Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko muille tullut Games Mania tekstiviestihuijaus? Isäni meni laittamaan viestiä siihen numeroon, mitähän siitä seuraa?

Vierailija
19.03.2022 |

Viestissä luki näin: kiitos, että tilasit GemesMania-palvelun hintaan 5e/viikko. Lopetus: viesti STOP numeroon 17272. Yhteystiedot: puh: 0942455891.
Isäni siis meni soittamaan ja laittamaan viestiä tuonne. En voi tajuta, miten on niin hölmö, mutta mitähän tästä nyt seuraa, onko kenelläkään kokemuksia? 🙄

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli itsellekin kun olin selaamassa netissä auton ohjekirjaa ja tuli näyttöön ladattu 100% ja sitten tuo sama viesti ja hätäisesti laitoin STOP nyt etsimässä tietoa netistä

Vierailija
2/10 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastattiinko tuosta numerosta ja mitä sanoivat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni kävi samalla tavalla. Etsin tietoa netistä ja yhtäkkiä näyttöön tuli ladattu 100%. Tämän jälkeen juuri tuo sama tekstiviesti. Ite kans laitoin hätäisesti siihen numeroon STOP. Tämän lisäksi tänä aamuna huomasin, että minun puhelimestani oltiin lähetetty klo. 1.28 tuohon numeroon tilauksen vahvistus viesti (OK UNLOCK - Bl8Q). Tämä menee ymmärrykaeni yli. Itse olin jo nukkumaasa tuilloin. Jotenkin tämä taho lähettää tilauksen vahvistus viestin minun laitteeltani.

Pikkasen kuumottaa! Vanhemmille voi olla vähän vaikea selittää, jos puhelinlaskussa on jotakin ylimääräisiä kuluja.

Vierailija
4/10 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle alkoi tulemaan kiitosviestejä MadGames nimisestä firmasta.

Kymppi kuussa.

Laskua kertyi 40€.

Reklamoin puhelinoperaattorille puhelimitse ja madgamesille sähköpostitse (heillä oli nettisivut joilta sain osoitteen).

Mad games väitti että olen tehnyt vahinkotilauksen mutta suuressa armossaan peruvat tilauksen. Väittivät että esim lapsi on tilannut puolestani palvelun tekstarilla.

Voi olla mahdollista, mutta mielestäni on hyvin kyseenalaista että youtubessa pyöriviä mainoksia läpsyttelemällä saa kaksivuotias solmittua kuukausisopimuksia.

Puhelinoperaattori nollasi laskun.

Tärkeintä on olla maksamatta ja reklamoida kaikkia osapuolia.

Vierailija
5/10 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!!

Itselläni kun ei ole minkäänlaista tietoa, mitä voin asialle tehdä.

Otan heti huomenna yhteyttä omaan operaattiriini.

Vierailija
6/10 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin huijatuksi myös. Etsin pyykkikoneen ohjekirjaa ja latasin sen niin tilasinkin siinä GamesMania palvelun hintaan 5€/vko. Vastasin STOP ja vastaus huonoa suomea, ei vaikutusta. Viestissä puhnro joka googlen mukaan vaarallinen. Laskulle oli jo tullut 5€ veloitus. Otin yhteyttä operaattoriin, mutta en saanut asiaa hoidettua. Sanottiin, että kun tämä laskutuskausi päättyy niin sen jälkeen voidaan ottaa asia hoidettavasti. Niin selkeä huijaus kun voi olla ja operaattori ei tarttunut asiaan heti.

Vierailija
7/10 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiden firmojen tyypit pitäisi laittaa kaikki linnaan. Tutkikaa edes veroasiat, onko kunnossa ja kaikki luvat yms.

Vierailija
8/10 |
03.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ketjussa on jotain hämärää. Tällä palstalla hyvin harva käyttää nimimerkkiä. Silti tässä ketjussa on kaikilla niillä nimimerkki, joilla on tismalleen sama kokemus. Mitäs sinä nyt yrität joka kirjoitat nimimerkkejä vaihtaen näitä "kokemuksia"?

Vierailija
9/10 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä tuli nyt minun appiukolle, meni valittamaan Elisan liikkeeseen asiasta, niin sanoivat etteivät he pysty asialle mitään, ja myivät vielä jotain lisäpalveluja hänelle samalla jotka muka "estäisivät" tällaiset.

Siis onko nuo tekstareiden lähettäjät saaneet vanhusten tietoja ja puhelinnumeroita jostain, suoraan Elisaltako?

Sanoin appiukolle että vaihtaa DNA:han niin äkkiä kuin mahdollista!

Vierailija
10/10 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin tämän madgamesin huojaamaksi kesäkuussa 2023. Eli ovat jo vuosikaudet jatkaneet tämmöistä peliä. Eläkeläinen minäkin.