihmiset haukutaan 'saatanan jakorasioiksi' tai 'vitun huoriksi'. Mutta jos joskus joku heitä puolustaa ja esittää ketjun ainoat fiksut argumentit niin ylläpito toimii nopeasti ja poistaa ketjun heti.
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:11"]
Ymmärsit väärin. Minua ei kiinnosta kenenkään yksittäisen miehen mielipide asiasta, tein vain pilkkaa jonkun arvoista (eli oletuksesta, että naisella useampi kumppani = huora).
[/quote]
Ok. Rakentavaa keskustelua.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:09"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:03"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:00"]
Mä oon taas tyytyväinen että on tullu kokeiltua yhtä useampaa. Enhän mä muuten edes tietäis millaista on hyvä seksi! Tai että suomalainen mies on paras.
[/quote]
Älä nyt heiii, nainen on hu0ra heti jos kokeilee useampaa miestä. Kyllä se vaan täytyy tyytyä siihen ekaan mieheen, jolla on pieni, joka ei osaa antaa suuseksiä ja joka tulee minuutissa :D :D
Joo. Itse myös kokeilujen jälkeen tiedän millaista on oikeasti hyvä seksi.
[/quote]
Miksi on niin kova paikka, jos jotkut miehet eivät teitä enää satunnaisten seksikumppaneidenne jälkeen parisuhteeseen huoli? Ettehän te varmaan muutenkaan ole tuollaisten miesten kanssa samalla aaltopituudella, niin on se vähän outoa, että heidän mielipiteensä noin tunteisiin menee. Jokainen valitkoon niin seksi- kuin parisuhdekumppaninsa niillä kriteereillä, jotka itse tärkeäksi kokee, eikö niin?
[/quote]
Ei ole vähentänyt menekkiä.
On myös miehiä, jotka sietävät seksuaalista naista. Jolle seksi ei ole antamista
Taas kerran saa yli viisikymppisenä naisena ihmetellä näitä nuorempien asenteita. Tulee elävästi mieleen toissavuosisadalla syntyneiden isovanhempieni mielipiteet. Ikäpolveni kuvitteli että naisen seksuaalisuus on luonnollista ja jokaisen oma asia.
"Vaimomateriaalia" "hyväksynnän hakemista".
Anna mun kaikki kestää. Taidatte olla fundamentalistimuslimeita?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:03"]
Mä oon taas tyytyväinen että on tullu kokeiltua yhtä useampaa. Enhän mä muuten edes tietäis millaista on hyvä seksi! Tai että suomalainen mies on paras.
[/quote]
Älä nyt heiii, nainen on hu0ra heti jos kokeilee useampaa miestä. Kyllä se vaan täytyy tyytyä siihen ekaan mieheen, jolla on pieni, joka ei osaa antaa suuseksiä ja joka tulee minuutissa :D :D
[/quote]
Miksi on niin kova paikka, jos jotkut miehet eivät teitä enää satunnaisten seksikumppaneidenne jälkeen parisuhteeseen huoli? Ettehän te varmaan muutenkaan ole tuollaisten miesten kanssa samalla aaltopituudella, niin on se vähän outoa, että heidän mielipiteensä noin tunteisiin menee. Jokainen valitkoon niin seksi- kuin parisuhdekumppaninsa niillä kriteereillä, jotka itse tärkeäksi kokee, eikö niin?
[/quote]
kyllä muuten huolii. täysin kiviaikaista ajatella että mies saa paneskella mutta naisen pitäisi olla neitsyt. tietty jokainen saa elää tyylillään jos onnistuu. kun itsetunto on kohdillaan ja tunteet niin menneisyys on menneisyyttä. paljon kokeilleet tietää milloin hyvä on löytynyt ja ei ole enää tarvetta kokeiluihin muiden kanssa!
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:11"]
Ymmärsit väärin. Minua ei kiinnosta kenenkään yksittäisen miehen mielipide asiasta, tein vain pilkkaa jonkun arvoista (eli oletuksesta, että naisella useampi kumppani = huora).
