Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverini flirttailee..ko..

Höpö
19.03.2022 |

Hei.
Meidän työpaikalla on pariskunta töissä. Ovat samanikäisiä minun kanssani. Itse töissä tutustuin ensin mieheen ja sitten rouvaan. Tulen toimeen molempien kanssa. Tuntuu jotenkin että tämä mies flirttailee tai hakeutuu seuraani usein. Tulee puhumaan kovin lähelle ja myös työtilanteissa saattaa jäädä lähelle.

Olen itsekin naimisissa. Heidän avioliittonsa ei miehen vihjeiden mukaan voi kovin hyvin.

Mitä ihmettä teen? Olenko niinkuin ennenkin eli kaveri ja sellainen hauska työkaveri vai yritänkö ottaa etäisyyttä? Omassa työssä se saattaa olla hankalaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tutustui ensin puolisoonsa samassa työpaikassa ja nyt hakeutuu tiiviisti seuraasi, voiko olla sarjaihastuja työpaikalla?

Tai sitten haluaa miesseuraa mutta se ilmenee flirttinä. Onko vaimo koskaan tapaamisissanne mukana?

Vierailija
2/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on työpaikoilla yleistä. Ja kuormittavaa, valitettavasti. Ei kyllä käy sinua kateeksi. Mieti kaksi kertaa, mikä on naisihmisen asema sinun tilanteessasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tutustui ensin puolisoonsa samassa työpaikassa ja nyt hakeutuu tiiviisti seuraasi, voiko olla sarjaihastuja työpaikalla?

Tai sitten haluaa miesseuraa mutta se ilmenee flirttinä. Onko vaimo koskaan tapaamisissanne mukana?

Siis he ovat tutustuneet jo kauan ennen tuota työtä. Teemme vuorotyötä joten olen molempien kanssa töissä mutta he eivät ole yhtäaikaisesti töissä.

Vierailija
4/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tissipaita päälle.

Vierailija
5/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on työpaikoilla yleistä. Ja kuormittavaa, valitettavasti. Ei kyllä käy sinua kateeksi. Mieti kaksi kertaa, mikä on naisihmisen asema sinun tilanteessasi.

Kuormittavaa tämä on. Vaikka en ole varma kuvittelenko tämän läheisyyteen hakeutumisen ja flirttailun... Pidän tästä miehestä kaverina, en ehdottomasti sen enempää. Hän on hauska ja tosiaan olemme samanikäisiä ja huumori hyvin pitkälti samanlaista.

Vierailija
6/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna sille peppua,pimppua ja suikkia varastohuoneessa.

Vierailija
7/7 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuntuu asiattomalta niin varoita miestä kahdenkesken, että nyt ollaan asiallisia. Ei liian lähelle tulla tai vihjailevia jutella vain työasiat Ehdottomasti kerrot myös sen, että seuraavasta kerrasta kerrot työsuojeluvaltuutetulle. Tiedän, koska olen kokenut itse tämän..älysi lopettaa.