Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä akne pois?

Vierailija
29.08.2015 |

Sain ihotautilääkariltä antibiottipihjaisen reseptilääkkeen 3kk ajaksi ja paikallishoitoon geelivoiteen. Nyt viikko käyttöä takana eikä vielä mitään vaikutusta! Mitkä lääkkeet on muilla tehonneet ja kuinka pian tulokset alkaneet näkyä AIKUISIÄN aknessa?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustohöylällä

Vierailija
2/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:55"]Juustohöylällä
[/quote]

Oletpas kerrassaan vekkulimaisen hauska!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:57"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 10:55"]Juustohöylällä
[/quote]

Oletpas kerrassaan vekkulimaisen hauska!
[/quote]

Pyydän anteeksi, ei löytynyt taas tarpeeksi tilannetajua. Eihän se hauska ole ollenkaan... :(

Vierailija
4/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ollut akne 15 vuotta ja suurin viimeaikainen vaikutus on tullut maitotuotteiden ja kosteusvoiteen lopettamisella kokonaan. 

Vierailija
5/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutan on tehonnut. Muut yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
6/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä viljat pois. Paranee kahdessa kuukaudessa huomattavasti, puolessa vuodessa kokonaan.

Vierailija
7/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi e-pillerit, koska mulla akne on hormooniperäinen.

Vierailija
8/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usko mua. Painut ihotautilääkärille ja otat roacuttan kuurin. Sillä voi olla myös toinen nimi mut se on ainut joka niihin näppyihin auttaa. Syöt niitä jonkun 4kk kuurin niin näpyt on hävinny. Tuon kuurin alussa iho kuivuu helvetisti ja kaikki näpyt nousee naamaan mut sen jälkeen ne häviää pikkuhiljaa.

Vierailija
9/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennät viljojen, maitotuotteiden ja sokerin käyttöä ja käytät maitohappobakteerivalmisteita. Antibiootit ovat huono juttu, koska ne tuhoavat hyvätkin bakteerit, jolloin käytön loputtua tilanne voi mennä entistä huonompaan suuntaan.

Vierailija
10/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:47"]Usko mua. Painut ihotautilääkärille ja otat roacuttan kuurin. Sillä voi olla myös toinen nimi mut se on ainut joka niihin näppyihin auttaa. Syöt niitä jonkun 4kk kuurin niin näpyt on hävinny. Tuon kuurin alussa iho kuivuu helvetisti ja kaikki näpyt nousee naamaan mut sen jälkeen ne häviää pikkuhiljaa.
[/quote]

Ap.on jo ollut ihotautil.

Ap. Antibioottien kanssa ottaa aikansa ja välttämättä apua ei saa. Ja jos saa niin useimmiten se kestää vain sen kuurin ajan. Eli Roaa suosittelen minäkin

Vierailija
11/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta asti kärsinyt huonosta ihosta, välillä oli parempi e-pillereiden myötä. Raskauksien jälkeen iho taas järkyttävässä kunnossa kunnes nyt yli 30 vuotiaana löysin vihdoin aineen joka auttoi! Otsonoitu oliiviöljy. Tuota kun laittaa aamuin illoin kosteusvoiteen tilalla niin iho on paremmassa kunnossa kuin vuosiin. Voi kuulostaa hömpältä ja itsekään en etukäteen uskonut mutta kokeilin kuitenkin ja todellakin yllätyin että oikeasti auttoi. Tulokset oli havaittavissa jo alle viikossa!

Vierailija
12/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se viikossa lähde millään, jos niin paha on että lääkkeet saa. Usein kai ensin pahenee ja sitten vasta paranee. Mutta onhan noita keinoja, suolasaippua, krilliöljy, kookosöljy... Se mikä auttaa jollekin toiselle ei välttämättä auta muille.

Vierailija
13/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vuosia diane novaa joka auttoi akneen. Heti kun ne lopetti ennen raskauksia, iho meni taas todella huonoon kuntoon. Pillereillä siis vain tilapäinen apu. Roa kuuri auttoi ja harmitti ettei tullut sitä kuuria syötyä jo vuosia sitten, koska nyt iho on todella arpinen.

Vierailija
14/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitkään antibiootit auta jos on paha akne.Roaccutan (isotretinoin lääke) kehiin,se on tujua.Maksa-arvoja seurataan sen käytön aikana mutta joillakin vie aknen mukanaan loppuiäks.Reseptin voit minusta saada ihan yleislääkäriltä niin ei tarte edes ihotautilääkärille.

Vierailija
15/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viljat pois

Vierailija
16/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole mikään auttanut, jo yli 20 vuotta kärsinyt aknesta. Ei auttanut e-pillerit, antibiootit, 3 Roa-kuuria, kosmetologin hoidot, apteekin eri tuotesarjat, vähähiilihydraattinen ruokavalio, sokeriton ja vähärasvainen ruokavalio, kalaöljykapselit, vitamiinit eikä mikään muukaan. Kai tämän aknen kanssa pitää vaan oppia elämään. Kärsin kroonisesta stressistä enkä ole siihenkään keksinyt parannuskeinoa. 

Vierailija
17/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut muutaman viikon täysin ilman meikkejä ja se on tehnyt hyvää iholle.

Vierailija
18/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roacuttan <3 ne antibiootit ei toiminu ja lisäks oli vatsa koko ajan kipeä. Haet nyt ton kunnon kuurin ni jouluna ei oo finnin finniä.