[/quote]
Ok. Rakentavaa keskustelua.
[/quote]
Niin metsä vastaa miten sinne huudetaan. Huoraksi kutsuminen on tarkoituksenmukaista loukkaamista - prostituoitu on eri asia kuin nainen, joka harrastaa seksiä omasta vapaasta tahdostaan.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:17"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:13"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:09"]Jokainen valitkoon niin seksi- kuin parisuhdekumppaninsa niillä kriteereillä, jotka itse tärkeäksi kokee, eikö niin? [/quote] Olen samaa mieltä. Kerro se myös Laasaselle.
[/quote]
Minulla ei ole mitään syytä olettaa Laasasen olevan toista mieltä, joten kerro sinä, kun kerran sinulla tällainen tieto tuntuu olevan.
[/quote]
Laasanen on nimenomaan itkenyt sitä että naiset eivät anna seksiä tai halua parisuhteeseen "kunnollisen" miehen kanssa. Valitettavasti tuo "kunnollisuus" ei ole kriteeri jota naiset arvostavat.
Te sukupuolitaudeista kohkaavat, oletteko kuulleet kondomeista? Näin tietoiskuna myös, että naisen vagina ei löysty paljon seksiä harrastamalla. Jos tietämys on tuolla tasolla, on ehkä ihan hyvä ettette itse selkeästi seksiä harrasta kun asia noin hiertää.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:14"]
Johtopäätös on täysin oikea, sillä ko. tutkija ottaa huomioon sen, että enemmistö naisista ryhtyi panopuuhiin, koska miehen kehut lämmittivät mieltä. Suuri osa naisista kuitenkin katuu satunnaista seksiä seuraavana aamuna, joten siltäkin kannalta katsottuna heidän kannattaisi ymmärtää se, että miehet kehuvat heitä vain pillua saadakseen. Moni nainen ei silti tätä ymmärrä. Kumma juttu.
Overall women's morning-after feelings were more negative than men's. While 80 percent of men had overall positive feelings, just 54 percent of women had positive feelings.
Women predominantly reported "regret at being used," with additional comments including: "I felt cheap," "horrified afterward," and "I felt degraded. Made myself look cheap and easy. Total regret."
[/quote]
On se edelleen huono niille naisille, jotka harrastavat yhden yön juttuja seksin takia. Ihan vinkkinä: meitä on.
Ja valitettavasti naiset ovat sisäistäneet ne demonisoinnit, mitä naisen seksualisuutta kohtaan vielä nykyisinkin kohdistuu - tästä syystä naiset katuvat enemmän irtoseksiä. Samaa painostusta ei kohdistu miehen vapaaseen seksuaalisuuteen, jonka toteuttaminen nähdään toivottavana ja hyväksyttävänä (ps. ainakin heteroseksissä siihen tarvitaan myös se nainen; kaksoismoralismin kukoistus). Toivottavasti mennään tässäkin asiassa eteenpäin jonkin ajan kuluttua, onneksi sentään seksi ennen avioliittoa on hyväksyttävää jo molemmille sukupuolille yhtälailla.
[/quote]
Lues vaikka tämänkin ketjun vastauksia, jos kuvittelet, että yhden yön jutut ovat miehelle toivottavia. On tämä kumma palsta, kun kaikissa asioissa täytyy jotenkin yrittää naisesta vääntää uhri, vaikka faktoja vastaan.
Päinvastoin käytössä kiinteytyy lihakset ja käyttämättä löystyy! ei se kulu =)
[/quote]
Kyllä se vaan useimmilla kuluu, etenkin pääkopan sisältä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:14"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:57"]
Naisena näen tuon "huomion saamisen" vähän oudoksi perusteeksi yhden yön jutuille. Jokainen nainen, joka on koskaan pistänyt jalkansa baariin tietää miten paljon huomiota siellä saa vain olemalla nainen. Ja tunnetusti miehet panee ketä tahansa kenet saa, joten miten merkityksettömän seksin voisi laskea "huomioksi" tai saada siitä itsetuntobuustia? Itsensä tilalla kun voisi olla kuka tahansa muukin nainen, ulkonäöstä viis...