Vierailija
19/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roaccutan...tai sen rinnakkaisvalmiste. Kaikki muut on kokeiltu, sinkki sisäisesti ja ulkoisesti, viljaton, maidoton, ilman meikkiä ja meikin kanssa, apteekkituotteilla ja kosmetiikalla, vihreällä savella, teellä ja e pillereillä. E pillereillä tais vähän rauhoittua mutta pysyvää hyötyä ei ollut. Aknesta siis kärsinyt siis 7 vuotta.

Nyt on reilu 4 kk roaccutanin rinnakaisvalmistetta takana ja on niin hyvässä kunnossa iho, aknesta jääneet arvet ei paljoa haittaa kun on niin kuulas ja hyvä iho. Enpä ole pahemmin meikkiäkään käyttänyt kun itsetunto parantunut reippaasti. Vielä ois kuuria max 3 kk jäljellä, annostus oli 30 mg pvssä.

Mulla oli tosiaan kystinen akne missä tulee aivan kamalan kokoisia paiseita naamaan ihon alle ja jotka kasvattaa kokoa pahimmillaan pari kk ennenkun räjähtävät mätää....sen takia kamalat ja syvät arvet. Mutta onneksi nekin tasaantuu ajan myötä.

Nii ja pelkäsin kamalasti aloittaa isotretinoinin sen sivuvaikutusten vuoksi...ja menin vielä lukemaan keskusteluita siitä. No useamman vuoden empimisen jälkeen kävin hakemassa sen kuurin. Onhan se aika myrkkyä ja pakkausseloste on kamalaa luettavaa, mutta niin se on perus särkylääkkeenkin seloste.

Sivuvaikutuksia ei ole oikeastaan ollut kuin lievää selkäkipuilua ja limakalvot kuivuu. Alussa särki päätä, mutta ei mitään muuta kamalaa mikä haittaisi elämää.

Suosittelen kokeilemaan, harvoin mikään luonnontuote/ruokavalio tms auttaa jos kyseessä on ihan oikea akne eikä satunnaiset finnit. Sama kans jos sukulaisilla on ollut aknea niin parempi lopettaa rahojensa tuhlaus poppakonsteihin...

Antibiootit ei mulla auttaneet mitään ja onneks yksityisellä lääkäri määräs sit heti suoraan tuon isotretinoinin. Ei ole kamalan kalliskaan: lääkkeet maksaa mulla noin 34 € /kk ja labrakokeet noin 25€/ kerta (joissa oon käynyt 3 kertaa nyt). Lisäksi tietty lääkärimaksut.

Vierailija
20/25 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:58"]Roaccutan...tai sen rinnakkaisvalmiste. Kaikki muut on kokeiltu, sinkki sisäisesti ja ulkoisesti, viljaton, maidoton, ilman meikkiä ja meikin kanssa, apteekkituotteilla ja kosmetiikalla, vihreällä savella, teellä ja e pillereillä. E pillereillä tais vähän rauhoittua mutta pysyvää hyötyä ei ollut. Aknesta siis kärsinyt siis 7 vuotta.

Nyt on reilu 4 kk roaccutanin rinnakaisvalmistetta takana ja on niin hyvässä kunnossa iho, aknesta jääneet arvet ei paljoa haittaa kun on niin kuulas ja hyvä iho. Enpä ole pahemmin meikkiäkään käyttänyt kun itsetunto parantunut reippaasti. Vielä ois kuuria max 3 kk jäljellä, annostus oli 30 mg pvssä.

Mulla oli tosiaan kystinen akne missä tulee aivan kamalan kokoisia paiseita naamaan ihon alle ja jotka kasvattaa kokoa pahimmillaan pari kk ennenkun räjähtävät mätää....sen takia kamalat ja syvät arvet. Mutta onneksi nekin tasaantuu ajan myötä.

Nii ja pelkäsin kamalasti aloittaa isotretinoinin sen sivuvaikutusten vuoksi...ja menin vielä lukemaan keskusteluita siitä. No useamman vuoden empimisen jälkeen kävin hakemassa sen kuurin. Onhan se aika myrkkyä ja pakkausseloste on kamalaa luettavaa, mutta niin se on perus särkylääkkeenkin seloste.

Sivuvaikutuksia ei ole oikeastaan ollut kuin lievää selkäkipuilua ja limakalvot kuivuu. Alussa särki päätä, mutta ei mitään muuta kamalaa mikä haittaisi elämää.

Suosittelen kokeilemaan, harvoin mikään luonnontuote/ruokavalio tms auttaa jos kyseessä on ihan oikea akne eikä satunnaiset finnit. Sama kans jos sukulaisilla on ollut aknea niin parempi lopettaa rahojensa tuhlaus poppakonsteihin...

Antibiootit ei mulla auttaneet mitään ja onneks yksityisellä lääkäri määräs sit heti suoraan tuon isotretinoinin. Ei ole kamalan kalliskaan: lääkkeet maksaa mulla noin 34 € /kk ja labrakokeet noin 25€/ kerta (joissa oon käynyt 3 kertaa nyt). Lisäksi tietty lääkärimaksut.
[/quote]

Oho, meni yhteen pötkyyn koko teksti. Puhelimella ei oo kyllä hyvä kirjottaa täällä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi neljä