[/quote]
Asia on tutkitusti juuri kuten sanot, miehet panevat myös omaa "tasoaan" huonompia naisia.
As the researcher points out, men lower their standards when it comes to one-night stands, so the presumed flattery is a fantasy or close to it.
"Often [women] said things like, 'I felt so flattered, so happy that he found me attractive. It was so nice to be wanted,'" said researcher Anne Campbell, a psychologist at Durham University in England. "What women don't seem to see is that men drop their standards massively for a one-night stand."
She added, "No woman should be flattered because a man wants to have sex with her once."
[/quote]
Huono johtopäätös vaan lainauksessasi. Asiahan on OK, jos nainen hakee vain seksiä. Silloin ei ole väliä onko mies alentamassa standardejaan, koska joka tapauksessa kyse on molemmin puolin selvä ettei enää nähdä. Jos motiivina on pelkkä seksi, niin kuka helvetin typerys valitsisi siihen hommaan ruman miehen jos komeampi tarjoutuu.
Sen sijaan on typerää harrastaa yhden illan juttuja löytääkseen pitkäaikaisempaa seuraa.
[/quote]
Johtopäätös on täysin oikea, sillä ko. tutkija ottaa huomioon sen, että enemmistö naisista ryhtyi panopuuhiin, koska miehen kehut lämmittivät mieltä. Suuri osa naisista kuitenkin katuu satunnaista seksiä seuraavana aamuna, joten siltäkin kannalta katsottuna heidän kannattaisi ymmärtää se, että miehet kehuvat heitä vain pillua saadakseen. Moni nainen ei silti tätä ymmärrä. Kumma juttu.
Overall women's morning-after feelings were more negative than men's. While 80 percent of men had overall positive feelings, just 54 percent of women had positive feelings.
Women predominantly reported "regret at being used," with additional comments including: "I felt cheap," "horrified afterward," and "I felt degraded. Made myself look cheap and easy. Total regret."
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Sinkkuna oli välillä useita kuukausia ilman seksiä. Oli siis tavoitteena saada seksiä. Ei keneltä vaan, vaan sellaiselta, jota haluaa. Ei sitä tarvinnut hävetä.
Teini ja epävarma häpeää. Koska on antanut. Nainen ei häpeä, koska on heittäytynyt ja nauttinut seksistä
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:14"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:04"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 18:57"]
Naisena näen tuon "huomion saamisen" vähän oudoksi perusteeksi yhden yön jutuille. Jokainen nainen, joka on koskaan pistänyt jalkansa baariin tietää miten paljon huomiota siellä saa vain olemalla nainen. Ja tunnetusti miehet panee ketä tahansa kenet saa, joten miten merkityksettömän seksin voisi laskea "huomioksi" tai saada siitä itsetuntobuustia? Itsensä tilalla kun voisi olla kuka tahansa muukin nainen, ulkonäöstä viis...
[/quote]
Asia on tutkitusti juuri kuten sanot, miehet panevat myös omaa "tasoaan" huonompia naisia.
As the researcher points out, men lower their standards when it comes to one-night stands, so the presumed flattery is a fantasy or close to it.
"Often [women] said things like, 'I felt so flattered, so happy that he found me attractive. It was so nice to be wanted,'" said researcher Anne Campbell, a psychologist at Durham University in England. "What women don't seem to see is that men drop their standards massively for a one-night stand."
She added, "No woman should be flattered because a man wants to have sex with her once."
[/quote]
Huono johtopäätös vaan lainauksessasi. Asiahan on OK, jos nainen hakee vain seksiä. Silloin ei ole väliä onko mies alentamassa standardejaan, koska joka tapauksessa kyse on molemmin puolin selvä ettei enää nähdä. Jos motiivina on pelkkä seksi, niin kuka helvetin typerys valitsisi siihen hommaan ruman miehen jos komeampi tarjoutuu.
Sen sijaan on typerää harrastaa yhden illan juttuja löytääkseen pitkäaikaisempaa seuraa.
[/quote]
[/quote]
hah haa!! mihinköhän tämä perustuu? eikö vaan olekin se kasvatus ja historia missä nainen on aina se langennut osapuoli? naisen ikivanha kliseemäinen prototyyppi on hyveellinen, neitseellinen jne. PAH!
Ja taas miesten sikamaisuus käännetään naisen syyksi, mitäs on niin tyhmä ettei tajua ettei miehet halua muuta kuin seksiä?
Tänäänkin on lauantai. Moni kiva mies antaa hyvää seksiä jollekin tänään tapaamalleen naiselle. Ne vähemmän kivat miehet eivät ehdi kun he ovat täällä vänkäämässä siitä millaisia huoria kaikki naiset ovat.
Tää onkin kakspiippunen juttu:miehethän pitää naisesta joka rakastaa seksiä.Siis todella nauttii siitä.Entä jos naisella sattuu sellanen elämänvaihe et ei vaan löydy sellasta kunnollista vakavastiotettavaa kumppania (niitäkään kun ei oo joka oksalla) niin pitäiskö sen sitten olla jalat kiinni vuosikaupalla? Vaikea dilemma
Viimeisin exäni kertoi heti alkuun rehellisesti kumppaniensa määrän, joka oli lukumäärältään suurempi kuin Ford Focus 1.6 EcoBoost 150hv Trend S-S Wagonin huippunopeus (210km/h), mikä kuriositeettinä mainittakoon.
Laaja-alaisesta soutelusta huolimatta hänen järvensä oli ennemminkin lampi, idiomisesti muotoiltuna, jossa pärjäsi pienemmälläkin paatilla.
Hänen kohdallaan kiinnostuksen ko. aktiviteettiin selitti bipolaarisuus, kuten myös sairaalloisen mustasukkaisuuden, jonka johdosta yhteiselo kävi vallan sietämättömäksi.
Lämmöllä vieläkin muistellen...
Liian erilaiset arvomaailmat. Vaikea uskoa, että suurta määrää kumppaneita voisi kerätä ellei pohjalla olisi ajatus, että seksi nyt vaan on seksiä, not big deal. Itse taas koen sen hyvin intiimiksi ja erityiseksi asiaksi, jota olisi vaikea jakaa "vain jonkun" kanssa. Ja jos se on "vain sitä", niin ei kai pieni hairahduskaan niin iso juttu tällaiselle ihmiselle olisi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:09"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:03"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Mistäs ne miehet kumppanien määrän tietää? Ykskin siveyden sipuli kävi työpäivän aikana panemassa vierasta miestä. Työ sosiaalipuolella kunnassa ja siihen sisältyi itsenäistä liikkumista. Nythän taitaa vaan käydä niin että te miehet saatte ne kaikkein petollisimmat ja epärehellisimmät naiset, kun ette siedä suoria ja rehellisiä naisia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:27"]Tää onkin kakspiippunen juttu:miehethän pitää naisesta joka rakastaa seksiä.Siis todella nauttii siitä.Entä jos naisella sattuu sellanen elämänvaihe et ei vaan löydy sellasta kunnollista vakavastiotettavaa kumppania (niitäkään kun ei oo joka oksalla) niin pitäiskö sen sitten olla jalat kiinni vuosikaupalla? Vaikea dilemma
[/quote]
Kyllä tämä on ihan yksipiippuinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 19:27"]
Tänäänkin on lauantai. Moni kiva mies antaa hyvää seksiä jollekin tänään tapaamalleen naiselle. Ne vähemmän kivat miehet eivät ehdi kun he ovat täällä vänkäämässä siitä millaisia huoria kaikki naiset ovat.
[/quote]
Tämä.
Ei vissiin kumppaneiden määrä vaikuta pillun kokoon niinkun täällä eräät ensimmäisenä toitottaa. Voit nussia itsesi lerppavituksi isomunaisen aviomiehesikin kanssa.